Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ویژه برنامه «قدر و غدیر» کاری از شبکه رادیویی قرآن است که به همت تولیت آستان مقدس امامزاده صالح ابن موسی الکاظم (علیه السلام) در ایام دهه امامت و ولایت با آیتم‌های متنوع تقدیم شنوندگان خواهد شد.

لازم به ذکر است، این ویژه برنامه کاری از گروه علوم قرآنی رادیو قرآن است که از ۱۸ تا ۲۹ تیرماه از ساعت ۲۱ به تهیه کنندگی علیرضا صفرزاده و گویندگی غلامرضا احمدی به صورت زنده از حرم مقدس امامزاده صالح ابن موسی الکاظم (علیه السلام) به روی آنتن رادیو قرآن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجله نسیم بهشت دیگر برنامه شبکه رادیویی قرآن است که از ۱۸ تا ۲۷ تیرماه مصادف با ایام روز عرفه تا عید غدیر ساعت ۱۰ صبح به تهیه کنندگی مونا توسلی، گویندگی محمد مطلب، نویسندگی مریم چوپانی و کارشناسی حجت الاسلام عباس آزاد، حجت الاسلام مهدی عباسی آغوی و دکتر زهرا عباسی با موضوعات دعای عرفه و سبک زندگی اعتقادی، تمرین بندگی، غدیر الگوی سبک زندگی و همچنین پیمان با وارث غدیر تقدیم مخاطبان خواهد شد.

نسیم باران (سبک زندگی علوی)، نسیم ولایت (امامت در قرآن و نهج البلاغه)، نسیم آرامش (مهدویت در خطبه غدیر)، خوانش خطبه غدیر و پویش خطبه خوانی، گزارش مردمی و ارتباط با مکه و مدینه و نجف اشرف، شعرخوانی، مسابقه پیامکی و نمایش بخش‌های مختلف این ویژه برنامه می‌باشند.

کد خبر 5534785 فاطمه علی آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا احمدی زهرا عباسی قرآن نجف اشرف نهج البلاغه رادیو قرآن مدینه علیرضا صفر زاده دعای عرفه عید غدیر خم قرآن قرآن کریم حج تمتع عید سعید قربان فعالیت های قرآنی حوزه علمیه کربلا ایران شیعه نماز عید قربان صحرای عرفات سازمان اوقاف و امور خیریه ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  این شبکه رادیویی در آستانه سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم با راه‌اندازی پویش قدردانی از معلم در برنامه «زنگ انشا» به استقبال روز معلم می‌رود.

برنامه «زنگ انشا» که به انشا نویسی و انشا خوانی دانش آموزان اختصاص دارد، به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم از دانش آموزان کل کشور دعوت می‌کند در پویش قدردانی از معلم شرکت نمایند و با نوشتن انشا از معلم خود قدردانی نمایند.

علاقه‌مندانی که دوست دارند انشای آنها به گوش معلمشان برسد، می‌توانند فایل صوتی خوانش انشای خود را به آدرس @radiosabaFM ۱۰۵۵ ارسال نمایند.

انشا‌های ارسالی دانش آموزان در برنامه «زنگ انشا» تقدیم معلمشان می‌شود.

زنگ انشا شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴:۴۵ به تهیه کنندگی محبوبه برزگر از رادیو صبا پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • برنامه «خط رو خط» از شبکه نسیم
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا