Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران به عنوان محل عمده فروشی، قیمت‌های انواع میوه بالا و میانگین قیمت‌ها تقریبا کیلویی ۲۵ هزار تومان است که البته پای اینها به مغازه‌های سطح شهر که می‌رسد تا ۱۰۰ درصد افزایش قیمت دارد.

اگرچه تفاوت نرخ میدان مرکزی میوه و تره بار تهران و مغازه های سطح شهر نباید بیش از ۳۰ درصد باشد اما تقریبا اغلب کسبه این مصوبه را رعایت نمی‌کند و نظارت چندانی هم محسوس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌ها نشان می‌دهد میوه‌های تابستانه در میدان مرکزی میوه فراوان است و از هر نوع میوه ای پیدا می‌شود حتی خارجی، اما قیمت های آن خیره‌کننده است.

در میدان مرکزی میوه هر کارتن آناناس ۷۰۰ هزار تومان به فروش می رود؛ انبه وارداتی هم از ۵۵ تا ۷۵ هزار تومان در هر کیلو قیمت دارد.

تابستان اوج عرضه میوه به بازار است و عجیب است که کاهش قیمتی در میوه‌های تابستانی دیده نمی‌شود. در میدان، بخش قیمت‌های صیفی‌جات، سیب زمینی هر کیلو حدود ۱۳ هزار تومان و گوجه و بادنجان و پیاز هم در محدوده ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان در هر کیلو به فروش می رود.

جدیدترین قیمت میوه در میدان مرکزی تره بار تهران به این شرح است:

میدان مرکزی میوه و تره بار در جنوبی ترین قسمت شهر تهران محدود به اتوبان آزادگان قرار دارد و روزانه انواع میوه از استان‌های مختلف به این منطقه سرازیر می‌شود و از آنجا به صورت مویرگی در شهر تهران توزیع می‌شود یا به استان‌های دیگر می‌رود.

قیمت‌های میدان مرکزی میوه و تره بار قیمت‌های عمده‌ فروشی است و میوه وقتی به مغازه‌های شهر یا میادین داخل شهر می رسد، قیمت آن افزایش دارد.

قیمت جدید مرغ اعلام شد | هر کیلو مرغ گرم چند؟ جدیدترین قیمت انواع برنج در بازار | هر کیلو برنج طارم هاشمی چند؟ کد خبر 688689 منبع: فارس برچسب‌ها قیمت - تنظیم بازار میوه و تره بار سازمان میادین میوه و تره‌بار گرانی قیمت - میوه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قیمت تنظیم بازار میوه و تره بار سازمان میادین میوه و تره بار گرانی قیمت میوه میدان مرکزی میوه و تره بار میدان مرکزی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی گفت: «این کار شرایط خاص خودش را دارد. شهرداری تهران برای تنظیم بازار و ایجاد ثبات خدمت گذاری بهتر، هم میادین تره بار و هم فرشگاه شهروند را دارد تا بتواند از تنش‌های حوزه بازار جلوگیری و خدمات را توسعه دهد.»

شهردار تهران در ادامه تاکید کرد: «اکنون بیش از ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران توسط میادین تره بار توزیع می‌شود و اگر کوچکترین اتفاقی در این میادین رخ دهد عملا معیشت مردم آسیب می‌بیند.»

او در خصوص قرار داد واگن های چینی هم گفت که کارها در حال پیگیری و انجام هستند.

در حال تکمیل است...

کد خبر 846908 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • روش‌های خلاقانه و آسان برای برش زدن هنرمندانه میوه و خیار (فیلم)