Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان، دکتر پیمان اسدی اظهار داشت: با دریافت این حادثه پنج تیم فوریت‌های پزشکی برای امدادرسانی به مصدومان به محل تصادف در میدان مارلیک توتکابن اعزام شدند.

وی بیان داشت: ۱۳ مصدوم این تصادف توسط اورژانس پیش بیمارستانی منطقه مورد امدادرسانی قرار گرفتند ضمن اینکه مصدومان این تصادف برای ادامه درمان به بیمارستان‌های سلامت رستم آباد و پورسینا رشت منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان اضافه کرد: در امدادرسانی این تصادف نیروهای جمعیت هلال احمر استان نیز حضور داشتند.

وی از رانندگان خواست تا با سرعت مطمئنه برانند و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا از بروز حوادث ترافیکی پیشگیری شود.

 دکتر اسدی با اشاره به خدمات شبانه روزی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان خاطر نشان کرد: مردم در  صورت نیار به خدمات اورژانس با ۱۱۵ تماس بگیرند.

به گفته وی علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

برچسب‌ها رشت سازمان اورژانس کشور تصادفات جاده ای گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت سازمان اورژانس کشور تصادفات جاده ای رشت سازمان اورژانس کشور تصادفات جاده ای گیلان اورژانس پیش بیمارستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس

پژمان قراییان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: زایمان مادر باردار با کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهری ولی عصر (عج) شهرستان دامغان داخل منزل با موفقیت انجام شد.

وی افزود: به دنبال تماس مددجو، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی بیمارستانی شهری ولی عصر (عج) به محل اعزام و زایمان با کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی در منزل انجام شد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بیان کرد: مادر و نوزاد دختر با حال عمومی خوب به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان منتقل شدند.

کد خبر 6088889

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس