Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار وزیر اقتصاد گفت: ایران اسلامی به برکت وجود متخصصان و تکیه بر دانش بومی بسیاری از قله‌های رفیع علوم بویژه در بخش‌های نظامی را فتح کرده و در میدان بزرگ اقتصادی هم باید از وجود نخبگان و متخصصان استفاده کرد تا مشکلات حل شود.

به گفته آیت الله رسول فلاحتی، وزارت اقتصاد با تشکیل اتاق‌های اندیشه ورز و بهره گیری از دانش حوزویان، اساتید دانشگاه، نمایندگان مجلس و نیرو‌های دلسوز با تجربه می‌تواند مقابل هجمه‌های اقتصادی دشمنان بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظام اقتصادی کشور دچار چالش‌هایی در بخش‌های بودجه‌ای و مالیاتی است و باید با نظارت بیشتر جلوی فرار‌های مالیاتی و نقصان‌های این عرصه را گرفت و نظام بانکی نیز با برنامه ریزی اصولی باید هرچه سریعتر اصلاح شود.

غلبه واردات بر صادرات یکی دیگر از مشکلات اقتصادی کشور است و بسیاری از کشور‌های منطقه بویژه همسایگان خواستار تولیدات ایران اسلامی هستند و دولت با بازاریابی بین المللی برای محصولات داخلی و حمایت از صادرکنندگان، روند افزایش تولید داخل و بی نیازی از واردات را تسریع کند.

وزیر اقتصاد هم در این دیدار مهار تورم را اولویت مهم دولت در بخش اقتصاد اعلام کرد و گفت: دستگاه‌های متولی این بخش با تقسیم وظایف کنترل نقدینگی و تورم را دستور کار اول خود قرار داده اند.

به گفته احسان خاندوزی، وزارت اقتصاد از همه ظرفیت‌ها برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور استفاده کرده و برنامه ریزی جدی برای تسهیل در صادرات کالا‌های تولید داخل دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در گیلان وزیر اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: کارگران از رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی محسوب می‌شوند، مقام معظم رهبری فرمودند «اگر بخواهیم به استقلال اقتصادی برسیم این اقتصاد وابسته است به تولید و کار و کارگر» بدون کار و کارگر اقتصادی وجود نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: کارگران موتور پیشران و عامل اصلی حرکت و رونق اقتصادی کشور هستند، که مظلومانه در جامعه زندگی می‌کنند، باید به این قشر عزیز توجه بیشتری شود.

امام جمعه قرچک گفت: تمام کشور همه اقشار و همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی بر می‌گردد به قشر زحمت‌کش کارگر، اگر این عزیزان نباشند کار کشور زمین خواهد ماند.

وی افزود: اگر امروز ما در اقتصاد همچون دیگر حوزه سیاسی، نظامی و امنیتی قوی شویم دشمن بفکر آسیب ما نخواهد بود و جرأت نزدیک شدن به ما با نیت آسیب نخواهد داشت.

کد خبر 6089153

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست
  • ظهور یک قدرت اقتصادی جدید؛ اقتصاد هند چقدر قوی است؟
  • معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد