Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:28:04 GMT

هیچ مورد قطعی از آبله میمونی در خوزستان گزارش نشد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۲۷۱۴

هیچ مورد قطعی از آبله میمونی در خوزستان گزارش نشد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد علوی شامگاه جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای در پی طرح اخباری در فضای مجازی مبنی بر مشاهده آبله میمونی در یکی از بیمارستان‌های اهواز در خصوص آخرین وضعیت آبله میمون در خوزستان بیان کرد: به اطلاع همه مردم خوزستان می‌رساند تاکنون هیچ موردی از آبله میمون در استان مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق اظهارات پزشک متخصص بیماری‌های عفونی از بیماران بستری شده با تشخیص آبله مرغان هم طبق دستورالعمل کشوری نمونه برداری انجام می‌شود تا بررسی دقیق‌تری شوند.

علوی افزود: بدیهی است در صورت تشخیص قطعی بیماری در اسرع وقت این امر به اطلاع عموم خواهد رسید.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان خطاب به مردم گفت: مردم برای دریافت آخرین اخبار مرتبط با حوزه بهداشت و درمان و جلوگیری از هرگونه تشویش ذهنی به رسانه‌های رسمی مراجعه کنند.

کد خبر 5533851

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد علوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز سلامت خوزستان آبله میمون بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه سنندج اردبیل زلزله هرمزگان خراسان رضوی آلودگی هوا مشهد حجاب و عفاف آمار کرونا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهکیلویه و بویراحمد، علی نیک بخت از جوانان انقلابی، توانا و خلاق استان کهگیلویه بویر احمد با پیشنه‌ی موفق به عنوان دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در لنده هم اکنون به عنوان مجری و نماینده بنیاد علوی در سطح استان کهگیلویه و بویر احمد انتخاب و معرفی شد. مهندس نیک بخت با اشاره به تدوین سند توسعه استان در بخش‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های نخبگان در راستای توانمندسازی مناطق محروم استان گفت:در دوره جدید ماموریت‌های بنیاد علوی، پیشرفت اقتصادی مناطق محروم و روستایی مبتنی بر توانمند سازی، اشتغال زایی و درآمد پایداری اقشار ضعیف خواهد بود. نیکبخت افزود؛ توسعه و ارتقای سلامت با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه و گلوگاه‌های حساس، حضور موثر و اهرمی در توسعه نوآوری‌های نوین سلامت اقشار ضعیف در دستور کار مجموعه‌ی بنیاد علوی است. نماینده بنیاد علوی در استان سومین ماموریت بنیاد را ارتقای عدالت آموزشی با تاکید بر جمعیت دانش آموزی و تامین شرایط خاص برای استعداد‌های برتر اقشار ضعیف برشمرد و گفت: تسهیل‌گران و مجریان شهرستان‌های هدف بنیاد علوی در استان تا نیمه دوم اردیبهشت ماه بعد از گذراندن مراحل مختلف آزمون، ارزیابی شایستگی و مصاحبه تخصصی و فنی توسط بنیاد علوی انتخاب و معرفی می‌شوند

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه عجیب گرفتار شدن میمون در دهان کروکودیل
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد