Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، احسان متولیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری با اشاره به استقبال بسیار خوب از نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران اظهار کرد: توانمندی‌های دوره جدید مدیریت شهری توسط شهرداری تهران، مجمع کلانشهرها و شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل مجمع کلانشهرهای ایران یادآور شد: ما که از نزدیک شاهد فعالیت‌های شهرداری هستیم تا این میزان، از اقدامات مناطق ۲۲ گانه شهرداری، سازمان‌ها و شرکت‌ها آگاهی نداشتیم اما این نمایشگاه باعث شد اطلاع شهروندان در خصوص اقدامات اولین سال دوره جدید مدیریت شهری افزایش پیدا کند.

متولیان با بیان اینکه در این نمایشگاه شاهد حضور شهرداران شهرهای مختلف کشور بودیم، خاطرنشان کرد: شهرداران شهرهای خارجی نیز در نمایشگاه حضور پیدا کردند و انتقال تجربیات در سطح بالایی عملی شد؛ همچنین مقدمه‌ای برای همکاری‌های آینده فراهم و زمینه این تبادلات و همکاری‌ها شناسایی شد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین مسائل در مدیریت شهری مواجهه مستقیم شهرداری با مردم است، گفت: این مواجهه در شهرداری‌ها بسیار بیشتر از دولت است و مردم خدمات مستقیمی از این نهاد دریافت می‌کنند. مردم باید بدانند چه اقداماتی در شهرداری انجام شده است.

دبیرکل مجمع کلانشهرهای ایران تصریح کرد: ممکن است بسیاری از شهروندان از خدمات و ظرفیتی که مدیریت شهری ایجاد می‌کند، خبردار نباشند که برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی باعث می‌شود که مردم بر خدمات ارائه شده، واقف شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری تهران نمایشگاه توانمندی های مدیریت شهری مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی آفریقای مرکزی برای توسعه همکاری‌های معدنی با ایران

در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)، وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی از آمادگی این کشور در جهت همکاری‌های همه جانبه معدنی با ایران خبر داد.

به گزارش ایسنا، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، به عنوان بزرگترین رویداد صادراتی کشور با حضور تاجران و بازرگانان خارجی از بیش از ۱۰۰ کشور جهان، از ابتدای هفته جاری در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرده و تا امروز (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه) دایر است.

در حاشیه این نمایشگاه، اسکات روباد-وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی- در گفت‌وگویی تصویری، نسبت به همکاری‌های همه جانبه معدنی با ایران در زمینه‌های مختلف نظیر ساخت کارخانه‌های فرآوری مواد معدنی، انتقال دانش فنی و مهندسی و آموزش اعلام آمادگی کرده و گفت: در آفریقای مرکزی ۴۰۰ معدن از آهک تا فلزات مختلف (همچون الماس، کبالت و طلا) و مواد معدنی گوناگون شناسایی شده است که نیاز به انجام کار و فعالیت دارد.

وی افزود: ما برای بهره‌مندی از این معادن، نیاز به شرکای تجاری داریم که هم دانش فنی و تجهیزات داشته باشد تا بتوانیم در همکاری باهم به لحاظ صنعتی از این معادن بهره‌برداری کنیم. توانمندی علمی که ایران دارد، نیازمندی ماست.

وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی، خاطرنشان کرد: شاید شرکت‌های ایرانی، از کشور ما اطلاعات کاملی نداشته باشند اما با توجه به توانمندی‌های وسیعی که ایران دارد و از تجهیزات، دانش‌ فنی و تجربه‌ای که ایران دارد، می‌توان در بهره‌برداری از مواد معدنی که موجود ندارد اما در کشور ما قابل استخراج است، استفاده کرد. ایران به لحاظ وسعت، دو برابر کشور ماست.

روباد تاکید کرد: حضور شرکت‌های ایرانی و همکاری مشترک در حوزه‌های معدنی، می‌تواند تامین‌کننده بخش عمده‌ی نیاز ما به لحاظ علمی و فنی است. ما آمادگی داریم که دانشجویان خود را برای کسب دانش نیز به ایران بفرستیم تا آموزش دریافت کنند.

گفتنی است که اخیراً دومین اجلاس ایران و آفریقا با بررسی روابط صنعتی و تجاری بصورت برد-برد با آفریقا برگزار شد؛ ضمن اینکه آفریقا در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران حضوری پررنگ داشت و در بسیاری حوزه‌ها، زمینه همکاری‌های مشترک فراهم شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • اعلام آمادگی آفریقای مرکزی برای توسعه همکاری‌های معدنی با ایران
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها