Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: خود ما هم از این تصمیم مسئولان برگزارکننده مسابقات کشورهای اسلامی متضرر شدیم ولی تلاش می‌کنیم که نتیجه مناسبی در این بازی‌ها کسب کنیم. - اخبار ورزشی -

غلامرضا شعبانی‌بهار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص نفرات اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: پیش از این مسئولان برگزارکننده مسابقات اعلام کرده بودند که 4 نفر خانم و 4 نفر آقا در مسابقات کامپوند و ریکرو می‌توانند حضور داشته باشند اما طبق برنامه جدیدی که اعلام کردند، کشورها در کامپوند زنان و مردان هر کدام حداکثر سه نفر و در ریکرو زنان و‌ مردان نیز هر کدام حداکثر سه نفر می‌توانند اعزام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خود ما هم از این تصمیم مسئولان برگزارکننده مسابقات متضرر شدیم، چراکه ما با توجه به اردوهایی که برگزار کرده بودیم، منتظر حضور حداکثری در این مسابقات بودیم. با توجه به نامه آنها و تاکید کمیته ملی المپیک در نتیجه ما با 10 کماندار که شامل 6 ورزشکار در کامپوند و 4 ورزشکار در ریکرو در مسابقات قونیه شرکت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: به صورت پیوسته تا بازی‌های کشورهای اسلامی اردو داریم فقط مشکل مالی وجود دارد و منتظر دریافت پول هستیم ولی با تمامی این مشکلات همیشه اردوها ادامه داشته و خواهد داشت.

شعبانی‌بهار درخصوص کارشکنی آمریکایی‌ها در مورد عدم صدور ویزای کمانداران برای حضور در مسابقات ورلد گیمز گفت: فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان دوسهمیه غیرقابل جایگزین را به ایران داده بود و قرار بود گیسا بایبوردی و رمضان بیابانی در این مسابقات حضور داشته باشند، که به دلیل عدم صدور ویزا از سوی آمریکایی‌ها، این دو کماندار کشورمان از حضور در این بازی‌ها بازماندند. باز هم تاکید می‌کنم که ما در انتخاب ورزشکاران برای حضور در این مسابقات هیچ نقشی نداشتیم و فدراسیون جهانی اسامی را به ما اعلام کرده بود.

وی در مورد اعتراض برخی از ورزشکاران درخصوص شرایط تیم ملی تاکید کرد: ما همیشه سعی کردیم که در اردوی تیم ملی آرامش وجود داشته باشد و از تمامی ورزشکاران حمایت می‌کنیم. ممکن است نقصانی در عملکرد ما وجود داشته باشد ولی ما یک خانواده هستیم و ان‌شا‌الله شنبه با حضور همه کمانداران، اردوی تیم ملی کار خود را آغاز خواهد کرد تا به فاصله یک ماه تا بازی‌های کشورهای اسلامی، بتوانیم عملکرد درخشانی در قونیه داشته باشیم.

آغاز اردوی تیم پاراتیراندازی با کمان از امروز

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان کشورهای اسلامی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۳۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، اعضاء هیات رییسه فدراسیون دوومیدانی روز پنج‌شنبه با حضور حسین مطیعی سرپرست این فدراسیون تشکیل جلسه دادند که یکی از مهمترین مصوبه‌های این نشست اعزام ورزشکاران به رقابت‌های بین المللی در راستای کسب سهمیه المپیک و پیگیری مسایل و امور مرتبط با آن بود.

در حال حاضر فرزانه فصیحی با کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا سهمیه حضور در بازی‌های المپیک پاریس را کسب کرده است. حسن تفتیان، حمیده اسماعیل نژاد، مهدی پیرجهان، مهدی صابری و حسین رسولی دوومیدانی کارانی هستند که شانس این را دارند از طریق رنکینگ جهانی ورودی المپیک را کسب کنند که برخی از ورزشکاران در رقابت برای حفظ جایگاه خود هستند.

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدارسیون دوومیدانی در گفت وگو با خبرنگار مهر درخصوص برنامه این ۵ دونده برای کسب سهمیه المپیک پاریس اظهار داشت: روز چهارشنبه ما جلسه ای با ورزشکارانی داشتیم که این شانس را دارند تا بتوانند سهمیه بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس را به دست بیاورند. البته در این جلسه حمیده اسماعیل نژاد و فرزانه فصیحی حضور نداشتند و قرار شد با این دو نفر به طور مجازی جلسه را برگزار کنیم.

وی افزود: اما در جلسه‌ای که با سایر ملی پوشان داشتیم مقرر شد حسین رسولی نماینده پرتاب دیسک ایران در مسابقات ازبکستان، کره جنوبی، جام کازانوف قزاقستان و در نهایت مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا کند. مهدی پیرجهان نیز به مسابقات قطر، غرب آسیا، مسابقات قزاقستان اعزام خواهد شد، پیرجهان علاوه بر این در مسابقات قهرمانی کشور نیز شرکت خواهد کرد.

سرپرست دبیری فدارسیون دوومیدانی ادامه داد: مهدی صابری در پرتاب وزنه نیز مسابقات نیجریه، سنگال، قزاقستان و قهرمانی کشور را دارد و باید در این رویدادها حضور پیدا کند و در نهایت حسن تفتیان را در ماده ۱۰۰ متر داریم که او هم قرار است در رقابت های جایزه بزرگ کشور امارات، فرانسه، قزاقستان و در پایان مسابقات قهرمانی کشور حضور داشته باشد.

معتمدی در پایان تاکید کرد: نتایج این جلسات و اعزام به مسابقات مانند یک قرارداد دو طرفه بین فدارسیون دوومیدانی و ورزشکاران منعقد می گردد که هر دو طرف با توجه به تعهدی که دارند موظف به اجرای قرارداد می باشند.

کد خبر 6089555

دیگر خبرها

  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • پشت پرده حملات تروریستی در ایران و روسیه
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس