Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام در برنامه دولت بوده و جزو مصوبات سفر خواهد بود و در شورای ادارای استان هم اعلام خواهد شد که هم اصحاب رسانه و هم مردم بدانند و هم مسوولانی که مسوولیت پیگیری اعلام را دارند در جریان قرار بگیرند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز جمعه در بدو ورود به سنندج در جمع خبرنگاران استان کردستان اظهار داشت: توفیقی برای بنده است که در آستانه روز عرفه خدمت مردم غیرتمند پرتلاش، مجاهد و مقاوم استان برسم، این استان دارای ظرفیت‌های بسیاری در بخش‌های کشاورزی، معادن و دامداری بوده و قطب گردشگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از همه مهمتر کردستان استانی دارای نیروی انسانی کارآمد و جوانان تحصیلکرده است و در تاریخ انقلاب اسلامی، با تقدیم بیش از پنج هزار شهید و ۹ هزار جانباز شناخته شده است.

رییس جمهور اظهار داشت: کردستانی‌ها سال‌های سال برغم بدخواهی‌های دشمنان انقلاب، در هر کوی و برزن و شهر و دیاری در مقابل آنان ایستادگی کرده و در کشور به عنوان استان با تمدن و فرهنگ شناخته شده و جایگاه مدنیت استان نشان از تاریخ ارزشمند این دیار دارد.

وی یادآور شد: کردستان مزین به وجود سرداران رشید اسلام همانند شهید شیخ الاسلام و دیگر چهره‌هایی که نه فقط برای استان بلکه برای کشور مایه افتخار بوده است و ما باید این را توفیق بدانیم.

آیت الله رییسی اضافه کرد: با بررسی‌هایی که توسط مسوولان در این چند روز انجام شده، مشکلات استان رصد و پیشنهاداتی برای رفع محرومیت و مشکلات داده شده است و همچنین تکمیل پروژه‌هایی را که در وسط راه رها شده باید به پایان برسانیم و انتظار مردم از دولت نیز این است که این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

وی اظهار داشت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام در برنامه دولت بوده و جزو مصوبات سفر خواهد بود و در شورای ادارای استان هم اعلام خواهد شد که هم اصحاب رسانه و هم مردم بدانند و هم مسوولانی که مسوولیت پیگیری اعلام را دارند در جریان قرار بگیرند.

وی ابراز امیدواری کرد به حق اخلاص و صفای مردم این دیار، خداوند به ما توفیق دهد که مشکلات این استان را رفع کنیم.

دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم شهرستان سقز، نشست با روحانیون استان، دیدار با مردم سنندج در ورزشگاه ۶ هزار نفری ۲۲ گولان، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه و ارائه گزارشی از مصوبات سفر از برنامه‌های سفر یک روزه رییس جمهور به کردستان است.

از روز گذشته ۲۹ میز خدمت و ارتباط مردمی با حضور شماری از معاونان وزیران به عنوان نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه‌ها در نقاط مختلف استان تشکیل شده است تا علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی شکایات و پیشنهادات، خواسته‌ها و نامه‌های مکتوب مردمی نیز دریافت شود.

کردستان بیست و هفتمین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی و هیات دولت انتخاب است و بیست و ششمین سفر رییس جمهور به خراسان شمالی بود.

استان کردستان با بیش از یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پروژه های نیمه تمام قطب گردشگری کشاورزی رییس جمهور پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست

محمد مهاجری؛ فعال سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: باید  استانهایی که بیشترین آمار بیکاری را دارند از این وضعیت خارج شوند. باید فکر ویژه برای این استان ها داشت و باید کار جدی در این زمینه کرد.

متن پیام محمد مهاجری به این شرح است:

حضور گرامی رئیس جمهور محترم

با سلام.

در دیدار استانداران فرموده‌اید:

- کارگزاران دستگاه‌های اجرایی باید در عرصه عمل و با کار شبانه‌روزی امید مردم را ارتقا دهند.

- مردم باید این احساس را داشته باشند که دولت دارد کار می‌کند.

- باید ضمن گزارش کارها و اقدامات و تلاش برای گره‌گشایی از اذهان مردم، دلایل و علل ناکارآمدی‌های احتمالی را نیز به گزارش کرد.

- همه ی بخشها برای تحقق شعارسال باید برنامه داشته باشند.

-هیچ بخشی از تولید اعم از کارخانه‌های بزرگ وکارگاهها نباید بی‌برنامه باشند.

- استانها باید برای جهش تولید برنامه کلان و استانی و اقلیمی داشته باشند.

- بانکها باید در زمینه تامین مالی به موقع واحد های تولیدی کمک‌ کنند.

-  باید با عموم‌مردم سخن‌گفت، ارتباط با مردم را همواره به استانداران و مدیران تاکید کرده‌ام.

-باید پرداخت تسهیلات برای ازدواج و اشتغال ومسکن در اولویت قرار بگیرد.

- باید  استانهایی که بیشترین آمار بیکاری را دارند از این وضعیت خارج شوند. باید فکر ویژه برای این استان ها داشت و باید کار جدی در این زمینه کرد.

- باید نتیجه جلسات، رفع موانع تولید باشد.

- باید از  محصولات روستایی حمایت کنیم ومحصولاتشان به موقع خریداری شود.

- باید بهره‌وری را بالا ببریم.

- باید در یک سری مسائل کار فرهنگی کنیم. وزارت‌خانه های فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش، سازمان صداوسیما، چهره ها و ... باید تلاش کنند.

- الگوهای مصرف  آب و برق و گاز و انرژی باید تبلیغ شود.

جهت‌استحضار جنابعالی عرض می کنم 34ماه از عمر دولتتان گذشته و شما هنوز دارید میگویید:"باید" فلان شود و "نباید" بهمان شود.

خدا عمر باعزت بدهد به حاج‌حسین‌آقای شریعتمداری که در چنین مواقعی خطاب به روسای‌جمهور پیشین (البته نه همه شان، بلکه به بعضی شان!) به درستی می‌نوشت: "الان زنگ انشا نیست، زنگ حساب است آقای رئیس‌جمهور! انشا خواندن مال روزهای تبلیغات بود"

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است