Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@00:55:42 GMT

دختر دارابی از دست آدم ربا نجات یافت

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۷۰۰۶

دختر دارابی از دست آدم ربا نجات یافت

سرهنگ علیرضا نوشاد چهارشنبه در این باره گفت: در بررسی‌های به عمل آمده و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد یک سواری پژو پارس این کودک که در حال بازی جلوی منزلشان بوده را ربوده و به سرعت از محل متواری شده است.
فرمانده انتظامی داراب ادامه داد:  طرح مهار در سطح شهرستان اجرا و پس از چند ساعت ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری سواری پژو پارس را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوشاد با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده دختر بچه ربوده شده را رها و مجددا فرار کرد، ادامه داد: با توجه به تاریکی هوا راننده که عرصه را بر خود تنگ دیده بود از خودرو پیاده و به سمت باغات و کوه‌های اطراف نیز متواری شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری آدم‌ربا و علت آدم‌ربایی با جدیت ادامه دارد، تصریح کرد: پلیس با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و به شدت برخورد می‌کند.

شهرستان داراب در فاصله ۲۲۵ کیلومتری از مرکز استان فارس قرار دارد.

برچسب‌ها آدم ربایی داراب فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آدم ربایی داراب فارس آدم ربایی داراب فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس بارانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،مدیرکل هواشناسی فارس از ورود سامانه بارشی از ظهر امروز به استان خبر داد و گفت: این سامانه بارشی، تا فردا در استان فعالیت دارد.
مسعود حقیقت افزود: این سامانه با رعد و برق و صاعقه، وزش باد و حتی در برخی نقاط هم بارش تگرگ همراه خواهد بود.
او با بیان اینکه این سامانه در شهرستان‌های کازرون، مرودشت، سپیدان، شیراز، سروستان، خفر، فسا، استهبان، نی‌ریز و داراب  همچنین در نیمه جنوبی و در شهرستان‌های فیروزآباد، قیر و کارزین، فراشبند، لار و لامرد، داراب و زرین دشت  فعال است که می‌تواند موجب آبگرفتگی معابر شود.
 در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری هم  سامانه بارشی قوی وارد استان می‌شود.

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • گفت‌و‌گو با مردی که برای نجات جان دختر بچه‌ای وارد رودخانه خروشان شد
  • فارس بارانی می‌شود
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل