Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران به باشگاه‌هایی که با این تیم همکاری نمی‌کنند، اولتیماتوم داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال عبدالصمد مرفاوی سرمربی تیم جوانان درباره اقدامات انجام شده جهت برگزاری اردوی این تیم توسط کادر فنى و شرایط فعلی گفت: کادرفنی تیم ملی از هفتم تیرماه اردوی آماده سازی را آغاز کرد که در این اردو 30 بازیکن دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از برگزاری 4 روز اردو، تعدادی از این نفرات غربال شدند و‌ سپس نوبت به 30 نفر دوم رسید که پس از تمرینات و زیر نظر گرفتن نفرات، در نهایت 31 بازیکن اصلی را انتخاب و اردوی نهایی را برگزار کردیم.

وی افزود: این اردو از روز جمعه هفدهم مرداد آغاز شده و شرایط خوبی برقرار است و بازیکنان به خوبی تمرین می‌کنند. فقط با توجه به تعداد نفرات دعوت شده، برخی از بازیکنان را در اختیار نداریم‌ چراکه بعضی از باشگاه‌ها با تیم ملی همکاری نکردند. ضمن اینکه تعدادی بازیکن مصدوم هم داریم و همین موضوع باعث شده تا با حدود 20 بازیکن تمرین کنیم.

مرفاوی با ابراز امیدواری نسبت به تکمیل نفرات تیم ملی، یک اولتیماتوم هم به باشگاه‌هایی داد که با تیم ملی همکاری نمی‌کنند: امیدوارم در روزهای آینده ترکیب تیم کامل‌تر شود و باشگاه‌ها با ما همکاری کنند. درهرصورت ما برای حضور و انتخاب این بازیکنان در اردو وقت می‌گذاریم و انتظار تعامل داریم. اگر بنا باشد باشگاه‌ها همکاری نکنند، از طریق فدراسیون و به صورت قانونی اقدام خواهیم‌ کرد و چنانچه این مشکلات حل نشود، دیگر بازیکنان فوق را دعوت نمی‌کنم و با همین نفرات و استعدادهایی که حاضر هستند، تیم خوبی را روانه مسابقات کافا خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی جوانان درخصوص مسابقات کافا نیز گفت: این مسابقات از دوازدهم مرداد آغاز می‌شود و تیم ما تا آن زمان در اردو‌ خواهد بود. در این بازه تیم ملی به مرور کارهای تاکتیکی خواهد پرداخت و این تورنمنت یک رقابت تدارکاتی بسیار خوب برای ما محسوب می‌شود. ضمن اینکه ما تا زمان اعزام به مسابقات کافا 4 بازی دوستانه در نظر گرفتیم تا تیم ملی بتواند با آمادگی بیشتری روانه مسابقات شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران در بخش بانوان جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در آکادمی دارت بوستان سئول با رقابت ۳۷ نفر از سراسر کشور آغاز شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.    ماهور رجبی از تهران، مقام اول را به دست آورد و جایزه ۴۰ میلیون ریالی را از آن خود کرد.   مرضیه عرب‌عامری از شاهرود به نایب قهرمانی رسید و جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی را گرفت.   سارا خدادادی از خوزستان و الهام نیکخواه یزد، در جایگاه سوم مشترک ایستادند و هریک جایزه ۱۰ میلیون ریالی را به دست آوردند.   به نفرات اول تا سوم مسابقات علاوه بر جوایز نقدی بن خرید غیر نقدی نیز پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران