Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@00:02:13 GMT

ادعای کشف پیکر شهید مهدی باکری تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۳۷۵۰

ادعای کشف پیکر شهید مهدی باکری تکذیب شد

کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح به عنوان مسوول پیگیری تفحص و شناسایی پیکر‌های شهدای دفاع مقدس اعلام کرد که خبر مربوط به کشف پیکر شهید مهدی باکری کذب است.

به گزارش ایسنا، مطلبی درباره کشف پیکر شهید مهدی باکری چند روزی است که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، مطلبی که در آن هیچ اشاره‌ای به منبع خبر و نقل قول نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح به عنوان مسوول پیگیری تفحص و شناسایی پیکر‌های شهدای دفاع مقدس است به شایعات اخیر فضای مجازی پاسخ داد و در اطلاعیه‌ای اعلام کرد خبر مربوط به کشف پیکر شهید مهدی باکری کذب است و هر از چندگاهی افرادی با اهداف خاص اقدام به پخش این شایعات می‌کنند.

شهید مهدی باکری فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا اسفند سال ۱۳۶۳ در جریان عملیات بدر زمانی که نیرو‌های بعثی رزمندگان اسلام را در جزیره مجنون به محاصره خود درآورده بودند بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن به شهادت رسید.

قایق حامل پیکر این شهید نیز مورد اصابت آر پی جی قرار گرفت و در رودخانه اروند غرق شد، از این رو پیکر این شهید هیچ گاه بازنگشت و در آب‌های اروند باقی ماند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شهید مهدی باکری کشف پیکر شهید مهدی باکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از سیدحسین خمینی در هنگام نماز بر پیکر مادرش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع مرحوم «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، با حضور اعضای بیت امام خمینی، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در قم برگزار شد.

سیدحسین خمینی فرزند شهید مصطفی خمینی، سیدحسن خمینی، یاسر خمینی، سیداحمد خمینی و دیگر اعضای بیت امام و چهره های برجسته حوزه بر پیکر آن مرحومه اقامه نماز کردند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900182

دیگر خبرها

  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • عکسی از سیدحسین خمینی در هنگام نماز بر پیکر مادرش
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش