Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا داودی گفت : در سال‌های گذشته شهر کرمانشاه با مشکلاتی در این زمینه مواجه بود، باتوجه به کمبود آب در تاسیسات آبی شهر به همان نسبت در برخی از مناطق دچار مشکل هستیم البته این مشکلات در برخی از محله‌ها به صورت سنواتی است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه در امسال با توجه به این موضوع که بخشی از طرح آبرسانی گاوشان انجام شده است و یک مقدار ظرفیت تصفیه خانه افزایش یافته و از طرف دیگر یک سری اصلاحات در ساختار طرح آبرسانی به کرمانشاه در حوزه توزیع آب انجام شد و ظرفیت ایستگاه‌های پمپاژ آب بخصوص در مناطق جنوبی شهر ارتقاء داده شد به همان نسبت تنش آبی در مناطق مذکور کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم با توجه به اینکه چند طرح اجرایی جهادی از جمله خطوط بین مخازن را در دستور کار داریم، بتوانیم تنش آبی در شهر کرمانشاه را به حداقل برسانیم.

امسال با توجه به شرایط بهره برداری که در شبکه‌های آبرسانی ایجاد شد به نسبت پارسال وضعیت تنش آبی کنترل شده است، اگر چه مردم دچار سختی‌هایی هستند، اما تلاش می‌کنیم تا در روز‌های آینده وضعیت را بخصوص در شمال شهر که دچار مشکلاتی هستیم با وارد مدار کردن ۲ حلقه چاه تا ۱۰ روز آینده بهتر کنیم و تنش آبی در این مناطق را تقریبا مرتفع سازیم.

 چند پروژه دیگر را در شهر کرمانشاه اجرا خواهیم کرد که بعد از عملیاتی شدن آن‌ها حتما مشکلات تنش آبی این شهر به حداقل‌ترین میزان خواهد رسید .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب آب شرب آبرسانی شهر کرمانشاه تنش آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید ابراهیم رئیسی، در جلسه پیگیری موضوعات ویژه این دو منطقه در مسجد ابوذر، واقع در محله فلاح حضور یافت.

رئیس جمهور پس از شنیدن گزارش مسائل و مشکلات اولویت‌دار مردم این مناطق، دستوراتی برای تسریع در رفع این مشکلات صادر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان این مناطق
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی