Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین محتشم خواهان عزل افشاریان در مجمع ۸ شهریور فدراسیون فوتبال شد

یکی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال خواهان بررسی عزل خداداد افشاریان در مجمع ۸ شهریورماه شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، پس از درخواست عزل چهار عضو هیئت رئیسه در مجمع 10 خردادماه که منجر به عزل مهرداد سراجی و ابقای احمدرضا براتی، احسان اصولی و طهمورث حیدری شد، حالا عضو دیگری از مجمع خواهان عزل یکی دیگر از اعضای هیئت رئیسه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین محتشم، رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر در نامه‌ای که به حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال ارسال کرده خواهان بررسی عزل خداداد افشاریان در مجمع انتخاباتی 8 شهریورماه شده تا مسئله همزمان با انتخاب رئیس، نواب رئیس اول و دوم و یک عضو هیئت رئیسه، عزل افشاریان هم مورد بررسی قرار بگیرد. دلیل محتشم برای این موضوع حضور همزمان افشاریان در هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و ریاست کمیته داوران است که طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال و آیین نامه کمیته اخلاق تعارض منافع ایجاد می‌کند.

در زیر نامه ارسالی محتشم به دبیرکل فدراسیون فوتبال و درخواست عزل افشاریان را می‌بینید:

 

اخبار داغ 

دنیل مالدینی در آستانه انتقال به هلاس ورونا استوری مجری فوتبال برتر در حمایت از اسکوچیچ؛ میثاقی بار دیگر مقابل فردوسی ‌پور اولین حضور روملو لوکاکو در تمرینات پس از بازگشت به اینتر جام جهانی قطر، جام جهانی بدون مشروبات الکلی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: افشاریان در مجمع فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سردار رادان از مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیام فرمانده کل فراجا پیرو تشکر از نمایندگان مجلس درباره صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت ) قوه مقننه گفت: سردار رادان، فرمانده کل فراجا طی پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از رئیس محترم و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کردند.

به گزارش تسنیم، روز گذشته پیام قدردانی نمایندگان از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب، قرائت شده بود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا