Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد محمدی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه شهروندانی که از آخرین تزریق واکسن کرونای آنها ۶ ماه گذشته است برای تزریق دز یادآور خود اقدام کنند.
وی گقت: با توجه به کم شدن آمار ابتلا به کووید ۱۹ در ماه‌های گذشته، رعایت ضوابط بهداشتی از سوی مردم کاهش یافته و در مقابل شکل‌گیری تجمعات بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان از آمادگی کادر درمان و بیمارستانهای منطقه برای  ارائه خدمات به بیماران کرونایی گفت و افزود: مراکز واکسیناسیون نیز در آبادان، خرمشهر و شادگان فعال و آماده خدمات‌رسانی هستند.

محمدی گفت: مرکز تجمیعی باشگاه پیروز
واقع در ایستگاه ۱۲، بلوار ولیعصر، مرکز خدمات جامع سلامت پنج مهر واقع در خیابان شهید منتظری فلکه طوطیا، مرکز خدمات جامع سلامت فارابی واقع در ۴۰ متری ذوالفقاری، خیابان شهدای ۲۰ و تمامی مراکز خدمات جامع سلامت روستایی در آبادان آماده ارایه خدمات واکسیناسیون هستند.

وی افرود: همچنین مرکز تجمیعی بهزیستی
واقع در جنب پل قدیم، سالن اجتماعات اداره بهزیستی و تمامی مراکز خدمات جامع سلامت در خرمشهر واکسیناسیون کرونا را انجام می دهند.
محمدی بیان کرد: مرکز تجمیعی خدمات جامع سلامت شماره یک واقع در خیابان امام خمینی (ره) و  تمامی مراکز خدمات جامع سلامت روستایی شادگان نیز آمادگی تزریق واکسن به ساکنان این شهرستان را دارند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان خوزستان واکسن کرونا آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان خوزستان واکسن کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان خوزستان واکسن کرونا آبادان خدمات جامع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای قرار می‌دهد.

در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به گروهی از غیرنظامیان فلسطینی نزدیک منطقه «وادی غزه» واقع در شمال اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه ۳ فلسطینی به شهادت رسیدند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به خانه‌ای در اردوگاه «الجدید» واقع در منطقه النصیرات نوار غزه ۲ فلسطینی را به شهادت رساند و شمار دیگری را نیز زخمی کرد.

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک خانه مسکونی در شرق اردوگاه «البریج» واقع در مرکز نوار غزه نیز شهادت یک فلسطینی و زخمی‌شدن چند تن دیگر را در پی داشت.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که در پی حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در شهرک «النصر» واقع در شمال شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه چند فلسطینی به شهادت رسیده و شمار دیگری نیز زخمی شده‌اند.

علاوه بر این منطقه‌های شرقی شهر غزه نیز شاهد حمله‌های توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی بود.

همچنین جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی خانه‌ای در اطراف چادرهای آوارگان در منطقه «المواصی» واقع در غرب شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند.

مرکز شهرک «خزاعه» واقع در شرق خان‌یونس نیز از سوی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت.

کد خبر 6090238

دیگر خبرها

  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد