Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:44:37 GMT

برگزاری نمایش مردمی فیلم هناس در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۹۹۷۹

برگزاری نمایش مردمی فیلم هناس در مشهد

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر حوزه هنری خراسان رضوی به عنوان میزبان این برنامه پس از نمایش فیلم هناس گفت: امیدوارم ما میزبان خوبی برای همسر و دختر شهید "داریوش رضایی نژاد" در این یکی دو روز نمایش فیلم در مشهد باشیم و به آنان خوش گذشته باشد.

مجید عسکری بیان کرد: حوزه هنری خراسان رضوی تلاش کرده در ماه های اخیر، که کمی از محدودیت های کرونایی کاسته شده، در فضای سینما، برنامه هایی را برگزار کند تا به همان اندازه که در فضای تولید فیلم خوب، انقلابی و سالم در کشور تلاش می شود، در دیده شدن و توزیع آثار هنری نیز بتوان تلاش مضاعفی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تلاش همه بر این است که تولید هر فیلم، تئاتر یا محصول هنری، به نحو احسن انجام گیرد و شرایطی فراهم شود که مخاطب آن اثر را ببیند تا تاثیرگذاری خود را داشته باشد.

همسر شهید رضایی نژاد نیز در این آیین با اظهار امیدواری نسبت به لذت بردن همه مخاطبان از تماشای فیلم هناس، از بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، بسیج بانک مسکن، مجموعه حوزه هنری، استانداری، شهرداری و شورای شهر مشهد قدردانی کرد.

شهره پیرانی گفت: از شما خواهش می کنم اگر فیلم "هناس" شما را تحت تاثیر قرار داد، حتی اگر باعث شوید یک نفر هم برای دیدن فیلم به سینما بیاید، به تداوم چرخه اقتصاد هنر و فعالیت عرصه سینما کمک خواهید کرد و من سپاسگزار شما خواهم بود.

تهیه کننده فیلم "هناس" نیز در این آیین گفت: وقتی در موضوعاتی مانند فیلم "هناس" اثری تولید می کنیم، بسیار مشتاقیم که بیاییم و برای چندمین بار همراه با مردم فیلم را ببینیم و ابراز علاقه ها و حتی اشکالات فیلم را بشنویم.

محمدرضا شفاه افزود: اگر دوست دارید فیلم هایی با مضامین شبیه "هناس"، که مربوط به کشور و هویت ملی ما است، ساخته و در سینما نمایش داده شود و باعث حضور مردم در سینما گردد، حتما سرشاخه گروهی باشید که به صورت گسترده همدیگر را به تماشای این فیلم دعوت می کنند.

وی از تماشاگران فیلم "هناس" خواست که اشکالات آن را به دیده اغماض بنگرند و با انتقال آن به عوامل فیلم، کمک کنند تا نقاط قوت آن پررنگ تر شود و افراد بیشتری به تماشای این فیلم بنشینند.

به گزارش ایرنا، «هناس» با برداشتی آزاد از یک داستان واقعی در دل تاریخ معاصر، به زوایای زندگی پرتلاطم شهید داریوش رضایی‌نژاد، از شهدای ترور هسته‌ای و تلاش‌های همسرش برای حفظ جان او در اوایل دهه ۹۰ می‌پردازد.

مریلا زارعی و بهروز شعیبی، زوج اصلی بازی در این فیلم را تشکیل می‌دهند و سیاوش طهمورث، وحید رهبانی، سولماز غنی، امین میری، علیرضا نایینی و کوثر حیدری دیگر بازیگران آن هستند.

«هناس» محصول سازمان سینمایی سوره حوزه هنری است که پخش آن را موسسه بهمن سبز برعهده دارد.

برچسب‌ها مشهد اسرائیل شهید رضایی نژاد محمدرضا شفاه هناس مریلا زارعی فیلم اکران فیلم سیاوش طهمورث

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد اسرائیل شهید رضایی نژاد مشهد اسرائیل شهید رضایی نژاد محمدرضا شفاه هناس مریلا زارعی فیلم اکران فیلم سیاوش طهمورث رضایی نژاد حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست

فیلم مست عشق در نخستین روز نمایش عمومی خود، یک رکوردشکنی سهمگین از خود به جای گذاشت و توانست با جذب ۵۱ هزار مخاطب، رکورد فروش روز نخست سینما را از آن خود کند. مجموع فروش این فیلم برای روز نخست، ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.

مست عشق در شرایطی به این رکوردشکنی دست یافته که این رکورد طی یک دهه اخیر، در اختیار فیلم ساعت ۵ عصر مهران مدیری بوده است. ساعت ۵ عصر تا ساعت ۲۳:۵۹ دقیقه جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۴۲ هزار مخاطب داشت و از آنجایی که این فیلم تا ساعت ۴ بامداد روز شنبه، اکران فوق‌العاده داشت، توانست سرجمع ۵۸ هزار مخاطب داشته باشد.

مست عشق در شرایطی این عنوان را در میان آثار یک دهه اخیر از آن خود کرده که احتمالا توانسته رکورد نمایش روز نخست سینمای پس از انقلاب را نیز بشکند که این ادعا با توجه به در دسترس نبودن آمار دقیق تعداد مخاطبان روز نخست فیلم‌های دهه‌های ۶۰ تا ابتدای ۹۰، نمی‌تواند چندان دقیق باشد.

طی یک دهه اخیر، علاوه بر ساعت ۵ عصر، چند فیلم دیگر نیز بوده‌اند که آمار خوبی از خود به جای گذاشته‌اند: فروشنده در روز نخست اکران خود، ۲۵ هزار مخاطب داشت. نهنگ عنبر ۲، ۲۱ هزار مخاطب، ما همه با هم هستیم ۲۹ هزار مخاطب، هزارپا ۲۷ هزار مخاطب، مطرب ۳۵ هزار مخاطب و گشت ۲ نیز ۳۵ هزار مخاطب داشته است.

دو فیلم پرفروش امسال یعنی تمساح خونی و سال گربه نیز به ترتیب در روز نخست نمایش خود، ۱۸ هزار و ۳۱ هزار مخاطب را به سینما کشاندند.

استقبال ۵۱ هزار نفری مخاطبان در روز نخست نمایش این فیلم در شرایطی رقم خورد که تمساح خونی به عنوان پرفروش‌ترین فیلم امسال سینما‌های کشور، طی روز گذشته، ۲۰ هزار مخاطب داشت و سال گربه نیز به عنوان دومین فیلم پرفروش امسال، نتوانست بیش از ۱۷ هزار مخاطب جذب کند.

این میزان استقبال سبب شد تا سینما‌ها برای روز گذشته، میزبان ۱۱۰ هزار مخاطب با ۷ میلیارد تومان فروش باشند که یک آمار قابل‌قبول برای گیشه چهارشنبه به حساب می‌آید.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت
  • برگزاری یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان + تصویر
  • برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست