Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان و گرامیداشت روز عرفه به فراز‌هایی از بیانات مقام معظم رهبری خطاب به حجاج بیت‌الله الحرام اشاره کرد و گفت: ایشان وحدت و معنویت را دو اکسیر زندگی بخش عنوان کردند که موجب عزت اسلامی و اقتدار ملی است.

او می‌گوید: دشمنان کوشش بسیاری برای تضعیف وحدت و معنویت در میان ملت ما به کار گرفته‌اند، اما جامعه اسلامی باید هوشیار بوده و معنویت خود را که همان انس با خدا، حضور در مساجد و برنامه‌های دینی است از دست ندهند و در رفتار خود مراعات تقوا کنند، زیرا وحدت و معنویت دو عامل مهم در عزت آفرینی جهان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله صفایی بوشهری در بخش دیگری از خطبه‌ها کمبود آب در استان را یکی از مشکلات مهم عنوان کرد و گفت: در سال ۱۳۹۲ سند آب شرب استان تنظیم شد و مسئولان نیز همه تلاش خود را کردند، اما نتیجه‌ای حاصل نشد.

او با اشاره به اینکه هم اکنون مردم استان از کمبود آب در عذاب هستند، گفت: مسئولان همت کنند و مصوبات سفر رییس جمهور به استان در زمینه تامین آب، راه آهن و اشتغال را پیگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به مسئولان استان‌های همجوار هم تذکر داد: قانون را رعایت کنند و برای مردم استان بوشهر ایجاد مشکل نکرده و به هر شکل ممکن آب شرب را تامین کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری می‌گوید: بهداشت و وضعیت کرونا در استان موضوع دیگری است که باید به آن توجه کرد، مردم هم مراقب باشند نکات بهداشتی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند.

امام جنعه بوشهر گفت: مدت‌ها بود در بوشهر فوتی کرونا و ازدیاد مراجعه کننده مبتلا به کرونا را نداشتیم، اما اکنون آمار‌ها رو به افزایش است، پس شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنید.

او با تاکید بر اینکه به اشتغال در استان باید توجه بیشتری شود، گفت: مسئولان باید در شرایط کنونی این حجم از بیکاری را به اشتغال پایدار برسانند، زیرا اگر اشتغال نباشد ازدواج و رفع مشکلات خانوادگی را هم نباید انتظار داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال پایدار استان بوشهر امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، در آئین اختتامیه سومین دوره ملی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» که در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: وقتی دشمن در جنگ نرم تصمیم دارد هویت و معنویت را از ما سلب کند، باید آماده و مسلح به جنگ افزار معنوی شویم، زیرا جنگ نرم، جنگ دشواری است و تلفات آن قابل مقایسه با جنگ سخت نیست.

معاون رئیس‌جمهور افزود: این دوره‌های آموزشی با همکاری آستان قدس رضوی و آموزش و پرورش در راستای مهارت آموزی مشاوران و معلمان استان‌ها، با دلسوزی تمام برگزار شد و امیدواریم به نتایج مطلوب و با سرافرازی به سرانجام برسد.

وی گفت: چند رویداد به همت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در حال اجرا است که یکی از آنها خانواده و فرهنگ عامه است که با محورهای خانواده، رسانه مد و لباس، فرهنگ ناملموس، تربیت و موفقیت طراحی شده است و تلاش داریم الگوی ایرانی، اسلامی در خانواده‌ها احیا شود.

خزعلی بیان کرد: طرح پیشگیری از طلاق، از دیگر طرح‌های اجرایی این معاونت است که ویژه زوجین جوان طراحی شده است که ضمن حل مشکلات زوجین، آموزش‌های لازم برای تحکیم خانواده به آنان ارائه می‌شود.

به گفته وی، والدین نقش اساسی و اصلی در حفظ امنیت کودکان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی برعهده دارند، بر این اساس آنها باید سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرند و با آگاهی بخشی به کودکان و همراهی آنها در این محیط، از آسیب‌های این حوزه پیشگیری کنند.

معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: یکی از مسائل مهم ما تعهد به خانواده است و از همین رو جنبش تعهد به خانواده را مطرح کردیم با امید به اینکه سبک زندگی خانواده ایرانی اسلامی هر چه بیشتر در جامعه رواج یابد.

کد خبر 6088871

دیگر خبرها

  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • مسئولان عالی کشور نگاه ویژه به بوشهر داشته باشند