Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جزیره کیش از ۱۱ تا ۱۸ تیرماه شاهد رویدادهای مختلف بوده که حذف تعرفه مازاد تامین اجتماعی برای درمان بیمه شدگان این بیمه در بیمارستان جزیره کیش از پرحاشیه ترین این رویدادها است.

بیمارستان کیش در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به اتمام قرارداد همکاری بین سازمان تامین اجتماعی و بیمارستان کیش، پرداخت تعرفه مازاد تامین اجتماعی در این بیمارستان حذف شده و از ۱۸ تیرماه نرخ دریافتی از بیماران به صورت عادی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختلاف بر سر خصوصی یا دولتی بودن بیمارستان جزیره کیش، عدم احداث درمانگاه یا بیمارستان از سوی تامین اجتماعی مهمترین دلیل حذف تعرفه مازاد تامین اجتماعی در این جزیره است که با این اقدام بیمه شدگان تامین اجتماعی از ۱۸ تیر ماه باید دست کم سه برابر قبل برای درمان هزینه کنند.

از این تاریخ به بعد تامین اجتماعی مطابق تعرفه دولتی به بیمارستان حق بیمه می‌پردازد و بیمارستان مطابق تعرفه خصوصی از مردم هزینه دریافت می‌کند این ما به التفاوت از سوی مردم باید پرداخته شود.

امام جمعه کیش بخشی از خطبه های نماز جمعه را به این مساله اختصاص داد و با اشاره به اختلاف نظر معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی و بیمارستان کیش در ارایه خدمات درمانی به بیمه شدگان اظهار داشت: چندی است که شاهد  گفت و گوهای زیادی در این زمینه بودیم و از مسوولان می خواهیم که در چهارچوب قانون آن را حل کنند.

حجت الاسلام حسن زاده  اضافه کرد: کیشوندان و بیمه شدگان تامین اجتماعی در این جزیره کاری فراتر از قانون از هیچ کدام از نهادها و دستگاه ها نمی خواهند و این حق بیمه شدگان برای بهره مندی از خدمات درمانی از سوی سازمان تامین اجتماعی است.

وی افزود: کاری به اختلاف نظرها و دعواهای ۲ دستگاه درگیر نداریم و اگر تا یک ماه آینده این اختلافات به صورت ریشه ای و به نفع بیمه شدگان جزیره مرتفع نشود طی یک نامه ای از رییس جمهور درخواست خواهیم کرد که  مستقیم به مساله ورود پیدا کند.

گردشگری

همه ساله با ورود به فصل تابستان و کاهش مسافران ورودی به کیش در این جزیره گردشگری شاهد برگزاری جشنواره های مختلف است که به گفته دست اندرکاران بخش گردشگری این جزیره در تابستان امسال شاهد برگزاری ۲ جشنواره تابستانی و کیش خوشمزه است.

مدیرعامل جامعه پذیرایی کیش گفت: با همراهی و مشارکت بیش از ۴۰۰ مجموعه کافه رستوران و مرکز غذایی در جزیره کیش،  اولین دوره این جشنواره از ۲۰ تیرماه همزمان با اعیاد قربان و غدیر آغاز و تا پایان هیجان جام جهانی ادامه پیدا خواهد کرد.

کاظم پناهی افزود : برگزاری جشن‌ها و مراسم متنوع و شاد، قرعه کشی جوابز بسیار ارزنده و تخفیفات چشم‌گیر در خدمات مراکز غذایی از جمله بدیهی‌ترین آورده‌های جشنواره کیش خوشمزه است.

مدیرعامل موسسه جشنواره‌ها و مناسبت‌های کیش نیز از برگزاری ۲۵ امین جشنواره تابستانی کیش همراه با برنامه های متنوع گردشگری، تخفیفات ویژه و اهداء هدایای ارزنده به خانواده های ایرانی که مقصد گردشگری خود را جزیره کیش انتخاب می کنند، خبر داد.

محسن قریب اظهار داشت: با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، صنوف و فعالان بخش خصوصی؛ این رویداد مهم تفریحی و گردشگری با هدف ایجاد فضای پر نشاط از ۲۲ تیر آغاز می شود و با توجه به نزدیک شدن ایام ماه محرم تا روز پنجم مرداد امسال به مدت ۱۵ روز ادامه خواهد داشت.

شرایط شرکت در قرعه کشی ۲۵ امین جشنواره تابستانی کیش؛ داشتن برگه اقامت در یکی از هتل های کیش و بلیت رفت و برگشت هواپیما است.

سلامت

با اوج گیری ویروس کرونا در کشور هفته گذشته جزیره کیش پس از ۳۶ روز قرار گیری در رنگ بندی آبی به وضعیت رنگ زد یا همان شهرهای نسبتا پر خطر بازگشت.

رییس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: با توجه به سیر صعودی مبتلایان به کرونا در روزهای اخیر در کشور و این جزیره تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از اوج گیری مجدد کروناو شروع پیک جدید ضروری است.

محمدرضا رضانیا اظهار داشت: بعد از گذشت بیش از ۲ سال از ورود ویروس کرونا به کشور و فراز و فرودهای آن و  از دست دادن بسیاری از هموطنان و همشهریان عزیزمان،  در حال حاضر به‌دلیل عادی انگاری مردم و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و نرسیدن واکسیناسیون به سطح ایمنی، اوج گیری مجدد کرونا می‌تواند هر لحظه در کشور آغاز شود.

مصطفی نادعلی نژاد رییس بیمارستان کیش نیز گفت: نمونه‌های مثبت سرپایی ناشی از کرونا در این جزیره ۱۰ درصد افزایش یافته است.

اجتماعی

هفته گذشته نخستین محموله کمک‌های مردم کیش به مناطق زلزله‌زده هرمزگان در قالب تجهیزات مختلف سرمایشی، کانکس و اقلام غذایی و بهداشتی ارسال شد.

این اقلام شامل ۵۰ دستگاه کولرگازی دیواری و پنجره ای، ۲ دستگاه کولرگازی ایستاده، چهار عدد مخزن هشت هزار لیتری آب، آب معدنی، اقلام خوراکی و البسه و سه دستگاه کانکس ۲ اتاقی بوده که با با هزینه ۱۰ میلیارد ریالی به همت جمعی از خیران جزیره، نیروهای بسیج، جوامع بازاریان و تجار، هتلداران، سرمایه گذاران، شرکت سرمایه گذاری و سازمان منطقه آزاد تهیه شده است.

سهراب رضایی رییس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: آتش نشانان این جزیره روز یکشنبه هفته گذشته در جریان وقوع یک آتش سوزی در یک واحد خدماتی پس از جدال ۲ ساعته با آتش، علاوه بر اطفای آن چهار تن را از حریق نجات دادند.

رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی جزیره کیش با بیان اینکه امسال جرایم سایبری در این جزیره نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافته است افزود: این کاهش در سه ماهه نخست امسال در نتیجه تداوم برنامه های آموزش محور و ارایه هشدارها به مردم در خصوص کلاهبرداری های اینترنتی و سایر جرایم به منظور ارتقای سطح آگاهی کیشوندان بدست امده است.

محسن افزود: همانند سال گذشته ۱۰۰ درصد جرایم در پلیس فتای فرماندهی انتظامی جزیره کیش کشف شده و روند بررسی پرونده ها به شکل ویژه ای توسط ماموران به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

ورزش

مجید خوبیاری داور بین المللی ووشو کیش، از سوی فدراسیون ووشو جهت قضاوت در مسابقات جوانان کشور و انتخابی تیم ملی این رشته ورزشی دعوت شد و آرش قاسمی نیز از ورزشکاران این جزیره در وزن ۶۷ کیلوگرم به مربیگری ابوالفضل افتخاری برای حضور در سی‌ویکمین دوره مسابقات بوکس جوانان قهرمانی کشور به مشهد مقدس اعزام شده است.

مسعود بهرامی دونده دوهای سرعت کیش و عضو تیم دو و میدانی بزرگسالان ارشد ایران موفق شد عنوان پنجم ۲۰۰ متر مسابقات پیشکسوتان قهرمانی جهان را در بین ۴۵ کشور کسب کند.

محمود پازوکی رییس هیئت فوتبال کیش نیز که سابقه عضویت در تیم شاهین؛ تیم ملی، عضویت در کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال را در کارنامه خود دارد و با حکم میرشاد مجدی سرپرست فدراسیون فوتبال به سمت سرپرستی تیم ملی فوتبال جوانان ایران منصوب شد.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی کیش جزیره کیش سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی کیش جزیره کیش سازمان تامین اجتماعی کیش جزیره کیش سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان سازمان تامین اجتماعی تامین اجتماعی بیمارستان کیش بیمه شدگان جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت دفاع تایوان مدعی شد که پس از خروج آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا از چین و بازگشت به واشنگتن، پکن تحرکات نظامی خود را حوالی جزیره تایوان از سر گرفته است.

وزارت دفاع تایوان مدعی شد که چین امروز با ۲۲ هواپیمای نظامی از جمله جنگنده‌های سوخو-۳۰ حوالی تنگه تایوان تردد داشته و ۱۲ فروند از این جنگنده‌ها نیز از «خط میانه» عبور کرده‌اند.

این خط فرضی زمانی مرز غیررسمی بین چین و تایوان محسوب می‌شد که هیچکدام از طرفین حق عبور از آن را نداشتند اما نیروی هوایی چین با اشاره به اقدامات تحریک‌آمیز جدایی‌طلبان تایوان، تردد نظامی از این منطقه را تشدید کرده است. چین تاکید کرده است که این خط فرضی را به رسمیت نمی‌شناسد.

آمریکا به‌رغم اینکه با جزیره تایوان روابط دیپلماتیک رسمی ندارد اما بزرگ‌ترین و مهم‌ترین حامی بین‌المللی این جزیره محسوب می‌شود. بلینکن در سفر به چین بدون اشاره به تبادل تسلیحاتی بین واشنگتن و تایوان، مدعی شد که حفظ صلح و ثبات در سراسر تنگه تایوان، «اهمیت حیاتی» دارد!

چین جزیره تایوان را بخشی از قلمرو خود می‌داند و هرگونه روابط سیاسی سطح بالای سایر کشورها با این جزیره خودمختار به ویژه فروش سلاح از واشنگتن به آن را نقض اصل «چین واحد» تلقی می‌کند. «لای چینگ‌ته» رییس تازه‌منتخب جزیره تایوان، ۲۰ ماه مه در انتخابات پیروز شد. پکن این فرد را عنصری جدایی‌طلب و خطرناک توصیف کرده است.

کد خبر 6089788

دیگر خبرها

  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • بازگشت ۳۰۰۰ واحد تعطیل به تولید/ ۱.۲ میلیون نفر بیمه شدند
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد