Web Analytics Made Easy - Statcounter

رصد بازار از سوی نهاد‌های نظارتی همواره انجام می‌شود و تخلفات زیر ذره بین بازرسان قرار دارد.

طبق آخرین مشاهدات بازرسان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، مشکل در تأمین و جذب کالا‌های اساسی وجود نداشت و همه چیز به وفور یافت می‌شد.

یکی از مواردی که در بازرسی‌ها مشهود است، عدم تطابق قیمت درج شده بر روی کالا و گفتاری است که صاحبان اصناف به مردم ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبود مشکل در تأمین کالاهای اساسی

یکی از انبارداران شهر بیرجند گفت: چند وقتی بود که در تأمین روغن مشکل داشتیم، اما اکنون در هر شهرستانی هر مغازه‌ای می‌تواند ثبت سفارش انجام دهد.

او گفت: قیمت‌ها نیز بر اساس قیمت مصوب دولت تعیین شده و گرانفروشی اتفاق نمی‌افتد.

بیشتر بخوانید

بازار در ثبات/ مشکلی در تأمین کالا‌های اساسی وجود ندارد

یکی از شهروندان بیرجندی از عدم تطابق قیمت درج شده روی کالا با گفتار فروشنده گلایه کرد و گفت: به بهانه‌های مختلف از مردم پول می‌گیرند.

او گفت: باید این مسئله مشخص شود که کدام یک از این دو مورد برای مردم صحیح است؛ قیمت روی کالا یا حرف فروشنده آن.

ملاک قیمت، نوشتار روی کالا است

عبادی مسئول بازرسی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی بیرجند گفت: مردم هیچ گونه توجهی به گفتار شفاهی یا نوشتار‌های دستی کاسبان نداشته باشند.

او گفت: تنها ملاک قیمت همان بسته بندی کالا است که قیمت محصول روی آن درج شده است.

عبادی گفت: طبیعتا هرگونه مغایرت بین گفتار و نوشتار با قیمت درج شده روی کالا، تخلف محسوب می‌شود.

مسئول بازرسی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی بیرجند از مردم خواست تخلفات را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند تا بررسی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت گذاری جهاد کشاورزی روی کالا درج شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم خراسان جنوبی همیشه در صحنه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرماندار بیرجند و رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف در برنامه پرسمان صدا وسیمای خراسان جنوبی گفت: انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه‌ی انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف به دور دوم کشیده شد و در ۲۱ اردیبهست امسال با حضور پر شور مردم انقلابی و متدین حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف تکلیف تنها کرسی باقی مانده مجلس در خراسان جنوبی مشخص می‌شود.


فاضلی فرد افزود: برای برگزاری این دوره از انتخابات همه‌ی ظرفیت ها‌ی لازم پیش بینی شده و همه‌ی دستگاه‌های اجرایی پای کار هستند.
وی گفت: مردم در تمامی عرصه‌ها ثابت کردند که پای نظام و انقلاب هستند و برای سرنوشتشان دل می‌سوزانند و قطعا در ابن مرحله هم با شور و نشاط پای صندوق خواهند آمد.


رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف گفت: در دورترین نقاط حوزه انتخابیه صندوق اخذ رای مستقر خواهد شد و رای مردم را اخذ خواهیم کرد.
فاضلی فرد با بیان اینکه دو شعبه سیار هم در این مرحله اضافه شده افزود: همچنین برای تفرجگاه‌ها که در جوار روستا‌ها هستند شعبه اخذ رای پیش بینی شده و به میزان کافی تعرفه در اختیار شعب اخذ رای قرار خواهد گرفت. 

 

دیگر خبرها

  • مردم خراسان جنوبی همیشه در صحنه
  • قیمت طلا امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مردم هیچ علاقه‌ای به نگهداری ریال ندارند | فعالان اقتصادی هم پول ملی را خسارت می‌دانند!
  • مردم هیچ علاقه‌ای به نگهداری ریال ندارند | فعالان اقتصادی هم پول ملی را خسارت می‌بینند و می‌دانند!
  • رئیسی: از قیمت کالا‌ها و وضعیت سفره مردم مطلع هستم / تورم روز به روز کاهشی می‌شود
  • قیمت طلا امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال