Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@16:42:06 GMT

کیوان امام وردی به اعدام محکوم شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۷۱۸۷

کیوان امام وردی به اعدام محکوم شد

وکیل مدافع شاکیان پرونده تجاوز سریالی کیوان امام وردی گفت: «کیوان امام وردی» به اعدام محکوم شد.

به گزارش مشرق، شیما قوشه، وکیل مدافع شاکیان پرونده تجاوز سریالی کیوان امام وردی  گفت: «کیوان امام وردی» به اعدام محکوم شده است.

منبع: فارس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت کیوان امام وردی تجاوز جنسی حکم اعدام اعدام کیوان امام وردی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت کیوان امام وردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان

 اسماعیل زارعی‌کوشا همراه با فرماندار سنندج و مدیرکل بهزیستی استان با حضور در منزل کیوان جعفری ضمن دیدار با این حافظ توانخواه سنندجی، به گفت‌وگوی صمیمی با وی پرداخت.

در این دیدار استاندار کردستان معرفی حافظان قرآن به عنوان الگو در ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی را اثرگذار دانست و اظهار کرد: اگر در جامعه به قرآن توجه جدی شود، شاهد کمترین مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی خواهیم بود.

زارعی‌کوشا به نقش آموزه‌های قرآنی در کاهش آسیب‌های اجتماعی گریزی زد و افزود: از آن جایی که قرآن در جامعه نقش بازدارندگی ایفا می‌کند با روی آوردن به کلام الهی می‌توان تمام مشکلات جامعه را حل کرد.

وی ضمن تشویق و ترغیب این جوان توانمند در زمینه قرآنی، به کیوان جعفری قول مساعد داد از هیچ حمایت و کوششی جهت هموار کردن مسیر زندگی برای توسعه قرآنی این حافظ توانخواه، از لحاظ مادی و معنوی کوتاهی نخواهد کرد.

کیوان جعفری، ۳۲ ساله ساکن سنندج معلول ذهنی و حرکتی و حافظ قرآن این روز‌ها به واسطه امتیاز منحصربه‌فردی که دارد مورد توجه جامعه قرآنی، استاندار کردستان و دیگر مسئولان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش
  • خبر مهمی که وکیل توماج صالحی درباره او اعلام کرد
  • وکیل توماج صالحی: موکلم از فسادفی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • وکیل توماج صالحی : موکلم از فساد فی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی
  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد