Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جلال شیخ‌پور صبح امروز در جلسه طرح‌های محرومیت‌زدایی و سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان در لرستان، اظهار کرد: ۸۰۰ واحد مسکونی با بنیاد تفاهم داریم که برای مددجویان دارای ۲ معلول به بالا ساخته شود.

وی خاطرنشان کرد: پروانه صدور تمامی ۸۰۰ واحد شروع و عملیات اجرایی بسیاری از واحدها آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد لرستان از توزیع ۲۱ هزار بسته معیشتی لبنی بین مددجویان استان خبر و ادامه داد: ارزش هر بسته ۶۰۰ هزار تومان بود که بین مددجویان سراسر استان توزیع شده است.

شیخ‌پور بیان داشت: ۸۰ واحد مسکونی از واحدهای مسکن مهر برای مددجویان کمیته امداد استان اختصاص یافته که با توجه به افزایش فیمت واحدها، انتظار تامین کمک‌های حمایتی از سوی نهادهایی همچون بنیاد مستضعفان می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان حمایت از مددجویان امداد مدیرکل کمیته امداد لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در ویدئو کنفرانسی بررسی روند اجرای طرحهای بازآفرینی شهری در استانها که با حضور دستیار ویژه وزیر و دبیر قرارگاه نوسازی مسکن و معاونین وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: طرح بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده‌های بازآفرینی شهری در ۱۰۰ درصد محدوده‌های بازآفرینی مصوب در ۲۲ شهر هدف سطح استان اجرایی می‌شود.

رسول عطائی افزود: در بخش نوسازی مساکن بافت فرسوده نیز برنامه دو ساله بازآفرینی شهری برای نوسازی واحد‌های مسکونی در بافتهای فرسوده شهری در آذربایجان‌غربی ۱۶ هزار و ۹۶۴ واحد است.

عطائی اظهارکرد: تاکنون ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی در سامانه ستاد ملی ثبت شده است و برای نوسازی مسکن پروانه ساختمانی دریافت کرده‌اند.

وی گفت: با این آمار آذربایجان‌غربی در نوسازی واحد‌های مسکونی در بافتهای فرسوده شهری بیش از ۷۵ درصد از برنامه دو ساله را اجرایی کرده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، با اشاره به طرح کلید به کلید اضافه کرد: آذربایجان‌غربی جزو استانهای پیشرو بوده و در آینده این طرح همراه با اطلاع رسانی عمومی عملیاتی می‌شود.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود