Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، « فرزاد مخلص الائمه» روز شنبه در نشست خبری و هم‌اندیشی با اصحاب رسانه، افزود: سفر رئیس جمهوری به استان مرکزی پیش از نوروز ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی شده بود اما به دلیل موج ششم ویروس کرونا تعدادی از سفرها به تاخیر افتاد و جابه‌جایی در سفرها رخ داد.

وی بیان کرد: به طور قطع تاخیر سفر رئیس جمهوری به استان مرکزی و انجام سفر در سال جاری به لحاظ مسائل اعتباری به نفع استان مرکزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی ادامه داد: تاریخ سفر رئیس جمهوری به این استان هنوز قطعی نشده و به محض اعلام تاریخ سفر، تشریح برنامه‌ها اعلام و اطلاع رسانی می‌شود.

مخلص الائمه عنوان کرد: تمام نشست‌های پیش سفر که تاکنون بالغ بر ۵۰ نشست است، در استان مرکزی و در تهران برگزار شده و مقدمات سفر فراهم است و پیشنهادات نیز ارائه شده است.

وی گفت: به طور قطع در این سفر منابع مالی و مجوزهای لازم برای برخی پروژه‌ها دریافت می‌شود و پروژه‌های اولویت‌دار و امکان اتمام در سفر مطرح می‌شود که امید است مورد موافقت نهایی صورت گیرد.

استاندار مرکزی اضافه کرد: چندین پروژه با قدمت بالای این استان از جمله پل موسوم به سنجان که هنوز نامگذاری آن صورت نگرفته، سرعت گرفته و با روند خوبی در پیش است.

مخلص الائمه تصریح کرد: استان مرکزی به فضل الهی ظرفیت‌ها و فرصت‌هایش به مراتب بیش از مشکلات و مسایل آن است و برای اینکه این ظرفیت‌ها در خدمت مردم قرار گیرد نیازمند هم‌افزایی قدرتمند و یک همدلی مجدانه و متعهدانه برون دستگاهی است تا برای پیشرفت و آبادانی استان در عرصه‌های مختلف استفاده شود.

وی تصریح کرد: این ضروریات باید مورد توجه همه دلسوزان استان از جمله مورد توجه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای و اجتماعی قرار گیرد.

استاندار مرکزی افزود: برای اینکه مسیر رشد و تحول که مورد مطالبه و انتظار مردم و رهبر معظم انقلاب از دولت و شعار دولت هم تحول است، پرشتاب طی شود، نیازمند هم‌افزایی‌ها و تقویت نقاط نقاط امید و حذف و مقابله با هرآنچه موجب نا امیدی در جامعه می‌شود، صورت گیرد.

مخلص الائمه بیان کرد: آنچه جامعه را به سمت وضعیت مطلوب حرکت می‌دهد، تنها امید است و نسبت به آینده استان مرکزی و بهبود شرایط و شاخص‌های مهم آن در کشور امیدواریم، اما نافی نگرانی نسبت به برخی موضوعات نیستیم و بین نگرانی و ناامیدی فاصله معناداری وجود دارد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت در شهریورماه سال گذشته نسبت به تقویت اعتماد عمومی تاکید کردند و دولت مردمی نیز تحقق این خواسته معظم‌له را در دستور کار خود قرار داده و در استان مرکزی نیز از همه ظرفیت‌ها برای تحقق این مهم بهره‌گیری می‌شود.

استاندار مرکزی ادامه داد: همه باید در جهت تقویت و بهبود نگاه مردم به آینده که موتور محرک پیشرفت است، حرکت کنند و در این رهگذر رفتار، سلوک، برنامه‌ها و منش رفتاری دولتمردان بسیار موثر است و رسانه‌ها از سوی دیگر باید در انعکاس نقاط امیدآفرین و شناسایی و پیگیری موضوعات نگران کننده نقش آفرینی کنند. 

مخلص الائمه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که تحول یک امر تقریبا دفعی است، دولت هم هدف خود را در این موضوع با حفظ چارچوب‌های  اصلی اما تغییر بنیادین در روش‌ها، کارکردها و الگوهای اجرایی، قرار داده است.

وی بیان کرد: سند تحول دولت مردمی باید در راس این حرکت تحول جهشی باشد که امید است در مدت فعالیت دولت سیزدهم برنامه‌های اجرایی که یک‌هزار و ۲۳ برنامه در سند تحول قید شده، محقق شود و تحولی که توقع است فراهم شود و تاکنون در این راستا اقدامات و نوآوری‌هایی در سطح استان مرکزی در چارچوب‌های اصولی انجام شده است.

استاندار مرکزی اضافه کرد: جنگ رسانه‌ای قدرتمندی علیه موفقیت‌های نظام اسلامی در داخل و خارج از کشور شکل گرفته که رسانه‌ها در راستای خنثی‌سازی این توطئه دشمن رسالت سنگینی برعهده دارند و باید فعالیت امیدآفرین مدیران و دستگاه‌های اجرایی را به جامعه معرفی کنند.

مخلص الائمه در بخش دیگری از سخنانش گفت: احتمال اینکه کشور وارد شرایط دیگری از ویروس فراگیر کرونا شود وجود دارد و نیاز بازگشت به رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و سایر ضوابطی که میزان رعایت آن در استان مرکزی به پنج درصد رسیده، به بالای ۵۹ درصد برسد.

وی تاکید کرد: بحث واکسیناسیون از سوی مردم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و مجوز تزریق واکسن نوبت چهارم توسط وزارت بهداشت صادر شده و انتظار است مردم از آن استقبال کنند.

استاندار مرکزی گفت: ویروسس کرونا مجدد در کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی شدت گرفته و مراجعه سرپایی در روزهای اخیر در کشور و استان مرکزی نیز افزایش یافته و احتمال افزایش بستری بیماران تا ۲ هفته آتی وجود دارد.

استاندار مرکزی ادامه داد: سویه جدید کرونا قدرت کمتری نسبت به سویه‌های قبل دارد، اما متخصصان امر اعلام کرده‌اند که اگر در بدن افراد زیاد گردش یابد، قدرت آن نیز افزایش می‌یابد و نیاز است مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند. 

برچسب‌ها اراک استان مرکزی فرزاد مخلص الائمه استانداری مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی فرزاد مخلص الائمه اراک استان مرکزی فرزاد مخلص الائمه استانداری مرکزی سفر رئیس جمهوری استاندار مرکزی استان مرکزی مخلص الائمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری مهر، ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» در جلسه ۸۹۷ مورخ هشتم اسفند ۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسید که آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی آن را برای اجرا به وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی ابلاغ کرد.

براساس اعلام شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن ابلاغیه ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است، به شرح ذیل است:

وزارت آموزش و پرورش

دانشگاه فرهنگیان

هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی

ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه جلسه ۴۶۶ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ می‌گردد:

«ماده واحده - با استناد به بند «ج» ماده ۲ مصوبه سیاست‌ها و ضوابط کیفیت بخشی دانشگاه فرهنگیان (مصوب جلسه ۸۷۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی)، ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان به شرح بندهای ذیل تعیین می‌شود:

الف- اعضای حقوقی:

وزیر آموزش و پرورش (رئیس هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان)

رئیس دانشگاه فرهنگیان (نایب رئیس و دبیر هیأت مرکزی جذب دانشگاه فرهنگیان)

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها یا نماینده تام الاختیار وی

دبیر ستاد نظارت و راهبری تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی

دبیر هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

ب- اعضای حقیقی:

اسدالله اسدی گرمارودی

سعید غیاثی ندوشن

سیدنقی موسوی

فهیمه فرهمندپور

فخرالسادات نصیری

تبصره- مدت زمان عضویت اعضای حقیقی ۴ سال است».

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی

کد خبر 6094463

دیگر خبرها

  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • اولویت مجلس آتی تعیین تکلیف لایحه عفاف و حجاب باشد
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان