Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی والیبال لهستان در بازی آخر خود در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال توانست اسلوونی را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد تا حریف والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها شود.

تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات درحالی به مصاف لهستان می رود که این تیم جایگاه اول جهان را به نام خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلندقامتان ایران پیش از این، در مرحله گروهی پیش روی حدود ۱۰ هزار تماشاگر لهستانی این تیم را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داده بودند.

برنامه مرحله حذفی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲:

ایتالیا - هلند

لهستان- ایران

آمریکا - برزیل

فرانسه - ژاپن

هشت تیم ایتالیا، لهستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، برزیل، ایران و هلند با کسب جایگاه‌های اول تا هشتم به مرحله نهایی صعود کردند. دور نهایی این مسابقات از چهارشنبه، ۲۹ تیر با حضور هشت تیم برتر در ایتالیا کار خود را دنبال می کند. قرار است برنده بازی ایران و لهستان به مصاف برنده بازی آمریکا و برزیل در دیدار نیمه نهایی برود. همچنین تیم‌هایی که در مرحله یک چهارم شکست بخورند باتوجه به عملکردشان در مرحله مقدماتی در رده‌های پنجم تا هشتم مسابقات قرار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بازی ایران و لهستان والیبال مرحله یک چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان، از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

کد خبر 6089989

دیگر خبرها

  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن