Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ریزگردهای سیستان ۳۶۰ نفر را راهی بیمارستان کرد. - اخبار استانها -

علیرضا شهرکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: 360 نفر از مردم منطقه سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان در 48 ساعت اخیر در پی وقوع طوفان و پراکنده شدن ریزگردها راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این افراد در پی مشکلات چشمی و تنفسی به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند، افزود: از این تعداد 312 نفر به صورت سرپایی درمان و 48 نفر هم به دلیل شدت عارضه بستری شده‌اند.

ساعت کاری ادارات سیستان در پی تداوم پدیده گرد و غبار تغییر کردیک بام و دو هوا در سیستان و بلوچستان/ دومین شهر پربارش و وزش سریع‌ترین باد در یک استانشهرستان‌های منطقه سیستان فردا به علت تداوم گرد و غبار تعطیل است

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر  مراکز درمانی، پایگاه‌ها و بیمارستان‌های منطقه سیستان به صورت 24 ساعته در آماده‌باش هستند، گفت: توصیه می‌شود با توجه به پیش‌بینی تداوم وزش طوفان و گرد و خاک در منطقه سیستان، مردم از تردد بی‌مورد در فضای باز خودداری کنند.

انتهای پیام/391/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان منطقه سیستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: انفجار گاز در بستان آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز بر اثر انفجار گاز در این شهرستان شش نفر راهی بیمارستان شدند که اقدامات لازم درمانی اورژانس برای آن‌ها انجام پذیرفت.

وی در خصوص این حادثه افزود: یک مورد انفجار کپسول گاز منزل مسکونی در روستای ایرانق شهرستان بستان‌آباد به دیسپچ مرکز پیام اورژانس استان گزارش شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی همچنین ادامه داد: پس از دریافت این گزارش بلافاصله کارشناسان اورژانس سریعاً به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه شش نفر پس از انفجار کپسول گاز دچار سوختگی اندام‌ها شدند که توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی بستان آباد به بیمارستان سینا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 748922

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان