Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر برازجان، ضمن تبریک روز شهردار و دهیاری‌ها و تشکر از اقدامات انجام شده توسط شورا اسلامی و شهردار برازجان اظهار داشت: پیرو تذکرات گذشته با توجه به حضور شهردار در نماز جمعه این هفته به عنوان سخنران قبل از خطبه برخی معضلات شهر را مطرح می‌کنم، مشکل سگ‌های بلاصاحب همچنان به عنوان یک مطالبه به حق مردم است که محیط شهری را آلوده و ناامن کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه دشتستان افزود: مسئله آسفالت نشدن بسیاری از کوچه‌ها و معابر، تا چه موقع باید این شهر ۱۵۰ هزار نفری کوچه‌های خاکی و بدون آسفالت داشته باشد.

حجت‌الاسلام مصلح ابراز داشت: ساماندهی جمعه بازار عمده به افراد ضعیف و فقیر ارتباط دارد، تا چه موقع باید رها شده بماند و فکر و چاره‌ای برای ساماندهی آن شود.

امام جمعه دشتستان تصریح کرد: مشکل بازار روز همچنان نابسامان است، و مردم از وضعیت آن رضایت ندارند، امید است تا پایان امسال شورای اسلامی و شهردار برازجان، حداقل این چهار مورد حل کنند و نتیجه اقدامات را به اطلاع مردم گزارش دهند.

وی با دعوت به برگزاری جشن با شکوه غدیر و پویش هر خانه یک پرچم و هر خانه یک پرس غدا و عید غدیر را همانند عاشورا فرهنگ کنیم، یادآور شد: همانگونه که در ایام محرم در تمام کشور برای امام حسین (ع) مراسم عزاداری برپا می‌کنیم، در عید غدیر نیز در سراسر کشور برای شاد کردن دل مومنان و نیازمندان تلاش کنیم چراکه گره گشایی از مردم و کمک به نیازمندان با توزیع غذا، سبدهای اقلام غذایی، تامین جهیزیه و… مصداق شادی عید غدیر است.

امام جمعه دشتستان به مناسبت شنبه ۱۸ تیرماه نهم ذی‌الحجه، اظهار داشت: این روز، روز عرفه نام دارد و در این روز خداوند بندگان خود را به عبادت و اطاعت خود فرا خوانده است. مصلح با بیان اینکه خداوند در روز عرفه بخشندگی و احسان خود را بر بندگانش گسترانده است، تصریح کرد: شیطان در این روز خوار و حقیرتر و رانده‌تر و در خشمناک‌ترین اوقات خود خواهد بود.

حجت‌الاسلام مصلح روز عرفه را از روزهای مهم برای مسلمانان و شیعیان برشمرد و خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) پس از انجام مراسم حج حرکت خود را به سوی کربلا آغاز نمودند.

امام جمعه دشتستان به مناسبت روز یکشنبه ۱۹ تیرماه عید سعید قریان اظهار داشت: عید قربان تبلور و قرب به پروردگار است. روز عید قربان روزی است که انسان در پیشگاه پروردگارش همه خواسته‌های دنیایی و غرایز آن را سر می‌برد. روزی که انسان خودش و همه داشته‌هایش را فدای جانان می‌کند تا اوج بندگی خودش را به اثبات برساند و خود را مقرب درگاه پروردگارش کند.

وی به مناسبت روز سه شنبه ۲۱ تیر قیام خونین مسجد گوهرشاد علیه کشف حجاب روز حجاب و عفاف، بدپوششی، بیماری بدخیم جوامع بشری و افزود: پشت سر موج بدحجابی، توطئه و دسیسه دشمن به خوبی دیده می‌شود، تمدن غرب بعد از رنسانس و انقلاب صنعتی، برای دو هدف عمده زندگی بانوان را به طور کلی متحول کرد.

حجت‌الاسلام مصلح با ذکر اینکه دو هدف عمده استکبار در عفاف و حجاب‌زدایی عبارت است از: ارضاء جنسی آسان _ تامین نیروی کار ارزان، اما استکبار هدف سومی هم دارد و آن تسلط بر جوامع اسلامی از طریق اشاعه فساد و فحشاء است.

امام جمعه دشتستان ابراز داشت: مستر همفر جاسوس انگلیسی در جهان اسلام صریحاً اعلان می‌کند برای تسلط بر جوامع اسلامی به هر وسیله‌ای که شده باید زنان مسلمان را از حجاب اسلامی خارج کرد و بی‌حجابی در بین مسلمانان رایج شود و رابرت مرداک صهیونیست و غول رسانه‌ای غربی‌ها می‌گوید: عفاف‌زدایی و به دنبال آن فروپاشی خانواده کلیدرمز انحطاط تمدن ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام مصلح بیان داشت: این شیوه برای غربی‌ها با توجه به تجربه تلخ تاریخ اندلس به شیوه اندلسی کردن جوامع مسلمانان مشهور شده است. و به فرمایش امام خامنه ای: سیاست امروز دشمن، سیاست اندلسی کردن ایران است. و باید توجه داشت به اینکه فساد جنسی در هر جامعه‌ای بروز و ظهور یابد آن جامعه نابود خواهد شد.

امام جمعه دشتستان اظهار داشت: بنابراین مبارزه با عفاف و حجاب به بهانه آزادی بزرگ‌ترین و ننگین‌ترین دروغی است که شیطان و جنود او در دنیای امروز رواج داده اند. و حجاب دژ و دیوار محکمی است که دزدان نتوانند شرف و آبروی ما را بدزدند، مگر کسی به نام آزادی در خانه‌اش را باز می‌گذارد یا دیوار خانه و باغش را خراب می‌کند که زنان ما حجاب خود را بردارند؟

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: دشتستان بازار سگ های ولگرد امام جمعه دشتستان حجت الاسلام مصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت شغلی کارگران و معلمان باید تأمین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه اردستان، اظهار داشت: انسان اگر به خودسازی توجه کند، اخلاق زشت را از خود دور کرده و در مسیر پاکسازی نفس باشد موفق می‌شود اما اگر اینگونه نباشد موفقیت نخواهد داشت.

وی افزود: یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر و دوازدهم نیز سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم است، این دو قشر، مهم و اثرگذار در کشور هستند و وجه مشترکی دارند که آن کار و تلاش است که کارگر با دست و قوای جسمانی خود به مردم و جامعه خدمت می‌کند و معلم نیز با اندیشه خود خدمت انجام می‌دهد.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: در فرهنگ دینی کار این دو قشر مورد توجه قرار دارد و کار آنان به نوعی جهاد تشبیه شده است بنایراین وظیفه مسئولان است که امنیت شغلی کارگران و معلمان را تأمین کنند.

دهشیری تصریح کرد: روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه است که برای ارج‌گذاری به مقام ورزشکار ارزشی شهید ابراهیم هادی است و اگر ورزش باارزش توأمان باشد مفید است که این ورزش ریشه در تاریخ کشور دارد و هرچه بیشتر توسعه یابد خوب است.

وی بیان کرد: مدح امام علی در این ورزش بیان می‌شود و این‌ها ستودنی است، در منطقه اردستان با کمبود امکانات این ورزش جای گرفته و نوجوانان را جذب کرده، ۱۵ سال است که کلنگ این زورخانه زده شده و هنوز نیز تکمیل نشده که امید می‌رود با همکاری مسئولان و خیران این مکان آماده شود.

امام جمعه اردستان ادامه داد: در جنگ تحمیلی پنج‌هزار ورزشکار به شهادت رسیدند که این ارزشمند است و باید ستایش کرد، امید می‌رود برای ورزش و تفریح جوانان بستر مناسبی فراهم شود و در فضای مجازی و حقیقی مشوق اینان باشیم.

دهشیری با اشاره به هفته سلامت، اضافه کرد: برای مشخص شدن برخی بیماری‌ها اقدامات خوبی توسط بهداشت شهرستان صورت گرفته، سلامت جامعه موجبات شادی و نشاط را فراهم می‌کند و خوب است زودتر بیماری‌ها تشخیص داده شده و درمان شوند.

وی یادآور شد: روز ملی خلیج فارس را نیز داریم، بعد از ۱۱۷ سال اشغال کشور توسط پرتغالی‌ها، خلیج فارس از چنگال آنان آزاد و به این عنوان نامیده شد که ما به این موضوع در کشورمان افتخار می‌کنیم.

امام جمعه اردستان ادامه داد: طرح نور در کشور به فرماندهی نیروی انتظامی اجرا می‌شود که دعوت به عفاف و حجاب می‌کند و مورد تأیید رهبری و سران قوه و عموم مردم نجیب قرار گرفته است.

دهشیری خاطرنشان کرد: حجاب امر شرعی و واجب شرعی بوده که قانونی نیز است و باید افراد علاوه بر دین، قانون را رعایت کنند چرا که بی‌حجابی جرم است همه باید برای اجرایی این طرح کمک کنند، منحرف کردن جوانان و از بین بردن غیرت به دنبال کشف حجاب رخ می‌دهد و نباید از کنار این‌ها به راحتی گذشت.

وی یادآور شد: بارندگی‌های بسیاری را در نقاط مختلف کشور و شهرستان اردستان داشتیم، برای پیشگیری از خسارات حریم رودخانه باید مشخص شود، دستگاه‌ها باید وظیفه خود را انجام دهند و مسیر عبور سیل باید باز باشد.

کد خبر 6089148

دیگر خبرها

  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • کارگران نقش مهمی در استقلال اقتصادی کشور دارند
  • امنیت شغلی کارگران و معلمان باید تأمین شود
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • سرمایه هلدینگ خلیج فارس نباید خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود