Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- خطیب نماز عید مسجد مقدس جمکران گفت: کار در زمینه حجاب و عفاف تخصصی است و کسانی که می‌خواهند در این زمینه اقدام کنند باید سنجیده ورود و عمل کنند.

­به گزارش خبرگزاری آریا، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در مسجد مقدس جمکران در خطبه دوم با بیان اینکه شیطان از مواضع مختلف به انسان وارد می‌شود که یکی از این راه‌ها، بزرگ جلوه دادن نداشته‌ها و کوچک شمردن داشته هاست، گفت: دشمنان نظام و انقلاب نیز در صدد همین کار اند که آنچه داریم را بی مقدار و نداشته‌های ما را بزرگ جلوه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه با عنایت امام زمان (عج) و به برکت مجاهدت‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و خون پاک شهدا داشته‌های ما زیاد است، تصریح کرد: دشمن به دنبال ایجاد رعب و وحشت بین مردم است تا ارتباط آن‌ها با مسئولین را قطع کند و به اهداف خود برسد که این اتفاق نخواهد افتاد؛ چرا که در طول این سال‌ها دشمن همواره به دنبال تحقق این هدفش بوده، ولی موفق نشده و نخواهد شد چرا که مردم ما توکل به خدا و اعتقاد به وجود امام زمان (عج) دارند که این اعتقاد به خدا باعث می‌شود هر چیز غیرخدایی نزد آن‌ها بی مقدار شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه جامعه مهدوی باید به گونه‌ای باشد که جای جای آن نشان از امام زمان (عج) باشد، گفت: جامعه ما نیاز به وحدت دارد و شخصیت‌هایی که دارای تربیون هستند باید در استخدام کلمات و ادبیات گویش خود دقت کنند و گفتن هر کلمه‌ای که ایجاد اختلاف و نزاع کنند ممنوع است.
استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: کار در زمینه حجاب و عفاف تخصصی است و کسانی که می‌خواهند در این زمینه اقدام کنند باید سنجیده ورود و عمل کنند؛ وضع حجاب و عفاف جامعه ما را نگران کرده و کار باید با تحقیق، پژوهش و به صورت تخصصی دنبال شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حجاب حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۲۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور

بانوان ساوجبلاغی در حمایت از «طرح نور» از مسجد ولیعصر تا مسجد جامع هشتگرد راهپیمایی کردند.   بانوان شرکت کننده با سر دادن شعار‌هایی علیه بی حجابی و بدحجابی ضمن قدردانی ازنیروی انتظامی وپلیس، حمایت قاطع خود را از اجرای این طرح اعلام کردند.   شرکت کنندگان در ابن تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه شدند.   راهپیمایی کنندگان در پایان با قرائت بیانه ای از اقدامات پلیس در حوزه عفاف و حجاب حمایت کردند و با اهدا گل از آنان قدر دانی شد.

دیگر خبرها

  • افشاگری کیهان درباره مخالفت دولت با لایحه عفاف و حجاب
  • اجتماع باشکوه مردم گرگان در حمایت از "طرح نور"
  • افشاگری کیهان درباره مخالفت با لایحه عفاف و حجاب
  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور
  • پایتخت معنوی ایران هم صدا در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • دولت رئیسی بیخیال لایحه حجاب شد | نیاز به قانون جدیدی نیست معطل نمی‌مانیم!
  • مخالفت دقیقه نودی دولت رئیسی با لایحه عفاف و حجاب/برای مقابله با بی حجابی معطل تصویب قانون جدید نمی مانیم
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • ببینید| نه قوه قضاییه لایحه عفاف و حجاب را گردن می گیرد نه دولت رئیسی!
  • عفاف و حجاب ریشه در فطرت زن دارد/ دلایل عقلی ضرورت حجاب را تائید می کند