Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا ، محسن خیرخواه با اعلام این خبر افزود: در این عملیات که با همکاری نیروی انتظامی انجام شد تعداد ۳۲۳ کیسه ۴۰ کیلویی آرد یارانه یک دولتی نان سنگک و بربری کشف و ضبط شد.
وی اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده؛ آردهای توقیفی جهت عرضه در چرخه توزیع با نظارت مستقیم مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در اختیار اتحادیه خبازان و قنادان این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای ۲۹ مورد قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در  شهرستان قزوین  

مدیر جهاد کشاروزی شهرستان قزوین گفت : در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ  کاربری اراضی  زراعی و باغی ۲۹ مورد ساخت ساز غیر مجاز در جاده الموت ، شهرستان قزوین اجرا شد.

سعیدصالحی افزود: این بناهای غیر مجاز در قالب ساختمان، دیوار کشی، فنس کشی و محوطه سازی و ... بوده که تخریب و قلع و قمع شد.

به گفته وی این طرح در راستای صیانت از اراضی کشاورزی و پیشگیری از تغییر کاربری های غیرمجاز با حضور نمایندگان مدیریت امور اراضی ،  نماینده دادستان ، عوامل انتظامی و همکاری راهداری و شهرداری قزوین اجرا شد.

برچسب‌ها آرد شهرداری قزوین شهرستان قزوین کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد شهرداری قزوین شهرستان قزوین آرد شهرداری قزوین شهرستان قزوین کالای قاچاق شهرستان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از کاهش ۲۳.۱ درصدی ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، ابوالضل نیکوکار معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت:با راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در ۱۵استان کشور و پیگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران شاهد کاهش ۲۳.۱ درصدی ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در شهر تهران بوده ایم.

وی افزود: پیرو دغدغه‌های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۳ پیرامون پدیده زمین خواری و لزوم ساماندهی و حفاظت از اراضی حساس و آسیب پذیر کشور، در اواخر سال ۱۴۰۱ سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به عنوان یکی از ۲۳ پروژه اولویت دار دولت الکترونیک در استان تهران رونمایی شد.

نیکوکار گفت: کاهش پرونده‌های قضایی، پیشگیری از وقوع مفاسد در حوزه اراضی و املاک کشور، مدیریت یکپارچه اراضی کشوراز طریق نظارت ماهواره ای، حل معضلات نظام الکترونیکی اراضی و املاک در حوزه مجوزات، جلوگیری از جعل استعلامات و مجوزها از مزیت‌های این سامانه محسوب شده و با بهره برداری کامل از آن می‌توان به این نتایج رسید.

دیگر خبرها

  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • رفع تداخل ۱۱هزار و ۱۱۷هکتار از اراضی کشاورزی قزوین