Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله پنجم طرح قرار دوازدهم با توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی توسط آستان مقدس شاهزاده محمد(ع) اجرا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، وهاب رضایی مفرد، تولیت آستان مطهر شاهزاده محمد(ع) نهاوند گفت: پنجمین مرحله طرح ملی «قرار دوازدهم» به نیت سلامتی و ظهور آقا امام زمان عج الله در قالب

توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی توسط مدیریت آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این بسته ها به ارزش هر بسته ۴۵۰ هزار تومان شامل اقلام خوراکی (برنج، روغن، مرغ، ماکارونی، سویا، قند) به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان بین خانواده های بی بضاعت توزیع شد.

رضایی مفرد افزود: طرح ملی « قرار دوازدهم » در راستای ارائه خدمات اجتماعی هماهنگ، منسجم و ساماندهی و جهت دهی مساعدت‌های بقاع متبرکه و موقوفات اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح برای کمک به افراد کم بضاعت با ارائه خدمات اجتماعی از قبیل کمک‌های معیشتی، آزادی زندانیان، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم، ایجاد پایگاه‌های سلامت و کمک به دارو و درمان افراد، تهیه لوازم ضروری زندگی

در مناطق محروم، تهیه پوشاک و وسایل کمک آموزشی اجرا می شود.

تولیت آستان مقدس شاهزاده محمد(ع) نهاوند اظهار داشت: خیرین گرامی (مهدوی یاوران) می توانند کمک های خود را برای این طرح به بقاع متبرکه و آستان مقدس شاهزاده محمد(ع) تحویل دهند.

وی در پایان گفت: بسته های این مرحله بین خانواده های کم بضاعت تحت پوشش این استان مطهر توزیع شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: آستان مقدس شاهزاده محمد ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۳۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: متولیان اداره کار ضمن تکریم واقعی کارگران، زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌شان را فراهم کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در بازدید میدانی از اداره‌کل کار کردستان که به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر انجام شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های کارگران، بر ضرورت توجه بیشتر به این قشر تلاشگر و زحمتکش تأکید کرد.

وی با اشاره به فرموده‌ای از پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: جایگاه کار و کارگر در آموزه‌های اصیل، غنی و متعالی اسلام ناب محمدی(ص) از جایگاهی رفیع و شأنی والا برخوردار است تا جائی‌که کسی‌که به دنبال روزی حلال برای تأمین زندگی خود و خانواده‌اش می‌رود، مانند کسی است که در راه خدا جهاد می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: هفته کارگر فرصت مغتنمی برای ادای احترام و قدردانی از مردان و زنان جهادگری است که با تلاش و کوشش با کمترین بهره‌گیری، بیشترین بهره‌دهی و سودمندی را نثار و ایثار جامعه می‌کنند

وی تصریح کرد: کارگران مردان و زنان شرافتمندی هستند که همواره با تلاش شبانه‌روزی، تعهد و پشتکار فراوان خود زمینه رشد، توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کرده و دستاوردهای بزرگی به میهن عزیز خود اهداء می‌کنند.

پورذهبی با بیان اینکه بی‌شک پیشرفت اقتصادی و صنعتی هر جامعه‌ای بدون  اعمال نقش کارگران زحمتکش اتفاق نمی‌افتد، عنوان کرد: همه دستاورد های بزرگ در سایه کار است. از این قشر تلاشگر انتظار می‌رود که در سال‌جاری برای تحقق شعار سال؛ «جهش تولید با مشارکت مردم»، بیش از پیش تلاش کرده و متولیان این حوزه نیز ضمن تکریم واقعی کارگران، زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌شان را فراهم کنند.

وی با اشاره به فرموده پیامبر اکرم(ص) یادآور شد: کسی‌که حقوق کارگری را پایمال کند، خداوند اعمال او را تباه و او را از بهشت محروم می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تأکید کرد: دیدار با کارگران صرفاً به مناسبت‌ها ختم نشود و ما آمادگی شنیدن و پیگیری مطالبات قشر زحمت‌کش کارگری در هر موقعی از سال را داریم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در نهاوند
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران