Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی قدوسی در سخنرانی پیش از خطبه امروز نماز جمعه شهر برازجان اظهار داشت: انقلاب اسلامی اثرات جدی بر جهان گذاشت و امروز تمام تلاش دشمنان بر این است که نگذارند اهداف و آرمان‌های اسلامی در قالب آزادی، استقلال معنویت و پیشرفت تحقق یابد و جامعه نوینی ایجاد کند.

امید مردم بسیار مهم است و جز از طریق خدمت و پیشرفت برای جامعه محیا نمی‌شود

وی در حوزه اجرایی به خدمات شهری اشاره و بیان کرد: تشکیل سازمان پسماند و تمرکز مدیریت در این بخش و سازمان بخشی به سایت دفع زباله، خرید دستگاه بازیافت زباله و استقرار آن در سایت پسماند از برنامه‌های آتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار برازجان با اشاره به خدمات در حوزه عمرانی و شهرسازی خاطرنشان کرد: در بخش آسفالت که مطالبه و اولویت اول مردم شریف است با رایزنی صورت گرفته ۵۰۰ تن قیر رایگان ساخت آسفالت شروع کردیم.

وی ادامه داد: با بکارگیری بخش خصوصی پنج اکیپ آسفالت را فعال کردیم که دو اکیپ در زمینه تأمین خودرو و ماشین آلات راهسازی فعال کردیم؛ یکی را برای تسطیح و زیرسازی برای آسفالت و یکی دیگر را برای جمع آوری مصالح برای تولیدات سنگ شکن در تولید آسفالت و با یک کارخانه آسفالت برای تولیدات بیشتر آسفالت انجام شده.

قدوسی بیان کرد: بلوار شهید مزارعی و ۳۰ پروژه عمرانی را برای شروع فعالیت آماده کرده‌ایم و اقدامات و مقررات لازم برای احداث و بهسازی را آغاز کردیم که خیابان دانش آموز، شمال میدان مجاهد، خیابان شهید کشتکار از برنامه‌ها است.

قدوسی در مورد اقدامات صورت گرفته در حوزه مالی بیان داشت: تغییر و تحولات اداری در راستای فعالیت‌های حفاظت بیشتر از سرمایه‌ها، اموال مردم و بیت المال و صرفه جویی در اعتبارات و هزینه کرد و کاهش هزینه‌های مالی، افزایش نظارت و بازرسی‌های سازمانی و اصلاح امور اداری افزایش درآمد انجام شده است.

وی با اشاره به تغییرات مدیریتی در بخش تولیدات سنگ شکن و تبدیل آن از ضررده بودن به سوددهی گفت: چابک سازی سیستم اداری و خدمات مالی روان‌تر و انجام امور اداری پرسنل در راستای افزایش انگیزه پرسنل اداری و کارگری و صدور احکام حقوقی و تبدیل وضعیت ایثارگران و افرایش حقوق ۵۷ درصدی کارکنان از دیگر اقدامات بوده است.

شهردار برازجان افزود: با برنامه ریزی های متنوع و در عین حال کم هزینه، هفته فرهنگی برازجان را برگزار کردیم و برای اولین بار مراسم تجلیل از حافظان و قاریان ممتاز قرآن برگزار شد و تجلیل از پیشکسوتان ورزشی، فرهنگی مذهبی و حذف هزینه‌های گراف بی محتوا و اجرای برنامه‌های ارزشی، صورت گرفت.

شهردار برازجان با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی احداث کمپ نگهداری سگ‌های بلا صاحب، در مورد اصلاح ورودی شهر برازجان از سمت شیراز اظهار داشت: اصلاح ورودی بعد از ۱۵ سال اجرایی شده است.

قدوسی با اشاره به احداث دهکده گردشگری در زمین‌های کوهپایه‌ای صو در مورد محدوده شهری گفت: افرایش محدوده شهری و رفع مشکل ۱۵ ساله آن منطقه صورت گرفت.

کد خبر 5533586

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر برازجان دشتستان بوشهر کرمانشاه بیست و هفتمین سفر استانی دولت ویروس کرونا زلزله هرمزگان خراسان رضوی اردبیل سنندج آمار کرونا آلودگی هوا مشهد شیراز مجلس شورای اسلامی جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در خانوک

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد