Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام قنبر درویشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس گفت: مسئولان در ایجاد اشتغال پویا در استان کوشا باشند تا جوانان از به روی آوردن به قاچاق دوری کنند.

او با عرض تسلیت به خانوده‌های زلزله زده غرب هرمزگان گفت: از استاندارهرمزگان و سپاه پاسداران از ارائه خدمات مناسب قدردانی می‌کنم و از آنان می‌خواهم این مسیر را تا رفع کامل مشکلات زلزله زدگان غرب استان ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت بندرعباس با تبریک اعیاد قربان وغدیرخم گفت: یکی از موضوعات مهم اسلام شناسی عید غدیراست وهر واقعه‌ای که در طول تاریخ رخ داده است یک سند و مدرک محکم برای اثبات دارد که غدیر نیز از این مهم مستثنی نیست.

حجت الاسلام درویشی با اشاره به وضعیت عرضه نامناسب نان در نانوایی گفت: مسئولان زیربط با رعایت حقوق نانوایان و کارگران از حق مردم در بهره مندی از نان با کیفیت تلاش بیشتری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیک بخت ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: تسهیل‌گران و مجریان شهرستان‌های هدف بنیاد علوی در استان تا نیمه دوم اردیبهشت ماه بعد از گذراندن مراحل مختلف آزمون، ارزیابی شایستگی و مصاحبه تخصصی و فنی توسط بنیاد علوی انتخاب و معرفی می‌شوند.

وی بیان داشت: تدوین سند توسعه استان در بخش‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های نخبگان در راستای توانمندسازی مناطق محروم استان انجام می‌شود.

نیکبخت اظهار داشت: توسعه و ارتقای سلامت در استان با اقدامات پیشگیرانه و حضور مؤثر و اهرمی در توسعه نوآوری‌های نوین سلامت اقشار ضعیف، در دستور کار مجموعه‌ی بنیاد علوی است و سومین مأموریت بنیاد، ارتقای عدالت آموزشی با تاکید بر جمعیت دانش آموزی و تأمین شرایط خاص برای استعدادهای برتر اقشار ضعیف جامعه است.

کد خبر 6089874

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولید هستند
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم