Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: دو دیدار مردمی در شهرهای سقز و سنندج در سفر رییس جمهور پیش بینی شده است.

اسماعیل زارعی کوشا، روز پنجشنبه در ارتباط تلفنی با خبر رادیویی صدا و سیمای مرکز کردستان، اظهار کرد: زمینه‌سازی برای رشد اقتصادی را مهم‌ترین هدف‌گذاری در سفر رئیس جمهور و دولت و گفت: در این سفر به دنبال تمهید شرایطی برای رشد اقتصادی و توسعه مناسب حوزه‌های فرهنگی و زیرساختی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: کردستان در بسیاری از شاخص‌ها با دیگر استان‌ها و متوسط کشوری، فاصله دارد که در این سفر مصمم هستیم با اعتبارات جهشی رشد مناسب و مطلوب مورد انتظار مردم را فراهم کنیم.

 به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان،‌وی افزود: ارتقای سرمایه گذاری‌های زیرساختی در حوزه راه و راه آهن برای این سفر هدفگذاری شده تا پروژه‌های نیمه تمام باقیمانده از قبل به سرانجام برسد.

به گفته استاندار کردستان، در حوزه سدها و مدیریت آب هم چندین پروژه نیمه تمام در استان است که تلاش می شود در این سفر مصوباتی برای آن به تصویب برسد و در کنار این‌ها، در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و زیرساختی اعتبارات جهشی لازم برای استان اخذ خواهد شد.

زارعی کوشا اضافه کرد: بازدید از واحدهای اقتصادی و تولیدی و تکمیل طرح های نیمه تمام از جمله مهم‌ترین برنامه‌های سفر رییس جمهور به کردستان است.

وی با اشاره به اینکه بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی استان به صورت هوایی و میدانی خواهد بود افزود: رییس جمهور از مشکلات و کمبودهای موجود در واحدهای تولیدی و صنعتی استان بازدید می کند و این امر می تواند در رفع موانع راه‌گشا باشد.

دیدارهای عمومی رییس جمهور با مردم

استاندار کردستان گفت: دو دیدار مردمی در شهرهای سقز و سنندج در سفر رییس جمهور پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه صبح روز جمعه ۱۷ تیر ماه در فرودگاه سنندج از رئیس جمهور استقبال می شود، اظهار کرد: آیت الله رییسی در این سفر، ساعت ۱۰ صبح روز جمعه با مردم سقز و ۱۷ همان روز با مردم سنندج دیدار و گفت و گو می‌کند.

زارعی کوشا از مردم استان دعوت کرد تا در دیدار عمومی رییس جمهور حضور یابند و مطالبات و خواسته‌های خود را با آیت‌الله رییسی در میان بگذارند.

وی گفت: ۱۰ نفر از وزیران به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهور در شهرستان ها حضور می‌یابند و از طرح‌ها و واحدهای تولیدی این شهرستان‌ها بازدید می‌کنند.

استاندار کردستان گفت: از چندماه قبل و با برگزاری جلسات استانی مهمترین اولویت‌ها و طرح‌های اقتصادی استان احصا و در اختیار هیات دولت قرار گرفته است.

به گفته زارعی کوشا، دیدار با علما و روحانیون، برگزاری شورای اداری استان، از دیگر برنامه‌هایی است که رئیس جمهور در کردستان دارد.

پایان بخش سفر آیت‌الله رییسی به کردستان هم برگزاری نشست خبری با خبرنگاران و ارائه گزارشی از نتایج این سفر خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استاندار کردستان رییس جمهور زارعی کوشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در دیدارفینال جام فوتسال کارگرکه به مناسبت هفته کار و کارگردر سنندج برگزار شد تیم اتاق اصناف استان در یک بازی مقتدرانه با نتیجه 3 بر صفر از سد کارگران شهرداری گذشتند.

رئیس هیئت ورزش کارگران کردستان با بیان اینکه 12 تیم از قشر کارگر و صنوف مختلف در این جام شرکت کرده بودند گفت : در نهایت تیم های اتاق اصناف ، کارگران شهرداری و تعاونی 298 تانکر داران به ترتیب به رتبه های اول تا سوم دست یافتند.

بدری افزود : در این مسابقات که 10 روز به طول انجامید 34 مسابقه برگزار شد.

وی عنوان کرد : تیم اتاق اصناف به عنوان نماینده سنندج در مسابقات فوتسال استان حضور خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • ۳ جمله مهم از دیدار بارزانی با رئیس‌جمهور
  • دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • «بارزانی» با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • مریوان رکورددار بارش باران در کردستان