Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلیاردر معروف آمریکایی از تصمیم خود برای لغو قرارداد خرید ۴۴ میلیارد دلاری خود با شرکت توئیتر خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بر اساس نامه‌ای که وکیل مدافع ایلان ماسک روز جمعه به مدیر ارشد حقوقی شرکت توئیتر ارسال کرد، شبکه خبری CNBC تصمیم میلیاردر معروف آمریکا برای لغو قرارداد خرید توئیتر را فاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایک رینگلر وکیل ایلان ماسک در نامه‌ای به پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار نوشت که «توئیتر به تعهدات قراردادی خود عمل نکرده است».

وکیل ماسک گفت: «طبق قرارداد، توئیتر اطلاعات تجاری مربوطه را که ایلان ماسک درخواست کرده است، ارائه نکرد».

پیشتر ایلان ماسک گفته بود که می‌خواهد ادعاهای توئیتر درباره اینکه حدود 5 درصد از کاربران فعال روزانه از حساب‌های کاربری اسپم هستند، را ارزیابی کند.

وی تهدید کرده بود که اگر توئیتر ثابت نکند حساب‌های جعلی و ربات کمتر از 5 درصد از کاربران این شبکه اجتماعی را تشکیل می‌دهند، قرارداد خرید 44 میلیارد دلاری این شرکت را لغو خواهد کرد.

ایلان ماسک باز هم روند خرید 44 میلیارد دلاری توییتر را متوقف کرد

 

اکنون مایک رینگلر در نامه ارسالی خود به مدیر ارشد حقوقی شرکت توئیتر گفت که «توئیتر به درخواست‌های متعدد برای اطلاعات مربوط به حساب‌های جعلی در این پلتفرم پاسخ نداده یا از پاسخگویی خودداری می‌کند. این شرکت گاهی به درخواست‌های آقای ماسک توجهی نمی‌کند، گاهی به دلایل ظاهراغیر موجه آنها را رد می‌کند و گاهی ادعا می‌کند که از آنها پیروی می‌کند، این در حالی است که به آقای ماسک اطلاعات ناقص یا غیرقابل استفاده می‌دهد».

تیم ماسک در هفته‌های اخیر با رسانه اجتماعی توییتر بر سر «ربات‌های هرزنامه» درگیر شده‌اند و تهدید کرده‌اند که اگر این شرکت نتواند نشان دهد که کمتر از 5 درصد از کاربران فعال روزانه‌اش حساب‌های جعلی هستند، از این توافق کناره‌گیری می‌کنند.

از طرفی، توئیتر در نشست مدیران اجرایی خود در روز پنجشنبه که هدف آن روشن کردن موضوع حساب‌های جعلی و رباتی این رسانه اجتماعی بود، اعلام کرد که هر روز یک میلیون حساب جعلی و ربات هرزنامه را حذف می‌کند.

مدیران اجرایی توئیتر در این نشست تأکید کردند که حساب‌های جعلی بسیار کمتر از 5 درصد از تعداد کاربران فعال آن در هر سه ماهه است.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار آمریکا میلیارد دلاری حساب های جعلی قرارداد خرید ایلان ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله علی پی

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کسانی که کار واردات انجام می‌دهند، با سایت علی بابا آشنایی زیادی دارند. این سایت فروشگاهی در سال 1999 توسط جک ما راه‌اندازی شد و توانست در مدت کمی به یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین فروشگاه‌های آنلاین دنیا تبدیل شود. در زمانی که علی بابا در حال رونق گرفتن بود، صادرات چین به کشورهای دیگر دنیا نیز روند صعودی پیدا کرد و بازرگانان با استفاده از این سایت، کارهای خرید کالای خود را از چین انجام می‌دادند. اگر شما هم جزو بازرگانانی هستید که قصد دارد با استفاده از سایت علی بابا کالا وارد ایران کند، لازم است با حواله علی پی و چگونگی کار با سیستم پرداخت سایت علی بابا آشنا شوید.

روش خرید کالا از سایت علی بابا

برای واردات کالا از چین توسط سایت علی بابا، لازم است چند مرحله عملیات را در این سایت به‌خوبی شناخته و پشت‌سر بگذارید. البته با سپردن کارهای ثبت‌نام و خرید کالا از علی بابا به بازرگانی وانیکس این کار برای شما به ساده‌ترین شکل و با کمترین هزینه قابل انجام خواهد بود، اما بد نیست راجع به آن به خوبی بدانید. این مراحل شامل ثبت‌نام در سایت، خرید و ارسال حواله علی پی و ارسال کالاها به ایران است.

ثبت نام در سایت

در گام نخست لازم است که برای خرید کالا در سایت علی بابا ثبت‌نام کنید. برای ثبت‌نام نیز باید اطلاعات هویتی خود و یک ایمیل معتبر را در قسمت register سایت وارد کنید تا برای شما یک حساب کاربری فعال ساخته شود. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، آدرس، شماره تلفن و یک ایمیل معتبر است. بعد از واردکردن این اطلاعات، یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود که با تایید آن می‌توانید حساب کاربری دائم خود را دریافت کنید.

بعد از ثبت‌نام نوبت به انتخاب کالاها و یافتن شرکت‌های فروشنده آن‌ها در سایت علی بابا می‌رسد. فرض کنید شما بخواهید از این سایت لوازم آرایشی بهداشتی خریداری و به ایران وارد کنید. برای این کار کافی است نام محصولاتی که قصد خریداری دارید را در قسمت سرچ سایت وارد کنید و منتظر بمانید تا شرکت‌های فروشنده مرتبط به شما نمایش داده شوند. بعد از بالا آمدن نام شرکت‌ها، می‌توانید دست به انتخاب یکی که فکر می‌کنید اعتبار بیشتری دارد و قیمت پیشنهادی آن با شرایط شما سازگار است بزنید و درخواست خرید دهید.

افتتاح حساب علی پی فوری با کمترین کارمزد

برای این که بتوانید درخواست خرید ارسال کنید لازم است که یک حساب علی پی داشته باشید. در ایران به خاطر تحریم‌های بین‌المللی امکان باز کردن حساب علی پی ممکن نیست برای همین لازم است که یک واسطه مالی وجود داشته باشد که کار افتتاح حساب را برای شما انجام دهد. این واسطه که توانایی افتتاح حساب علی پی فوری با کمترین کارمزد را برای شما دارد شرکت بازرگانی وانیکس نام دارد. این بازرگانی با داشتن متخصصان و واسطه‌هایی در کشور چین می‌تواند در کمترین زمان ممکن و با کمترین کارمزد یک حساب علی پی برای شما افتتاح کند.

بعد از این که حساب علی پی شما افتتاح شد، می‌توانید پروفرمای خرید خود را تکمیل کنید و از طریق امکاناتی که در سایت علی بابا وجود دارد آن را برای شرکت فروشنده ارسال کنید. بعد از دریافت پروفرما نیز شرکت فروشنده شرایط را بسنجید و اگر با درخواست شما موافق باشد، امکان پیشروی در مراحل بعدی واردات وجود دارد. در این مرحله البته شما باید با فروشنده سر قیمت عمده محصولات به توافق برسید و بر اساس آن قیمت حواله علی پی خود را آماده و برای شرکت فروشنده ارسال کنید.

انتقال حواله علی پی

انتقال حواله علی پی در واقع همان پرداخت هزینه خرید است. اگر در سایت‌های ایرانی خرید اینترنتی انجام داده باشید با این فرایند به خوبی آشنا هستید. شما کالاها را انتخاب می‌کنید و سپس در سبد خرید یک مبلغ به شما نمایش داده می‌شود که بعد از تسویه آن، کالا برای شما ارسال می‌شود. در سایت علی بابا نیز قضیه به همین شکل است. شما کالاها را انتخاب می‌کنید و سپس برای پرداخت هزینه خرید آن‌ها یک حواله علی پی تهیه می‌کنید و به حساب شرکت فروشنده ارسال می‌کنید. این حواله می‌تواند دلار یا یوان باشد. بهتر است حواله یوان تهیه کنید زیرا فواید زیادی دارد.

کشور چین برای اینکه بتواند استفاده از یوان را در بین بازرگانان جا بیندازد، کارمزدها و مالیات استفاده از یوان در سیستم پرداخت علی پی را به حد صفر رسانده و برای همین بازرگانان برای این که با هزینه کمتری کالاهای درخواستی خود را از سایت علی بابا خریداری کنند، به استفاده از یوان روی آورده‌اند.

این موضوع باعث شده که حواله علی پی نیز به شکل یوان صادر شود. اگر قصد دارید در کمترین زمان و با کمترین کارمزد حواله علی پی را از ایران به حساب شرکت فروشنده چینی ارسال کنید، بازرگانی معتبر وانیکس می‌تواند به شما کمک کند. بازرگانی وانیکس کارها را به سادگی برای شما انجام می‌دهد.

چرا ارسال حواله علی پی را به وانیکس بسپاریم

ارسال حواله علی پی توسط بازرگانی وانیکس به چند دلیل باعث می‌شود کارهای شما ساده‌تر پیش رفته و سریع‌تر وارداتی پرسود انجام دهید. دلیل اول این که این بازرگانی بالای 10 سال سابقه در زمینه واردات و خرید کالا از سایت علی بابا دارد و برای همین سپردن کارها به این بازرگانی کار شما را بسیار ساده می‌کند. ازسویی هزینه و کارمزد انجام کارهای خرید از سایت علی بابا توسط بازرگانی وانیکس بسیار اندک است و این موضوع باعث می‌شود سود شما از واردات با این بازرگانی به مقدار زیادی افزایش یابد.

نکته آخری که باعث شده بازرگانان زیادی بازرگانی وانیکس را انتخاب اول خود برای واردات با خرید از سایت علی بابا انجام دهند، وجود کارشناسانی خبره در این بازرگانی باعث شده که مدت‌زمان انجام کارها بسیار کوتاه شود و از سویی امنیت و اعتبار مراحل بسیار بالا رود. در واقع بازرگانی وانیکس به شما امکان رصد هر مرحله از کار خرید و واردات را می‌دهد و می‌توانید با اطمینان کامل کارها را به آن‌ها بسپارید. هر مرحله از کار نیز اگر مشکلی پیش آید، این بازرگانی خود را موظف می‌داند خسارت وارده به شما را جبران کند و هزینه‌های شما را پس دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • حواله علی پی
  • شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • ربات انسان نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • حراج تاریخی ایلان ماسک: خدمتکار خانگی انسان‌نما، زیر ۳۰ هزار دلار
  • حراج تاریخی ایلان ماسک : خدمتکار خانگی انسان‌ نما، زیر ۳۰ هزار دلار
  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب
  • ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​