Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند گفت: شرکت شهروند با حضور در نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران 1401، ضمن معرفی نحوه نوین خدمات‌رسانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در حوزه صنعت خرده‌فروشی به شهروندان، طرح مشارکت عمومی در توسعه فیزیکی شعب فروشگاهی شهروند‌‌محله و کلان‌شهرها را به بازدیدکنندگان و متخصصان شهری معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از  روابط عمومی شرکت شهروند، داود قربانیان با اعلام این مطلب گفت: طرح توسعه مشارکتی شهروند و آخرین فناوری‌های نوین در قالب خرید هوشمند مجازی از مهم‌ترین طرح هایی است که در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران 1401 به بازدید‌کنندگان و متخصصان مدیریت شهری معرفی شد.

????قربانیان در ادامه افزود: فروشگاه های زنجیره‌ای شهروند در راستای تاکیدات مدیریت شهری مبنی بر گسترش خدمات شهروند در سایر مناطق پایتخت، با انتشار فراخوان، اطلاعات لازم و فراهم ساختن ظرفیت‌های مشارکت با بخش خصوصی، سعی دارد گام‌های موثری در جهت توسعه فیزیکی فروشگاه‌های خود و خدمات‌دهی جامع‌تر به شهروندان بردارد.

????او در ادامه عنوان کرد: طرح توسعه فیزیکی فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند، در قالب مشارکت با بخش خصوصی و‌ کلانشهرهای کشور، از اولویت‌‌ها و اقدامات قابل توجهی است که از طریق بروشورها و اطلاعات مورد‌نیاز در اختیار متقاضیان و بازدید‌کنندگان غرفه شرکت شهروند قرار گرفت.

????مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با بیان این که غرفه شرکت شهروند در این نمایشگاه با استقرار صندوق خود‌پرداخت، توانست تجربه خریدی مدرن و آسان را برای مخاطبان فراهم نماید، اذعان کرد: بی تردید این شرکت با امکان خرید مجازی در قالب فروشگاه دیواری شهروند، شکل نوینی از خرید اینترنتی را به شهروندان ارائه خواهد کرد.

????به گفته قربانیان غرفه شرکت شهروند در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران 1401 تا به امروز با استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان روبرو بوده است.

????گفتنی است، این نمایشگاه از تاریخ 12 الی 17 تیرماه 1401 و از ساعت 10 الی 19 در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو جهت بازدید علاقمندان و متخصصان حوزه مدیریت شهری دایر است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تهران فروشگاه های زنجیره ای شهروند توانمندی مدیریت شهری نمایشگاه شهرهای شرکت شهروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی برای سازندگان شهر هوشمند

علی کریمی آنچه رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در نشست راهبردی شهر هوشمند با اشاره به اهمیت هوشمندسازی گفت: دنیا در حال حرکت به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود و ما به‌عنوان سازمان نظام مهندسی ضمن حمایت از این رویداد، باید در هوشمندسازی ساخت‌وساز شهری پیشرو باشیم و زمینه‌های پیاده‌سازی آن را برای سرمایه‌گذاران، مالکان و جامعه مهندسی فراهم کنیم.

رئیس  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: ما در حوزه نوآوری بیش از پیش به یک تحول نیازمند هستیم و برای ارتقای رتبه نوآوری، باید در حوزه‌های قوانین و مقررات، حمایت‌ها و تکمیل زنجیره‌های مختلف، تغییر بنیادی صورت بگیرد.

در  ادامه امیدرضا ریاحی عضو هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با بیان اینکه در حوزه هوشمندسازی باید تعامل میان نهادها، ارگان‌ها و تشکل‌ها شکل گیرد گفت: در  هوشمندسازی در بخش ساختمان  باید در مطالعات اولیه، محاسبات و نقشه‌ها لحاظ شود و برای این منظور باید از ظرفیت بزرگ جامعه مهندسی کشور استفاده حداکثری کرد.

وی افزود: پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران هم‌زمان با پنجمین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری ۱۰ الی ۱۲ تیر ۱۴۰۳ در مصلای امام خمینی برگزار  می شود.

 ریاحی اظهار کرد: شهر هوشمند مکانی ممتاز برای توسعه پایدار اقتصادی-صنعتی بوده که در آن به مسائلی مانند مدیریت ترافیک، مصرف انرژی، کنترل آلودگی، به‌روزرسانی و بهینه‌سازی زیرساخت‌های شهری، بهبود کیفیت زندگی از طریق رویکرد نوآورانه و سیستماتیک، بر اساس ارتباط و تبادل اطلاعات با هدف بهینه‌سازی فرآیندهای مدیریت شهری پرداخته می‌شود.

در ادامه این جلسه،  غلامرضا رضاییان دبیر اجرایی پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران اظهار داشت: شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه‌های شهری در نمایشگاه شهر هوشمند به‌صورت گسترده از کل کشور حضور دارند و به‌طورکلی تمرکز نمایشگاه امسال به سمت دانش‌بنیان‌ها است به‌طوری‌که با دادن تسهیلات مالی به‌صورت بلاعوض توسط صندوق نوآوری و شکوفایی و تسهیلات تا سقف پنج میلیارد ریال از صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته به این شرکت‌ها اختصاص خواهد یافت.

رضاییان تصریح کرد: استارت‌آپ‌ها به‌صورت رایگان ثبت‌نام می‌شوند و به‌طورکلی ما باید به حضور استارت‌آپ‌ها اهمیت داده و با نمایش دستاوردها و توانمندی‌ها نسبت به اقتصاد استارت‌آپ‌ها اقدام کنیم.

همچنین  محمد حسن‌زاده رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) به‌عنوان رئیس کمیته علمی رویداد با اشاره به اهمیت شهر هوشمند گفت: بهره‌مندی از دیدگاه‌های دانشگاهیان و خلاقیت‌های نسل جوان و نوآور، انتقال درس‌آموخته‌های شهرهای مختلف، معرفی و عرضه به‌روش‌ها و تجربیات مؤثر کشورهای مختلف ازجمله ویژگی‌های این رخداد ملی و بین‌المللی است.

وی ادامه داد: پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در نظر دارد با ایجاد ارتباط با جامعه علمی و فناوری کشور فضای هم‌اندیشی و چاره‌جویی ملی برای چالش‌های مرتبط با شهر هوشمند را فراهم کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تخصیص تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی برای سازندگان شهر هوشمند
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • امضای ۱۸ تفاهم‌نامه بین استان فارس و هیئت‌های خارجی
  • نمایش توانمندی‌های استان کرمان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه