Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:42:03 GMT

انفجار شدید خودرو و ترور مشکوک یک فرد در اراضی اشغالی+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۴۹۱۹

انفجار شدید خودرو و ترور مشکوک یک فرد در اراضی اشغالی+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه های رژیم صهیونیستی از کشته شدن مشکوک یک فرد بر اثر انفجار یک خودرو در شهر «زیخرون یاکوف» در سرزمین های اشغالی، خبر دادند.

در همین رابطه کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که یک مرد حدودا ۴۰ ساله در انفجار خودروی بمب گذاری شده صبح امروز چهارشنبه در نزدیکی ساختمان شورای شهر یادشده کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود که فرد مذکور صاحب یک مغازه صرافی در نزدیکی ساختمان شورای شهر بوده است.

در پی این حادثه، نیروهای پلیس این رژیم در صحنه حاضر شده اند. بررسی های اولیه حاکی از آن است که ظاهرا این خودرو منفجر شده و سپس با یک ستون برخورد کرده است. همچنین تصاویر و فیلم های منتشر شده نشان می دهد که خودروی مذکور در آتش در حال سوختن است و دودی غلیظ حاصل از آن محوطه را پر کرده است.

یک رسانه صهیونیست دیگر در این باره به نقل از یک افسر پلیس این رژیم گزارش داد: صحنه بسیار دشواری است. چیزی از ماشین باقی نمانده و شناسایی قربانی دشوار است.

پلیس رژیم صهیونیستی و نیروهای امدادی در ساعت ۱۰ صبح امروز گزارش ها و تماس هایی درباره این انفجار دریافت کردند.

پلیس رژیم صهیونیستی تحقیقات در این باره را آغاز کرده و در همین رابطه اعلام کرده است که وسیله نقلیه مذکور، یک خودروی شخصی بوده است.

کد خبر 5532350 محمدرضا الكائی

منبع: مهر

کلیدواژه: انفجار آتش سوزی رژیم صهیونیستی اراضی اشغالی فلسطین اسرائیل روسیه اوکراین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا فلسطین عراق سوریه ترکیه مسکو ایران ناتو جنگ اوکراین لبنان حمله روسیه به اوکراین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۴۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن وارد اراضی اشغالی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، این چندمین سر وزیر امورخارجه آمریکا به اسرائیل از زمان جنگ این رژیم علیه مردم غزه است.

بلینکن امروز نیز با عبدالله دوم شاه اردن در کاخ الحسینیه دیدار کرد.

عبدالله دوم در این دیدار خواستار اقدام فوری برای توقف فاجعه بشری در نوار غزه و حفظ جان غیر نظامیان بی دفاع شد.

براساس این بیانیه، بلینکن و ملک عبدالله درباره روند تشکیل کشور مستقل فلسطین و ارائه تضمین های امنیتی به رژیم صهیونیستی تبادل نظر کردند.

در بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا همچنین آمده است طرفین تلاش ها برای تسریع ارسال زمینی کمک های بشردوستانه برای اهالی غزه از اردن را مورد بحث قرار دادند.

دیگر خبرها

  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد