Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران در یازدهیمن دیدار خود در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها موفق به شکست اسلوونی نماینده سرزمین آلپ شد تا سه امتیاز ارزشمند به دست آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، چهارمین روز هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال سال 2022 امروز (جمعه 17 تیرماه) با 6 دیدار در دو شهر اوزاکا در ژاپن برای گروه پنجم و گدانسک در لهستان برای گروه ششم پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در دومین دیدار شهر گدانسک تیم‌های ملی والیبال ایران و اسلوونی در سالن ارگو آرنا به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی با اقتدار و در سه ست متوالی با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 14 و 25 بر 21 این تیم را شکست دادند و به ششمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافتند تا 17 امتیازی شوند.   تیم ملی والیبال ایران این مسابقه را با ترکیب میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت‌پور آغاز کرد.   تیم ملی والیبال ایران در ابتدای ست نخست شروع خوبی داشت اما کم کم اسلوونی خودش را به سطح تیم ایران رساند و در امتیاز 11 دو تیم برابر شدند. در این ست میلاد عبادی‌پور سرویس‌های خوبی برای تیم ایران زد که تیم اسلوونی برای دریافت آنها با مشکل روبرو شد. همچنین بازیکن اسلوونی کارت زرد به دلیل اعتراض به داور دریافت کرد. در نهایت تیم ایران 26 بر 24 به پیروزی رسید تا نخستین گام را برای شکست اسلوونی برداشته باشد. مرتضی شریفی و فاضل پژومان نیز در این ست برای تیم ایران به میدان آمدند.   در ست دوم تیم ملی والیبال ایران از ابتدا اقتدار خود را بر حریف دیکته کرد و با نمایشی قابل قبول موفق به شکست 25 بر 14 اسلوونی شد تا در ست شماری دو بر صفر از حریف پیش بیافتد.   تیم اسلوونی در ست سوم نمایش بهتری مقابل تیم ایران داشت اما به‌ انداز‌ای نبود که مانع شکست این تیم شود و مردان والیبال ایران 25 بر 21 به پیروزی رسیدند تا در مجموع سه بر صفر نماینده سرزمین آلب را شکست داده باشند. در این ست میلاد عبادی‌پور نسبت به عکس‌‌العمل یکی از بازیکنان اسلووانی اعتراض کرد و دو کارت زرد و قرمز از داور نخست دریافت کرد.   تیم ملی والیبال ایران با این پیروزی به دلیل اینکه اسلووانی حریف مستقیم ایران بود جایی این تیم را در جدول رده بندی گرفت و برای صعود تیم ایران برد ارزشمندی محسوب می‌شود.   تاین اورنات، یان کوزامرنیک، تونچک استرن، کلمن چبول، آلن پاینگ و دژان وینچیچ ترکیب تیم اسلوونی در ابتدای این مسابقه بود که در مناطق شش گانه زمین این تیم قرار گرفتند و هدایت این تیم را مارک لبدو برعهده داشت.   دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال نیز این مسابقه را به همراه ایرانیان ساکن لهستان نظاره‌گر بودند.   مردان والیبال ایران ساعت 19 و 30 دقیقه فردا (شنبه 18 تیرماه) در دوازدهمین و آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها به مصاف صربستان می‌روند و برای صعود به مرحله نهایی حتما باید این تیم را شکست دهند. انتهای پیام؛   

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران تیم ایران لیگ ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس

به گزارش ورزش سه، تیم المپیک عربستان سعودی پس از باخت 2 بر صفر مقابل ازبکستان با ده بازیکن در یک چهارم نهایی، در این مرحله از این تورنمنت حذف شد و رویای رسیدن به المپیک آنها هم از بین رفت.

ازبکستان گل اول را قبل از نیمه دوم توسط حسین نورچایف، وارد دروازه عربستان کرد و پس از آن ده نفره شدن عربستانی‌ها، آنها را تحت فشار قرار داد و در نهایت با گل دوم ازبک‌ها همراه شد تا بدین ترتیب جوانان ازبکستانی یک پیروزی شیرین را مقابل عربستان کسب کنند.

قابل ذکر است که تیم المپیک عربستان در گروه سوم صدرنشین شد و شروعی بی نقص داشت اما در مرحله گروهی با شکست مقابل عراق، از مسیر خوب خود خارج شد و دومین شکست آنها هم مقابل ازبکستان از راه رسید.

دیگر خبرها

  • صعود سپاهان به یک‌چهارم بعد از سه سال
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا