Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،  سمینار جام جهانی 2022 قطر با حضور نمایندگان 32 تیم راه یافته و مقامات اجرایی فیفا در ورزشگاههای محل برگزاری بازی ها به پایان رسید.
این سمینار که آخرین اطلاعات و امور مربوط به برگزاری دیدارهای جام جهانی در آن مورد بررسی قرار گرفت، عصر روز سه شنبه به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران نیز پس از حضور در بخش های مختلف از استادیوم های محل برگزاری مسابقات تیم ملی در رقابت های جام جهانی بازدید کردند.

در نوبت صبح سمینار روز گذشته که در محل هتل سنت رجیس شهر دوحه برگزار شد، کارگروه مربوط به ارتباطات و رسانه، بازاریابی و حمل و نقل با حضور مدیران بخش مربوطه در فیفا و ستاد برگزاری مسابقات برپا شد. در بخش بعدازظهر، کارگروه های فنی و تکنیکی برگزار شد که این پایان بخش آموزشی و هماهنگی سمینار جام جهانی فیفا بود.

در بخش پایانی سمینار نمایندگان کشورهای شرکت کننده از ورزشگاه های میزبان بازی ها در جام جهانی دیدن کرده و در جریان روند آماده سازی استادیوم ها همچنین شرایط هر ورزشگاه قرار گرفتند. الثمامه، خلیفه و احمد بن علی، سه ورزشگاه میزبان بازی های ایران در این مسابقات هستند.

در سمینار فیفا که دو روز به طول انجامید، سرپرست، نماینده کادر فنی، مسئول امنیتی، مدیر رسانه ای و نماینده امور بین الملل فدراسیون های حاضر در جام جهانی، حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمینار جام جهانی 2022 جام جهانی قطر فدراسیون فوتبال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران

 به گزارش تابناک به نقل از مهر، هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کرد.

 در این بازدید کارکنان تیپ ۶۵ در حضور هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با اجرای رزمایش‌های متنوع در حوزه مبارزه با تروریسم، رهایی گروگان و… توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

دیگر خبرها

  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • جام جهانی تیراندازی؛ پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه ۱۰ متر
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه