Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@21:55:23 GMT

پیش‌بینی شکستن رکورد مصرف برق در اواسط هفته آینده

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۹۴۸۴

پیش‌بینی شکستن رکورد مصرف برق در اواسط هفته آینده

مدیر کل دفتر هوشمند سازی و فناوری‌های نوین توانیر گفت: با توجه به افزایش دما در اواسط هفته آینده مجدداً رکورد مصرف برق شکسته می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هادی مدقق، مدیر کل دفتر هوشمند سازی و فناوری‌های نوین توانیر اظهار داشت: در این هفته، بیشترین مصرف برق در روز شنبه بود که مصرف برق رکورد زد و نیاز مصرف به بیش از 67 هزار مگاوات رسید هرچند در آخر هفته بخاطر کاهش درجه حرارت مصرف برق تعدیل شد و کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دفتر هوشمند سازی و فناوری‌های نوین توانیر گفت: با توجه به اینکه از امروز درجه حرارت هر روز متوسط دمای کشور یک درجه افزایش می‌یابد پیش بینی می‌شود اواسط هفته آینده روز‌های گرمی را خواهیم داشت و مجدداً احتمال می‌دهیم رکورد مصرف برق شکسته شده و به بیش از 67 هزار مگاوات برسد.

مدقق در پایان تاکید کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو، پیش بینی می‌کنیم مصرف برق در استان‌های شمالی افزایش پیدا کند و از مردم خواهش می‌کنیم در استفاده از وسایل سرمایشی بخصوص کولر در زمان اوج مصرف، مدیریت مصرف را رعایت کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان غالبا صاف است که از بعدازظهر با وزش باد همراه می‌شود.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه پایداری هوا تا اواسط هفته جاری ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: تا اواسط هفته جاری بارندگی برای استان پیش‌بینی نشده است و تا روز سه‌شنبه هفته جاری دمای هوا نیز به صورت تدریجی افزایش و از روز چهارشنبه تا آخر هفته دمای هوا در اغلب مناطق استان کاهش می‌یابد و هوا خنک خواهد شد.

وی تصریح کرد: دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

او با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان چهار و ۲۵ درجه، ابهر چهار و ۲۵، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری
  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟
  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی