Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: بیش از ۷۳ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر خوی شستشو و بیش از دو میلیون مترمکعب فاضلاب در سه‌ ماهه نخست سالجاری جمع‌آوری و تصفیه شد.

 

به گزارش  خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، تقی پاشایی با اشاره به فعالیت‌های این معاونت در سه ماه اول امسال اظهار داشت: در راستای سالم‌سازی، حفظ محیط‌زیست شهری و افزایش بهداشت عمومی جامعه، بیش از ۲ میلیون مترمکعب فاضلاب در سه‌ماهه نخست سالجاری جمع‌آوری و تصفیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاشایی تصریح کرد : شرکت آب و فاضلاب استان  خوی در راستای نگهداری و مدیریت عملیات راهبری و نگهداری از خطوط شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب شهر خوی عملیات شستشوی شبکه را با استفاده از دستگاه واتر جت انجام داده است.

وی افزود: نگهداری از تأسیسات مربوط به دفع بهداشتی فاضلاب خانگی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به این تأسیسات را از برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب خوی است.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خوی با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح شبکه فاضلاب در شهر خوی  و دفع بهداشتی فاضلاب‌های خانگی تصریح کرد: امروزه ایجاد شبکه فاضلاب یکی از ضروری‌ترین تأسیسات موردنیاز جوامع بشری برای رعایت بهداشت عمومی محسوب می‌شود و بر این اساس شرکت آب و فاضلاب خوی با نگاهی کلان و با صرف هزینه‌های سنگین و تحمل مشکلات اجرایی پروژه، اقدام به احداث شبکه و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مبتنی بر استانداردهای زیست‌محیطی جهان کرده و با تلاش مستمر در ارتقای سطح بهداشت عمومی گامی‌های بلندی برداشته است.

پاشایی بیان کرد: همچنین به‌منظور حفظ سلامت مردم و در راستای پیشگیری از چالش‌های زیست‌محیطی و شیوع بیماری‌های میکروبی ناشی از آلودگی فاضلاب شهری بخش‌هایی از خطوط شبکه و جمع‌آوری و دفع فاضلاب به طول بیش از ۴۳ کیلومتر و ۶۹۰ متر در سه‌ماهه اول امسال شستشو داده شد.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب خوی در راستای نگهداری و مدیریت عملیات راهبری و نگهداری از خطوط شبکه جمع‌آوری و انتقال فاضلاب شهر خوی عملیات شستشوی شبکه را با استفاده از دستگاه واتر جت انجام داده است.

پاشایی  گفت :عملیات لایروبی بر اساس برنامه زمانبندی شده و با نظارت دقیق و مستمر کارشناسان مدیریت فاضلاب شهری انجام می شود که با انجام این فعالیت ها ، علاوه بر اعمال مدیریت هر چه بهتر بر روی شبکه، آمار حوادث و مسدودیت گرفتگی های شبکه فاضلاب نیز به نحو چشمگیری کاهش می یابد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خوی لایروبی آب و فاضلاب خوی آب و فاضلاب آذربایجان غربی آبفا خوی شرکت آب و فاضلاب خوی شبکه فاضلاب فاضلاب شهر جمع آوری شهر خوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری به دلیل گستردگی و اهمیت موضوع پاکیزگی شهر، به صورت فعال و همه روزه نسبت به جمع آوری نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر اقدام می‌کنند.
دامون عبدالهی‌زاده به رنگ آمیزی ۴۵ کیلومتر از جداول خیابان‌ها و بلوار‌های شهر خرمشهر اشاره کرد و افزود: چهار کیلومتر از نرده‌های پیاده‌رو ساحلی امام خیمینی (ره) و بلوار بایندر رنگ آمیزی شده است.
وی به اجرای هشت کیلومتر هرس و فرم دهی درختان، کاشت ۹ هزار متر مربع گل‌های فصلی و نصب مجموعه وسایل جدید بازی کودکان در چهار پارک خرمشهر اشاره کرد و گفت: ۲ نماد نخل نوری در میادین کوی بهروز و بسیج نصب شد.
سرپرست شهرداری خرمشهر به اجرای طرح آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر خرمشهر پس از ۲۰ سال اشاره کرد و افزود: بیش از ۵۰۰ هزار متر مربع از خیابان‌های اصلی و فرعی شهر خرمشهر آسفالت و روکش آسفالت شد.
۱۱ کیلومتر از بلوار‌های سطح شهر نورپردای و بیش از ۲۰۰ پروژکتور در میادین و پارک‌ها نصب شد.

دیگر خبرها

  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس