Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فاطمه محمدبیگی در دومین نشست شورای اداری استان گفت: با توجه به اینکه استان قزوین در رتبه ۲۹ کشوری است تمام مدیران استان باید برای جذب اعتبارات استانی و ملی با وزرای مستقر در تهران رایزنی کنند.

در سفر رییس جمهور هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی بودجه دریافت کردیم که معادل بودجه یک سال قبل استان قزوین بود و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید مساله محور به دنبال جذب اعتبارات ملی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقق رشد ۸.۴ درصدی و جذب ۶۰ هزار میلیارد تومان سهم استان به راحتی محقق نمی‌شود و مسئولان استان باید برای جذب اعتبارات تلاش کنند.

 امروز وقت سیاسی بازی گذشته و با توجه به اینکه قوای سه گانه در یک جهت هستند باید پرقدرت برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

در جنگ ترکیبی دشمن برای کاهش سرمایه اجتماعی، شاهد تلاش شبانه روزی مسئولان دستگاه‌های اجرایی به ویژه در حوزه تنظیم بازار هستیم، اما هنوز موفق به مهار تورم و گرانی افسار گسیخته و جلب رضایت مردم نشده ایم.

 تشکیل پلیس امنیت اقتصادی برای تنظیم بازار بسیار کمک کننده است. مردم امروز برای تامین مایحتاج و تامین اجاره بهای بسیار سنگین، در تنگنا هستند.

 در حوزه همکاری با ارگان‌های خصوصی به ویژه شهرداری‌ها و دهیاری انتظار داریم استاندار همه مسائل را مدیریت کند و شاهد این نباشبم که بسیاری از این پروژه‌ها بر زمین بماند. یک واحد تجاری در جوار دروازه درب کوشک در حال لحداث است و اگر جلوی آن گرفته نشود به ناچار وزیر میراث فرهنگی در صحن مجلس باید پاسخگو باشد.

 از مسئولان و متولیان انتظار داریم برای حل مسائل و نهضت خدمت رسانی به حوزه‌های انتخابیه سر بزنند و به جای خودشان کارشناسی که هیچ اختیاری ندارد، اعزام نکنند. بازدید میدانی اثر فوق العاده‌ای در حل مشکلات زیرساختی مردم دارد و مسئولان اگر از این مناطق بازدید کنند قطعا در تصمیم گیری هایشان تجدید نظر خواهند کرد.

 همچنین درگیر معیشت مردم هستیم و به فکر ارتقای فرهنگی مردم نیستیم. زمینی که سال‌ها پیش باید در آن کتابخانه ساخته می‌شد توسط اداره کل راه و شهرسازی پس گرفته شده است و از مسئولان استان تقاضا می‌کنیم در این مسیر یاریگر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس بودجه ۱۴۰۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا فخاری در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران که با حضور مدیران ادارات تشکیل شد، با تاکید بر برنامه محوری مسؤولان اظهار کرد: باید همه اقدامات منطبق بر برنامه باشد و در ارائه از زیاده گویی ها خودداری و بدون محاسبه منابع و محدودیت‌ها برآورد انجام ندهیم.

استاندار تهران با تاکید بر ضرورت انعطاف پذیری در برنامه‌ها گفت: با رعایت اصول و چارچوب ها و با توجه به اسناد بالادستی می‌توانیم به یک برنامه منعطف دست یابیم.

فخاری با تاکید بر ارزیابی مدیران بر اساس عملکرد برنامه‌ها عنوان کرد: برنامه‌های ارائه شده باید طبق واقعیت‌ها باشند و برای مشارکت در برنامه ریزی استان نیازمند ادبیات مشترک میان همه مسؤولان هستیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی و آینده پژوهی دستگاه‌ها و سازمان‌ها بیان کرد: برای برنامه ریزی باید انتقادها را شنید و یک برنامه عملیاتی، اجرایی و واقع گرایانه تنظیم کرد و نتیجه کار را در قالب عملکرد دستگاه‌ها به قضاوت مردم بگذاریم، چرا که در این صورت سطح پاسخگویی به مردم با کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه برنامه مورد ارائه توسط مدیران باید در بستر اتفاقات تنظیم و تهیه شود گفت: در این صورت است که نیازها و ضروریات شناخته می‌شود و می توان برای آن برنامه ریزی صحیح انجام داد، زمانی که مدیری در تعامل با مردم باشد نیازمندی‌ها و ضرورت‌ها را شناسایی و برای آها برنامه ریزی می‌کند.

وی با اشاره به همسو شدن افکار در مدیران بر ضرورت نظام برنامه ریزی تاکید و اظهار کرد: برای اداره کردن استان باید نسبت به میزان ظرفیت‌ها و محدودیت‌ها شناخت دقیق داشته باشیم.

فخاری در خصوص انتظارات از سازمان برنامه و بودجه در حوزه برنامه ریزی عنوان کرد: ضروری است که سازمان برنامه و بودجه از رخوت حضور در صحنه و توزیع کنندگی پول خارج و ناظر بر اقدامات اجرایی دستگاه‌ها در جهت تحقق برنامه شود و برای ارزیابی پروژه‌ها به میدان بیاید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است