Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شعبانی بهار روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: اعتراض حق هر ورزشکاری است اما وقتی انتخابی‌های ما براساس رکوردهای ثبت شده است و هیچ چیز پنهان و قابل انکاری وجود ندارد و انتخاب ملی‌پوشان براساس سلیقه یا تصمیم فردی نیست، بهتر است توضیحات را بپذیرند و در اردو حضور یابند. 

وی ادامه داد: ما در اردوی تیم ملی با آغوش باز منتظر ملی‌پوشان حتی معترضان هستیم اما امیدواریم آنان نبز برابر اعتراضشان توضیحات را پذیرفته و مسیرشان را با اشتباه انتخاب نکرده و فرصت‌های خود را از دست ندهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

۱۲ میلیارد تومان اعتبار سال جاری 

شعبانی بهار در خصوص سخنان ملی‌پوشان معترض در خصوص نبود اعتبار برای برگزاری اردو و تعطیلی اردوها تاکید کرد: هیچ اردویی تا به امروز تعطیل نشده است، و تمام برنامه‌های آماده سازی اعلام شده از سوی کادر فنی و تایید شده از سوی فدراسیون به طور منظم برگزارشده و این درحالی است که ما هنوز مبلغ قابل توجهی از اعتبار سال جاری را دریافت نکرده‌ایم.

معاون اسبق وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: توافق اولیه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون برای اعتبار سال ۱۴۰۱ تیراندازی با کمان ۱۲ میلیارد تومان است اما تا به امروز ما ۳۱۰ میلیون تومان از این اعتبار را دریافت کرده‌ایم و با توجه به شنیده‌ها قرار است تا پایان هفته جاری مبلغ قابل توجهی نیز دریافت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: من به عنوان مدیر تشکیلات تیروکمان مسئول تامین هزینه‌ها هستم و اجازه نداده‌ام کم بودن اعتبار مانعی برای اجرای برنامه‌های ورزشی و آماده سازی  ملی ‌پوشان شود. 

اردوی تیم ملی متکی به فرد نیست

شعبانی بهار تاکید کرد: برخی مدعی تبعیض در اعزام شده‌اند، که باید در جواب این افراد بگوییم رکوردها دائما در حال تغییر است اما انتخابی‌ها براساس رکوردهای ثبت شده و جمع رکوردها صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: رشته تیراندازی با کمان یک رشته رکوردمحور است و رکوردها ثبت می‌شوند و کسی نمی‌تواند آن را نادیده گرفته یا منکر شود. 

شعبانی بهار در خصوص محمد صالح پالیزبان و گیسا بایبوردی و اعزام آنان به جام جهانی فرانسه گفت: این ۲ کماندار براساس رنکینگ‌شان از سوی فدراسیون جهانی برای بازهای جهانی (ورلد گیمز) آمریکا انتخاب شدند که مدارک آنها وجود دارد و براین اساس کمیته و کادر فنی تیم ملی مصلحت دیدند که همین ۲ نفر برای حضور آماده و پرتوان در آمریکا به جام جهانی فرانسه اعزام شوند. 

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در ادامه توضیح داد که با وجود نداشتن اعتبار کافی با توجه به خواست کادر فنی در خصوص اعزام این ۲ کماندار با مساعدت و همکاری حامی مالی بایبوردی و پالیزبان به فرانسه اعزام شدند اما کمی قبل از اعزام فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان طبق رنکینگ رمضان بیابانی را برای شرکت در بازی‌های جهانی آمریکا، جایگزین پالیزبان کرد ولی ما فرصت نداشتیم بیابانی را برای جام جهانی فرانسه جایگزین پالیزبان کنیم.

به گفته وی امکان اخذ ویزا برای بیابانی چند روز پیش از اعزام تیم به فرانسه میسر نبوده است.

ستاد بازی‌های کشور اسلامی و کاهش تعداد کمانداران

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص کاهش تعداد کمانداران اعزامی به قونیه ترکیه و بازی‌های کشورهای اسلامی نیز گفت: ستاد برگزار کننده بازی‌های کشورهای اسلامی در ترکیه طی نامه رسمی تعداد کمانداران اعزامی را از ۴ به ۳ تن کاهش داد و کمیته ملی المپیک اسامی  ۱۰ نفر متشکل از سه نفر در کامپوند زنان و مردان و ریکرو مردان و یک نفر در ریکرو زنان را از ما خواست و کادر فنی هم فورا ویدا حلیمیان و حمزه نکویی را از لیست حذف و به کمیته ملی المپیک اعلام کرد. 

شعبانی بهار در پایان افزود: خواست فدراسیون در کاهش تعداد کمانداران دخیل نبوده اما برخی از کمانداران خواستند با اعتراض نابجا فدراسیون را مجاب کنند که به جای سه نفر چهار نفر را به بازی‌های اسلامی اعزام کند. این در حالی است که ما در این خصوص حق تصمیم‌گیری نداریم.

به گفته وی حسام کوثر، کوثر خشنودی‌کیا و راحله فارسی ملی پوشان غایب و محند معدن دلر، آرزو طاهریان و بیتا عاشق‌زاده نفرات جایگزین در این اردو هستند.

برچسب‌ها فرانسه ایرنا شعبانی بهار فدراسیون تیروکمان قونیه ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرانسه ایرنا شعبانی بهار فرانسه ایرنا شعبانی بهار فدراسیون تیروکمان قونیه ترکیه تیراندازی با کمان تعداد کمانداران شعبانی بهار ملی پوشان کادر فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «امشب به صرف بورش و خون» نوشته مهدی یزدانی‌خرم و کارگردانی صابر ابر از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ در بلک‌باکس پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب روی صحنه رفته است.

با پایان بلیت اجراهای ماه اردیبهشت «امشب به صرف بورش و خون»، پیش‌فروش بلیت ۲۰ اجرای این نمایش در ماه خرداد، از طریق سایت تیوال آغاز شد.

دانشجویان رشته‌های مختلف می‌توانند در «یکشنبه‌های دانشجویی» با تخفیف به تماشای این اثر نمایشی بنشینند.

صابر ابر این مونولوگ را که بر اساس رمان «نازنین» فئودور داستایوفسکی و ترجمه یلدا بیدختی شکل گرفته است، در کنار فاطمه نقوی به صحنه می‌برد.

دیگر عوامل نمایش «امشب به صرف بورش و خون» عبارتند از: مجری طرح: امیرسپهر تقی‌لو، طراح صحنه: صابر ابر، طراح لباس: ندا نصر، طراح گرافیک: فرهاد فزونی، طراح نور: نیلوفر نقیب ساداتی، محمدرضا رحمتی، طراح گریم: لعیا خرامان، طراح صدا: عرشیا باقری، تبلیغات: استودیو این/جا، تبلیغات مجازی: آریان امیرخان (قیلم نیوز)، دستیار کارگردان: جواد باقری، گروه کارگردانی: الهام میرشفیعی، نیما سکوت، دستیار تهیه و تولید: محمدامین ساکی.

کد خبر 6089847 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای