Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@04:32:51 GMT

«۲۱ هفته بریز و بپاچ» رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۹۸۱۲

«۲۱ هفته بریز و بپاچ» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم رونمایی از کتاب «۲۱ هفته بریز و بپاچ» به قلم رضا تبریزی (وحید)، امروز پنجشنبه ۱۶ تیرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در شهر کتاب مرکزی برگزار می‌شود.

همزمان با این مراسم، کارگاه والد- کودک ویژه پیش‌دبستانی تا چهارم دبستان نیز با حضور نویسنده کتاب «۲۱ هفته بریز و بپاچ»، مدرس زیبانویسی، هنر و خلاقیت برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و مهارت‌آموزی «۲۱ هفته بریز و بپاچ»، نخستین کتاب مشترک والد و کودک، مشابه یک پلنر و بولت ژورنال و شامل ۴ جلد کتاب و بیش از ۴۰۰ دقیقه فیلم آموزشی است. این مجموعه، ۲۱ هفته از زندگی یک خانواده را در سایه آموزش‌های ضروری خود قرار داده است و مطابق برنامه جامع موفقیت کودک و نوجوان، سبک زندگی جدیدی را برای تابستان امسال معرفی می‌کند.

از رضا تبریزی (وحید) پیش از این کتاب‌هایی چون «آموزش تصویری کتاب هنر دبستان» (پنج جلدی)، مجموعه کتاب‌های «زیبا بنویسیم» (آموزش خط تحریری)، «آموزش و تمرین خوشنویسی خط نستعلیق تحریری از حرف تا سطر» و… منتشر شده است. این مدرس هنر، خلاقیت و زیبانویسی در طول ۳۱ سال اقدام به تألیف ۷۹ عنوان کتاب کرده است.

ورود برای عموم علاقه‌مندان به این مراسم آزاد است.

کد خبر 5533556 فاطمه ترکاشوند

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر کتاب مرکزی رونمایی کتاب والدین کتاب کودک معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی دفاع مقدس ترجمه تازه های نشر کونیکو یامامورا بنیاد ملی بازی های رایانه ای موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران انقلاب اسلامی ایران تجدید چاپ انتشارات راه یار یوسفعلی میرشکاک فرهنگسرای رسانه بازی های رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیر گرفته شدن چند کودک در مراسم جشن محلی + فیلم

یک جشنواره محلی با حضور کودکان دانش آموز در قزاقستان برگزار شد. یک کامیون بدون راننده که در سراشیبی به حرکت در آمده بود، ۲۹ کودک را زیر گرفت و باعث مصدومیت آنها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • زیر گرفته شدن چند کودک در مراسم جشن محلی + فیلم
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • کتاب شعر «ناله‌های امپراطور» در بروجرد رونمایی شد
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه
  • «رنگین‌کمان تمدن‌ها» رونمایی می‌شود
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • رونمایی از کتاب در جستجوی آداب آبادانی در یزد