Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اولین رویداد مهم خبری استان در هفته گذشته اعلام روانسازی ترافیک میدان امام حسین (ع) کرمانشاه بود که شهردار منطقه یک کرمانشاه در این خصوص گفت: با یکسان سازی بخشی از عرض سطح سواره رو بزرگراه امام حسین (ع) شهر کرمانشاه و برقراری توازن خطوط، بزودی شاهد روان سازی ترافیک در این ناحیه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عادل سلیمانی» افزود: در جلسه شورای ترافیک شهر کرمانشاه برای حل مشکلات ترافیکی این منطقه، مقرر شد که عملیات یکسان سازی بخشی از عرض سطح سواره رو از بزرگراه امام حسین (ع) در مسیر جنوب به شمال اجرا شود و در مرحله اول حد فاصل انتهای بلوار "اجاقی" تا رمپ راست گرد ورودی "شهرک الهیه" خواهد بود.

وی با اشاره به حجم ترافیک در ساعت پیک ظهر و عصر بزرگراه امام حسین (ع) اظهار داشت: در طرح پیش رو که هم اکنون با نظارت معاونت ترافیک منطقه و توسط کارکنان معاونت عمرانی منطقه یک شهرداری درحال اجرا است، عرض سواره روی این محدوده در مرحله ی اول به ١۵ متر خواهد رسید تا توازن بین خطوط رعایت شود.

شهردار منطقه یک کلان‌شهر کرمانشاه گفت: با پایان پروژه اصلاح هندسی در بزرگراه امام حسین (ع) در محدوده دسترسی بلوار " اجاقی" تا تقاطع غیرهمسطح " الهیه"، علاوه بر روان‌سازی ترافیک از طریق توازن خطوط، با ایجاد لچکی، وسایل نقلیه با ایمنی بیشتری از سمت بلوار "اجاقی" به بزرگراه امام حسین (ع) ورود خواهند کرد و حادثه‌خیزی این نقطه تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

سرپرست جدید فرمانداری کرمانشاه معرفی شد

آیین معارفه «ابراهیم رحیمی زنگنه» سرپرست جدید فرمانداری کرمانشاه و تکریم «فضل الله رنجبر» فرماندار پیشین برگزار شد.

رنجبر فرماندار سابق کرمانشاه در آیین تودیع خود از سمت فرمانداری کرمانشاه گفت: شهرستان کرمانشاه با وجود تمام ظرفیت هایی که برای پیشرفت دارد از فرصت سوزی درحوزه های مختلف رنج می برد.

«فضل الله رنجبر» افزود: خدماتی که در طول سال های گذشته در شهرستان کرمانشاه ارایه شد خدمات نظام بود و ارتباطی با دولت ها نداشت.

وی اظهار داشت: سه هزار و ۱۳۰ روز (آذرماه سال ۱۳۹۲ تا ۱۰ تیرماه ۱۴۰۱)در سمت فرماندار در کرمانشاه خدمت کردم و تلاشم این بود خدمت به مردم را در سر لوحه کار خود قرار دهم.  

«ابراهیم رحیمی زنگنه» سرپرست فرمانداری کرمانشاه نیز بین سال های ۹۲ تا ۹۵ در دولت نخست حسن روحانی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه فعالیت کرد و سابقه عضویت درهیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه را در کارنامه خود دارد.  

محمد حیدری سرپرست فرمانداری قصرشیرین شد    

«محمد حیدری» با پیشنهاد بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه و تایید وزیر کشور، به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان مرزی قصرشیرین معرفی و منصوب شد.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین نیز گفت: امروز بیش از هر زمانی برای پیشبرد سیاست های دولت انقلابی در استان کرمانشاه و خدمتگزاری خالصانه به مردم نیاز به وحدت، همگرایی، هم بستگی و دلبستگی در همه مباحث داریم.

«محمد حیدری» افزود: وحدت و اتحاد جزو احکام انقلاب و اسلام است و وظیفه داریم با وحدت کلمه در راستای پیشبرد سیاست های دولت و نظام حرکت کنیم و به عنوان نماینده عالی دولت وظیفه خدمتگزاری به همه مردم را دارم و باید تلاش کنیم همگرایی را بیشتر کنیم تا بتوانیم اهداف دولت انقلابی و مردمی را محقق کنیم.

۹۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کرمانشاه امحا شد

 ۹۲۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر با حضور «بهمن امیری‌مقدم» استاندار و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در مجتمع نگهداری، درمان و کاهش آسیب‌های اجتماعی کمپ ماده ۱۶ کرمانشاه امحا شد.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: در طول یک سال گذشته بیش از چهار هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و حدود پنج هزار نفر نیز در این ارتباط دستگیر و تحویل مراجعه قضایی شده است.

«کیوان گل‌آوری» افزود: امروز نزدیک به هزار کیلوگرم از انواع مواد مخدر غیر دارویی مانند گلو گراس، حشیش، تفاله، متادون ، هیرویین و سوخته تریاک و دیگر نوع ها  به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر به صورت نمادین امحا شد. 

استاندار کرمانشاه چهار مشاور خود را منصوب کرد

«بهمن امیری مقدم»، استاندار کرمانشاه در احکامی جداگانه چهار مشاور خود را در حوزه های هماهنگی روحانیت، ائمه جمعه و جماعات، امورات کشاورزی و صنایع وابسته، دانشگاه ها، مراکز آموزشی و امور دانش بنیان و امور صنایع و اقتصاد مقاومتی استان را منصوب کرد.

در این احکام حجت الاسلام «حجت الله فاضلی» به عنوان مشاور استاندار در امور هماهنگی روحانیت، ائمه جمعه و جماعات استان و دکتر «دانیال کهریزی» استاد تمام و عضو هیات علمی دانشگاه رازی به عنوان مشاور استاندار در امورات کشاورزی و صنایع وابسته استان منصوب شد.

همچنین دکتر «علیرضا دودمان تیپی»، رئیس و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه به عنوان مشاور استاندار در دانشگاه ها، مراکز آموزشی و امور دانش بنیان استان و دکتر «فرزاد امیری»، عضو هیات علمی دانشگاه به عنوان مشاور استاندار در امور صنایع و اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه منصوب شد.

برندهای کرمانشاهی باید به دنیا معرفی شوند

استاندار کرمانشاه گفت: در کرمانشاه محصولات بسیار ممتاز و باکیفیتی تولید می‌شوند و باید این تولیدات در قالب برندهای کرمانشاهی به همه دنیا معرفی شوند.

«بهمن امیری‌مقدم» در نشست ستاد اقتصاد اقتصاد مقاومتی استان که با محوریت ساماندهی تولید و تهیه لباس فرم و لباس کار موردنیاز ادارات و ارگان های دولتی و مجموعه های غیر دولتی در دادگستری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای جوانان کرمانشاهی اولویت اصلی استان است و همه باید در برابر این مهم احساس تکلیف کنند.

وی بکارگیری رویه ها و رویکردهایی همچون مشتری مداری، توجه به سلیقه مردم، کیفیت مناسب، خلاقیت در تولید، تبلیغ هوشمندانه و قیمت مناسب را لازمه حضور موفقیت در بازار داخلی و خارجی دانست و گفت: تولید بی کیفیت و بازاری، رقابتی نبودن قیمت‌ها، تخریب برندهای کرمانشاهی و رفتارهای نامناسب با مشتریان بزرگترین تهدید برای تولید و اشتغال استان است.

بودجه هیات تکواندو کرمانشاه محدود و جوابگوی فعالیت‌ها نیست

رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه گفت: بودجه سالانه‌ای که از سوی اداره کل ورزش و جوانان در اختیار هیات تکواندو قرار می‌گیرد حدود ۲۰۰ میلیون ریال است که بسیار محدود و عملا پاسخگوی هیچ کاری نیست.

 «مهدی همتی» در جمع خبرنگاران به ناپایدار بودن منابع مالی هیات نیز اشاره کرد و افزود: همین موضوع باعث شده نتوانیم بسیاری از برنامه های طرح ریزی شده را اجرایی و عملیاتی کنیم.

وی همچنین از عدم تعامل اداره کل ورزش و جوانان استان با هیات تکواندو نیز گلایه کرد و گفت: با اینکه یکی از فعال ترین و در عین حال موفق ترین هیات های استانی هستیم متاسفانه همکاری خوبی با ما نمی شود.

این مدیر ورزشی ادامه داد: به عنوان مثال برای برگزاری مسابقات لیگ برتر نونهالان که در کرمانشاه برگزار شد، اداره کل ورزش و جوانان رقم ناچیزی به هیات داد در حالی که چنیدن برابر آن هزینه برگزاری مسابقات شد.

وی یادآوری کرد: مشکلات مالی هیات به قدری زیاد است که گاهی اوقات مجبور می شویم برای پیشبرد کار هزینه شخصی داشته باشیم در حالی که اداره کل ورزش و جوانان استان چندین برابر رقم هایی که به ما کمک می کند را به هیات های دیگر می دهد و خروجی مشخصی هم ندارند.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری پلیس و آموزش و پرورش در راستای ارتقای امنیت و فرهنگ کرمانشاه

تفاهم‌نامه همکاری میان فرماندهی انتظامی استان و اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه در حالی به امضای فرمانده و مدیرکل این دستگاه‌ها رسید که طرفین بر افزایش تعاملات دو طرف تاکید و آن را گام بلندی در راستای ارتقای امنیت و فرهنگ این دیار دانستند.

تفاهم نامه همکاری میان فرماندهی انتظامی استان و اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه به همت دفتر تحقیقات در ۶ ماده با حضور سردار «علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی و «سلمان محمدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان به امضا رسید.

این تفاهم نامه با هدف همکاری مشترک در تمام زمینه های علمی و تحقیقاتی و آموزشی، بین آموزش و پرورش و فرماندهی انتظامی با در نظر گرفتن همه امکانات طرفین اعم از علمی، نیروی انسانی، اطلاعات، تجربه و تخصص به امضای فرمانده انتظامی استان و مدیرکل آموزش و پرورش رسید.

مدیران استان کرمانشاه زمینه فعالیت‌های اثربخش در روابط عمومی را فراهم کنند

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه گفت: کارکنان و مدیران روابط عمومی هماهنگ کننده درون سازمانی و مشاوران امینی هستند که که باید مدیران سازمان زمینه فعالیت‌های اثربخش در روابط عمومی را فراهم کنند.

«عبدالله الماسی» در اولین کارگاه آموزشی مدیران روابط عمومی استان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری افزود: جایگاه و شان روابط عمومی مغفول مانده و شایستگی درخوری پیدا نکرده است و ضرورت دارد جایگاه روابط عمومی تقویت و در اعمال نظرها نقش پررنگی داشته باشند.

وی ادامه داد: جایگاه روابط عمومی حساس و ویژه است چرا که سنگ صبور و اولین ضربه گیر سازمان هستند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه اظهار داشت: انتظارات از روابط عمومی زیاد است اما اختیارات چندانی ندارند و مدیران فضا را فراهم کنند تا شاهد تغییر باشیم و خلاقیت و استعدادهای بالقوه به بالفعل برسد.

استاندار کرمانشاه: مهمترین وظیفه روابط عمومی‌ها امیدآفرینی است

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه روابط عمومی‌ها تکلیف دارند اقدمات مدیران و خدمات دستگاه‌ها ونهادها را منعکس کنند، گفت: مهمترین وظیفه روابط عمومی‌ها امیدآفرینی، اعتماد بخشیدن و آرامش بخشی به مردم است.

 «بهمن امیری‌مقدم» در اولین کارگاه آموزشی مدیران روابط عمومی استان کرمانشاه در سالن شهدای دولت افزود: باید جایگاه روابط عمومی‌ها در ادارات استان به درستی تعریف و اثرگذاری آنها نمایان شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اداری بدانند روابط عمومی جایگاه ویژه و ارزشمندی دارند و نیروهای شاغل در روابط عمومی باید حمایت و پشتیبانی شوند و این مهم را به مدیران در شورای اداری استان یادآوری خواهیم کرد.

هزار و ۷۷۵ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی استان کرمانشاه تصویب شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه از تصویب بودجه هزار و ۷۷۵ میلیارد تومانی برای اجرای پروژه‌های عمرانی در استان خبر داد و گفت: سهم هر شهرستان و دستگاه اجرایی به تفکیک و براساس سند آمایش سرزمینی که برای توسعه و رشد هفت درصدی اقتصاد استان تعریف شده، در این بودجه دیده شده است.

«حبیب‌الله وفایی» در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کرمانشاه، افزود: از هزار و ۷۷۵ میلیارد تومان بودجه پروژه های عمرانی استان، ۴۸۷ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات توازن ملی یا ( استانی۲) است که به پروژه های عمرانی  ملی- استانی شهرستان ها تخصیص می یابد.

وی با این توضیح که اعتبارات عمرانی براساس ۲۹ سرفصل تخصیص می یابد، گفت: همچنین این اعتبارات امسال براساس سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر رشد هفت درصدی اقتصاد استان کرمانشاه، سیاست اقتصاد مقاومتی، سیاست محرومیت زدایی و ویژگی پروژه های دانش بنیان توزیع شده است.

وفایی اضافه کرد: ۱۰ درصد اعتبارات عمرانی به طرح و پروژه های دانش بنیان دستگاه های اجرایی اختصاص می یابد که  این پروژه ها باید در ستاد پروژه های دانش بنیان استان تصویب شود.

وی در بخش دیگری همچنین از تصویب ۹۲۰ میلیارد تومان برای هزینه های جاری دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

تضعیف حجاب در جامعه یکی از مهمترین خواسته های دشمنان انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: تضعیف حجاب و بی اهمیت جلوه دادن مسئله عفاف در جامعه اسلامی ما یکی از مهمترین خواسته هایی است که دشمنان دنبال می کنند.

 آیت الله «مصطفی علما» در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: یکی از دشمنان انقلاب که همواره بی حجابی را در جامعه ما ترویج کرده انگلستان است، کشوری که از سال های طولانی قبل همواره به دنبال تضعیف حجاب بوده و برای آن برنامه ریزی زیادی انجام داده است.

وی افزود: آن ها به بهانه های مختلف در طول سال های اخیر همواره بی حجابی را ترویج کرده و در قالب برنامه هایی جشن گونه سعی کرده اند حجاب را از مردم ما بگیرند.

آیت الله علما با تاکید بر هوشیاری جوانان و عمل به توصیه های قرآن، افزود: باید نگاه کنیم و ببنیم اسلام، پیغمبر و ائمه اطهار در این خصوص چه می گویند و به همان عمل کنیم.

ریزش بخشی از تونل قطار شهری کرمانشاه خسارت جانی و مالی نداشت

معاون اجرایی سازمان قطار شهری شهرداری کرمانشاه گفت: ریزش بخشی از تونل قطار شهری کرمانشاه هیچگونه خسارت جانی و مالی نداشت و بر روی سطح زمین هر دو ساعت یکبار نشست زمین در حال بررسی است و تاکنون هیچ اتفاق خاصی رخ نداده و به جهت ایمنی شهروندان خیابان مسدود شده است.

«مهدی غلامرضایی» در محل ریزش تونل شماره ۲ قطار شهری کرمانشاه به خبرنگاران توضیح داد: صبح روز پنجشنبه ما با یک زون ناپایدار در کیلومتر ۸.۸۷۵ تونل شماره ۲ قطار شهری کرمانشاه مواجه شدیم و در بعد از ظهر روز پنجشنبه به مرحله‌ای رسیدیم که حاکی از یک هشدار بود.

وی افزود: در پی این مسئله مسئولین استانی در جریان قرار گرفتند و در ساعت ۲ بامداد روز جمعه جلسه ستاد مدیریت بحران در محل کارگاه پروژه تشکیل شد و تصمیم بر این شد که به جهت حفظ ایمنی شهروندان حد فاصل ابتدای کوچه لکها در خیابان مدرس تا سه راه نواب مسدود شود که تیم فنی بتوانند سریع تر در جهت رفع این مشکل اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون اجرایی سازمان قطار شهری شهرداری کرمانشاه گفت: جلسه ای در تهران توسط عوامل فنی و بهترین مشاوران کشور در جهت ریشه‌یابی موضوع و پیدا کردن بهترین راهکار برای ایمن سازی تونل در حال برگزاریست.

غلامرضایی ادامه داد: در موضوع تونل همواره ریزش و نشست اتفاق می‌افتد و در طول دو سال از حفاری این تونل همواره این مشکلات وجود داشته است اما به دلیل اینکه در حال حاضر زیر بافت اصلی شهر هستیم این تصمیمات اتخاذ شد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه استانداری کرمانشاه فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه عنوان مشاور استاندار اداره کل ورزش و جوانان فرمانداری کرمانشاه قطار شهری کرمانشاه استاندار کرمانشاه هیات علمی دانشگاه بزرگراه امام حسین پروژه های عمرانی کل آموزش و پرورش بهمن امیری مقدم انواع مواد مخدر اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه روابط عمومی ها میلیارد تومان کرمانشاه گفت هیات تکواندو تفاهم نامه دانش بنیان دستگاه ها پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاههای اجرایی استان که در محل سالن شهدای گمنام برگزار شد، از تلاش‌ها و فعالیت‌های فکری و رسانه‌ای روابط‌عمومی‌های استان قدردانی و اظهار کرد: روابط عمومی پل ارتباطی سازمان با افکار و تمایلات مخاطبان جامعه است.

