Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری شهرستان طبس با تأکید بر اینکه در احقاق حق مردم و پیشگیری از اجحاف در حق ملت با احدی تعارف نداریم گفت: با کسانی که موجب گرانی کاذب مسکن شده‌اند برخورد قانونی و محکم خواهیم کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  طبس، حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمد معماریان صبح امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار طبس ضمن توصیه به جلب اعتماد مردمی اظهار داشت: همه مدیران و ادارات تحت امرشان باید روی یک ریل و برای خدمت به مردم و در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی حرکت کنند؛ از هم عقب نمانند یا کوتاهی نکنند و سعی کنند اجحافی به مردم نشود؛ به مشکلات مطرح شده از سوی مردم پاسخگو باشند و همه مسائل را شفاف و صادقانه به مردم منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دادگستری شهرستان طبس افزود: مسئولان ادارات مقید باشند و به نیروهای تحت امر خود تکلیف کنند که تعامل همراه با قانون در مواجهه با مردم رعایت شود؛ مشکل مردم تسهیل و در کمترین زمان ممکن رفع شود؛ زیاد وابسته به نامه نگاری و کاغذبازی‌ها نشوند و اگر حرف ناحقی در فضای مجازی یا حقیقی زده می‌شود از کنار آن بی‌توجه نگذرند؛ بلکه از آبروی سیستم خود دفاع کنند و اجازه ندهند حرف‌های اشتباه موجب نگاه منفی افکار عمومی شود؛ مردم را آئینه اعمال خود بدانند؛ نقدهای منصفانه را بپذیرند و اگر کاری کردند به مردم گزارش دهند زیرا به روز بودن اخبار و اطلاع رسانی دقیق و سریع به مردم، موجب ایجاد امید و اعتمادسازی در جامعه می‌شود. 

وی از تعامل اعضای شورای اسلامی شهر با مردم قدردانی و تاکید کرد: در دستگاه قضایی برای رفع مشکل مردم هر آنچه از سوی نمایندگان مردم در شورای شهر به ما اعلام شود و بتوانیم، کمک خواهیم کرد اما اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری هم دقت کنند که در امور پیمانکاری سیستم مدیریت شهری دخالت و فعالیت نداشته باشند تا خدای ناکرده تخلفی رخ ندهد که مجبور به برخوردهای قضایی شویم. 

انتخاب هیئت رئیسه مس سرچشمه از بومی‌های ‌منطقه حق مردم رفسنجان و انار استامام جمعه اصفهان: قضات برای احقاق حق مردم، تلاش و جدیت داشته باشندنماینده بوشهر در مجلس: باید حق مردم استان بوشهر در منطقه پارس جنوبی ادا شود

معماریان افزود: اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و البته همه مسئولان ادارات به منظور پیشگیری بیشتر در سیستم‌های اداری؛ نظارت دقیق و حراستی روی کارکنان تحت امر خود داشته باشند تا خدای ناکرده یک نیروی کاری بعد از سالها خدمت به خاطر یک اشتباه یا خطا مرتکب جرم نشود. 

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: برخی حوادث ترافیکی به دلیل وجود نقاط حادثه‌خیز است که باید شهرداری این نقاط را در سطح شهر بررسی و شناسایی کرده و ایمن سازی انجام دهد و در این زمینه به هیچ عنوان مصلحت اندیشی نشود و در حوزه پارک‌ها و فضای بازی کودکان نیز دقت شده و لوازم ایمن سازی شود؛ زیرا جان و مال مردم برای دستگاه قضایی بسیار مهم و ارزشمند است و هیچ توجیهی پس از وقوع حوادث پذیرفته نیست.

وی در پاسخ به مطالبه اعضای شورای اسلامی شهر طبس برای برخورد با کسانی که موجب گرانی کاذب مسکن شده‌اند گفت: به زودی جلسه‌ای با صاحبان بنگاه‌های املاک و افرادی که به عنوان دلال در حوزه ملک و مسکن طبس فعالیت می‌کنند برگزار خواهیم کرد و ابتدا تذکر می‌دهیم و اگر تذکرها را رعایت نکردند و همچنان به روش‌های غلط و غیرقانونی ادامه دادند و گزارشی از نارضایتی مردم دریافت کنیم؛ برخورد قانونی و محکم خواهیم کرد و در عین حال که همه با هم برادر و برابر هستیم اما در احقاق حق مردم و پیشگیری از اجحاف در حق ملت با احدی تعارف نداریم.

معماریان گفت: توجه به حاشیه شهر و ارائه خدمات مطلوب و رسیدگی به پارک‌ها و بوستان‌های محلات و رفع نقص‌های فنی به ویژه تامین روشنایی مناسب در این اماکن هر چه سریعتر انجام شود تا از وقوع خلاف و ناهنجاری پیشگیری شود و در حقیقت پارک‌ها نیز نباید جولانگاه افراد بدحجاب و هنجارشکن باشد.

رئیس دادگستری شهرستان طبس با دعوت از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار طبس برای برگزاری ماهانه حداقل یک جلسه در راستای بررسی مطالبات جامعه و رفع مشکلات مردم گفت: شهرداری طبس طی ماه‌های گذشته در راستای تحقق امید در جامعه و بسترسازی آرامش و آسایش مردم تاکنون در حد توان و امکانات و داشته‌های خود پای کار جامعه بوده و کارهای خوبی نیز انجام شده است اما گاهی توقعات جامعه منطبق با دارایی شهرداری نیست و برخی هم متاسفانه افکار جامعه را در فضای مجازی روی موضوعات کم ارزش سرگرم می‌کنند که باعث می‌شود خدمات به حاشیه برود؛ پس لازم است وضعیت مالی و داشته‌های شهرداری به طور شفاف برای مردم توضیح داده شود تا همشهریان بیشتر با خدمات صورت گرفته و محدودیت‌های موجود در ارائه خدمت، آشنا شوند.

انتهای پیام/ 252/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اعضای شورای اسلامی شهر حق مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاورد‌های دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است.

به گزارش انتخاب، ولی فقیه در خراسان رضوی، حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی در دیدار با سید صولت مرتضوی؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که ظهر امروز به میزبانی دفتر نماینده، ولی فقیه در استان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت رسیدگی دولت به سفره و معیشت مردم گفت: طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر بود که نفع آن به صورت مستقیم به سفره‌های مردم رسید. با وجود این، نباید محدود به اجرای این طرح‌های معیشتی بمانید. در هر شرایط، تمرکز و توجه اصلی شما باید ناظر بر کنترل گرانی باشد. گرانی را باید به هر طریق کنترل کنید ولو اینکه زبان زور پای کار باشد.

وی ادامه داد: اقتدار حکومتی باید در دو عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید. البته در سال‌های اخیر، سیاست‌هایی اتخاد شده که مردم به چشم دیده‌اند تهدید‌های دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است، اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستور کار دولت باشد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این یک حقیقت است که با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاورد‌های دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است. به همین دلیل، تأکید ویژه ما بر رسانه و انعکاس فعالیت‌هاست تا بر مردم روشن شود که در چه حوزه‌هایی کار شده و در چه عرصه‌هایی نیاز به فعالیت وجود دارد.

وی افزود: عمده مطالبه مردم در شرایط فعلی متمرکز بر عرصه‌های اقتصادی است و این‌طور نیست که شما تصور کنید همه‌چیز با ارائه آمار و اعداد و ارقام حل می‌شود. خیر؛ در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود. جامعه باید به طور واضح، زیر و بم ماجرا را بداند و تحقق این هدف جز با تقویت اطلاع‌رسانی و به‌کارگیری قدرت رسانه صورت نمی‌گیرد.

امام جمعه مشهد تأکیدکرد: در همه قضایا، رمز موفقیت شما مقارن با میزان اخلاصی است که در عمل دارید. وقتی انسان در عمل مخلص باشد، کار او کار خدا می‌شود و در این شرایط، ذات اقدس پروردگار به اراده قاهر خودش اجازه نخواهد داد کار بر زمین بماند.

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط شامل یک درصد از افراد جامعه است
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  • مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند