Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری ظهر پنجشنبه در اختتامیه جشنواره مطبوعات دینی اظهار داشت: مطبوعات رسالت و بار سنگینی بر عهده دارند و هر روزنامه و نشریه از نظر دینی عقلی و انسانی نمی‌تواند قابل تقدیر باشد.

نماینده قم در خانه ملت افزود: مطبوعات باید در چارچوب دین عمل کنند و همانگونه که انسان در زمینه طعام خود حساسیت به خرج می‌دهد باید نسبت به غذای روحی خود نیز حساسیت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: نسبت به انتشار مطالب در فضای مجازی و به صورت الکتریکی نظارت کافی صورت نمی‌گیرد و نمی‌توان صحت برخی از آنها را تأیید کرد.

ذوالنوری با بیان اینکه امروز فضای مجازی کنترلی ندارد افزود: گاهی مشاهده می‌شود در مطبوعات نیز آثاری منتشر می‌شود که کنترلی نسبت به آنان صورت نمی‌گیرد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شاهدیم برخی از مطالب در مطبوعات به دلیل جهت گیری های سیاسی با آلودگی‌های مواجه است.

وی عنوان کرد: گاهی در ارائه خوراک فکری به جامعه به دلیل حب و بغض‌های سیاسی جای خوب و بد عوض می‌شود و کارهای بزرگ کوچک و کارهای کوچک نیز بزرگ جلوه داده می‌شود.

مطبوعات رسالت سنگین بر عهده دارند

ذوالنوری با بیان اینکه مطبوعات رسالت سنگین بر عهده دارند افزود: خبرنگاران می‌بایست نسبت به جایگاه انسان از نظر مبانی دینی و اسلامی درک درستی داشته باشند و بعد از آن مبادرت به تهیه خوراک رسانه‌ای برای انسان‌ها کنند.

وی افزود: مطبوعات دینی موضوع مهمی است و ما امروز در جنگ رسانه‌ای با نظام سلطه قرار داریم.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنا بر آموزه‌های اسلامی منحرف کردن انسان در حکم قتل و همچنین هدایت نمودن انسان‌ها به منزله زنده کردن آن تلقی می‌شود.

ذوالنوری گفت: برخی از اتفاقات که در مطبوعات رخ می‌دهد نامناسب است و تحلیل‌هایی که صورت می‌گیرد مطابق با واقعیت نیست.

وی ابراز داشت: امروز دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی با تمامی امکانات و تجهیزات رسانه خود در جهت سیاه نمایی علیه جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام استکبار با امکانات رسانه‌ای که در اختیار دارد در یک جنگ تمام عیار تلاش می‌کند تا جای غلط و درست را تغییر دهد.

کد خبر 5533158

منبع: مهر

کلیدواژه: قم مجتبی ذوالنوری مطبوعات بوشهر کرمانشاه زلزله هرمزگان ویروس کرونا خراسان رضوی آلودگی هوا اردبیل مشهد مجلس شورای اسلامی آمار کرونا بیرجند جهرم شیراز سنندج نماینده قم رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه

رویداد دو روزه تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در حالی در شهرک حمل و نقل کالای اهواز برگزار شد که رانندگان خوزستانی این فرصت را یافتند با محصولاتی همچون X۹ و امپاور ۳۰۰BD و FAWJ۶ رانندگی و نظرات خود را نسبت به مزیت های این خودرو بیان کنند. - اخبار بازار -

 

داوود خمودی راننده پایه یک از شهرستان اهواز پس از تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن معتقد است؛ خودروی FAW یک خودروی نرم، مناسب و دارای ترمز بسیار قدرتمند است.
او همچین کاسه ای بودن سیستم ترمز این خودرو و داشتن سیستم تشخیص نقطه کور برای دور زدن را جزو مزیت‌های خوب این خودروهای سنگین برشمرد.
این راننده اهوازی که رانندگی با خودروهای سنگین متفاوتی را تجربه کرده، بر این نکته نیز تاکید کرد؛ امکانات این خودرو هم مطابق با استاندارد روز دنیا است و در تجربه رانندگی با آن هیچ مشکلی را احساس نکردم.
وی در پایان از خدمات گروه بهمن تشکر کرد و گفت: تولید چنین خودروهای تجاری با کیفیتی می تواند چرخه صنعت حمل و نقل را تسریع و جابجایی بار را سرعت بخشد.
علی خبازیان مسئول لجستیک شرکت شیرین عسل نیز از دیگر رانندگانی بود که توانست با یکی از محصولات تجاری گروه بهمن رانندگی کند؛ او با اشاره به برخورداری این شرکت از40 خودروی FAW گروه بهمن، معتقد بود؛ محصولات تجاری جدیدی که از سوی این شرکت ارائه شده است با خودروهای تجاری قدیمی تر اختلاف زیادی دارد و گیربکس ، شتاب و ترمز آن بسیار خوب است.
او مهمترین ویژگی این خودروها را ترمز قوی آنها برشمرد و تاکید داشت: این وضعیت موجب می شود به محض اینکه پا از روی پدال برداشته شود، خودرو از حرکت بایستد که در سربالایی و سرپایینی کنترل خودرو را راحت تر می کند.
یکی دیگر از رانندگان نیز با یادآوری اینکه خودروهای FAW در تجربه رانندگی انجام شده از نظر رانندگی و امکانات رفاهی قابل قبول است گفت: کیفیت دید ، گیربکس و نیز قدرت موتور این خودرو ها نسبت به خودروهای موجود در بازار بسیار بهتر است.
این راننده با بیان اینکه بعد از قیمت گذاری این خودروها به دنبال خریداری آن است؛ بیان داشت: مهمترین ویژگی محصولات تجاری بهمن خط خوان و سنسور نور در شب و تونل است که به صورت خودکار انجام می شود.
 او می گوید؛ صندلی های این خودرو از کیفیت خوبی برخودار است و تعبیه جایگاه خواب، کولر، یخچال و... از جمله امکانات مطلوبی است که مدیران گروه بهمن به درستی بر روی آن تمرکز کرده اند چرا که هر راننده ای در جهت رفاه و آسایش خود موافق است خودروی او با امکانات نام برده شده مجهز باشد.
از نظر این راننده کیفیت محصولات تجاری بهمن نسبت به خودروهای موجود در بازار از برتری قابل توجهی برخوردار است.

دیگر خبرها

  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • بهار ۵۹؛ وقتی داد سندیکای خبرنگاران از حمله به مطبوعات درآمد
  • کفتارهای سیاسی بر سر جنازه یک دختر نوجوان | بی‌اخلاقی رسانه‌های بیگانه درباره نیکا شاکرمی
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • مرگ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس!
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