وی با بیان اینکه نقش روابط عمومی‌ها در دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی بسیار پیچیده است، تصریح کرد: زمانی می‌توانیم در تعریف روابط عمومی موفق و پویا به آن نقطه اصلی و هدف غایی دست‌یابیم که جامعه مخاطب آن سازمان را نسبت به خبرها و مطالبی که در آن بستر منتشر می‌کنیم قانع و ترغیب به پیگیری آن مطلب کنیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کردستان با اشاره به اینکه روابط عمومی پل ارتباطی یک سازمان با افکار، نگرش‌ها و تمایلات و سلائق مخاطبان خاص و عام یک جامعه است، تصریح کرد: بازخورد اقدامات سازمان به مدیران و مسوولان و از طرفی اقناع و ترغیب مخاطبان به منظور مشارکت همه جانبه و ایجاد سرمایه اجتماعی، ایجاد انگیزه و پیوند مدیران با مخاطبان است.

رمضانی با اشاره به اینکه هیچ سازمانی بدون روابط عمومی غنی و قوی، به اهداف خود نمی‌رسد، افزود: در این فضای جنگ رسانه‌ای، ادراکی و حرفه‌ای که در تمام دنیا جریان دارد اقناع سازی مخاطب تاثیر فوق‌العاده مهمی دارد و چنین رویه‌ای بسیار ماموریت سخت و از جمله رسالت بارز مسئولین روابط عمومی‌ها است.

وی امیدآفرینی، اقناع و اعتمادسازی را ازوظایف مهم روابط‌عمومی‌ها برشمرد و افزود: کار تبیینی در قالب مسئولیت روابط عمومی‌ها در نظام جمهوری اسلامی ایران به مراتب سخت‌تر از دیگر نقاط دنیا است چراکه ما نظامات رقیبی داریم که مانع از دیده‌شدن کارهای ما می‌شوند و نمی‌خواهند جامعه ما امیدوار شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کردستان اضافه کرد: امید کلیدواژه زنده بودن و پویایی هر جامعه‌ای است اگر امید از آحاد مردم سلب شود آن جامعه به مقصد نامعلومی سوق داده می‌شود.

رمضانی یاد آور شد: جایگاه روابط عمومی‌ها باید به خوبی درک شود که متاسفانه در این زمینه ضعف‌هایی در سطح کشور و به تبع استان داریم که بایستی برطرف شود.

وی سنجش و ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ها توسط کارشناسان، اساتید دانشگاهی، نخبگان و صاحب نظران کارآمد در حوزه رسانه را الزامی دانست و گفت: برخی روابط عمومی‌ها در نظر خود احساس می‌کنند که خبرهایشان مخاطب دارد اما متاسفانه بسیار بی‌کیفیت، بدون مهارت و ناشیانه در حد کلمات تکراری و بسیار مبسوط و بدون توجه به عناصر خبری فقط برای رفع تکلیف، منتشر می‌کنند.

رمضانی تاکید کرد: دانش روز و تکنولوژی باید در ارتقاء عملکرد روابط عمومی‌ها بکارگیری شود و این قشر فرهیخته باید با جامعه هدف ارتباط موثر داشته و همچنین در معرفی سازمان مطلوب عمل کند.

وی در ادامه مخاطب شناسی را یکی از وظایف اصلی روابط عمومی‌ها عنوان کرد و گفت: روابط عمومی با استفاده از ابزارها و فعالیت‌های خاص حرفه‌ای به ایجاد سازش و تفاهم بین سازمان و گروه های مخاطب دست می‌یابد و از رهگذر این گونه فعالیت‌ها می‌تواند فرهنگ صحیح و پویا را تبلیغ کند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کردستان با ذکر اینکه روابط عمومی‌ها بازوان اصلی مدیران دستگاه‌ها هستند، افزود: متاسفانه امروزه روابط عمومی از رسالت واقعی خود دور شده است و باید در مورد نفوذ اجتماعی و خبرهایی که در حوزه روابط عمومی تهیه می‌شود کار آماری به صورت جدی با درنظرگرفتن کمیت و دقت انجام شود و بررسی کنیم تا پوشش این اخبار در جامعه چه میزان تاثیر گذاری داشته است.

گفتنی است، در این جلسه که بیش از سه ساعت به طول انجامید، نظرات و راهکارهای اعضای جلسه پیرامون برگزاری همایش روز گرامیداشت روابط عمومی‌ها مورد بحث قرار گرفت.

این همایش یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در استاندار ی و با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6092619

دیگر خبرها

  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • کاهش ۲۳ درصدی حوادث کار در کرمانشاه
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسئولان ایران
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسوولان ایران
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم