Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان لیست مراکز واکسیناسیون عمومی دوز یادآور کرونا (دوز چهارم) را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مرکز بهداشت استان در راستای واکسیناسیون عمومی و تزریق دوز یادآور (دوز چهارم) با در نظر گرفتن ۱۱ مرکز منتخب واکسیناسیون، آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراکز اعلام شده در شیفت صبح از ساعت هشت لغایت ۱۲:۳۰ و در شیفت عصر از ساعت ۱۷ تا ۲۰:۳۰ فعالیت دارند.

تا اطلاع ثانوی هیچ مرکز واکسیناسیون زوج و فردی در اصفهان وجود نخواهد داشت و همه مراکز به‌صورت روزانه در ساعت‌های اعلام شده خدمت‌رسانی خواهند کرد.

سبد واکسیناسیون شامل سینوفارم، برکت، پاستوکووک، آسترازنکا، کووپارس رازی و اسپایکوژن و لیست مراکز واکسیناسیون به همراه آدرس به شرح زیر است:

۱ - مرکز خدمات جامع سلامت ابن‌سینا (میدان شهدا _ ابتدای خیابان ابن‌سینا)

۲- مرکز خدمات جامع سلامت شهید نواب صفوی (فلکه احمدآباد _ ابتدای خیابان بزرگمهر)

۳- مرکز خدمات جامع سلامت زینبیه (محکم کار) (ابتدای خیابان آیت‌الله غفاری _ قبل از آستان مقدس زینبیه)

۴- مرکز خدمات جامع سلامت حضرت علی (اصفهان، خیابان ۲۴ متری اول، روبه‌روی شهرداری منطقه ۱۰)

۵- مرکز خدمات جامع سلامت خوراسگان یک (بنکدار) (خوراسگان، جی غربی)

۶- مرکز خدمات جامع سلامت امیرحمزه (شهرک امیرحمزه _ خیابان چهارم روبه‌روی بازارچه)

۷- مرکز خدمات جامع سلامت کوجان (خیابان امام خمینی _ خیابان شهیدان کاظمی جنب فرهنگسرا)

۸- مرکز خدمات جامع سلامت ملک‌شهر یک

۹- مرکز خدمات جامع سلامت سپاهان‌شهر (کنار پارک سپاهان‌شهر)

۱۰- مرکز خدمات جامع سلامت مهربد بهارستان (خیابان ولیعصر شمالی)

۱۱- مرکز خدمات جامع سلامت ملاهادی سبزواری (خیابان فیض، ابتدای خیابان شیخ مفید، همه‌روزه حتی روزهای تعطیل)

کد خبر 587321

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مراکز واکسیناسیون کرونا مراکز واکسیناسیون کرونا در اصفهان تعداد مراکز واکسیناسیون در اصفهان آغاز به کار مراکز واکسیناسیون برنامه مراکز واکسیناسیون تعطیلی مراکز واکسیناسیون در اصفهان شلوغی مراکز واکسیناسیون کاهش مراکز واکسیناسیون واکسیناسیون کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مرکز خدمات جامع سلامت ابتدای خیابان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۷۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی

مدیرکل دفتر توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: کاربرد هوش مصنوعی به‌منظور هوشمندسازی خدمات از اولویت‌های سال جاری سازمان امور دانشجویان در حوزه مشاوره و سلامت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ گردهمایی ۳ روزه مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور که از پنجم اردیبهشت ماه در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز شده بود امروز با معرفی مراکز برتر به کار خود پایان داد؛ مصطفی صالحی مدیرکل دفتر توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در اختتامیه این همایش اظهار کرد: کاربرد هوش مصنوعی به منظور هوشمندسازی خدمات از اولویت‌های سال جاری سازمان امور دانشجویان در حوزه مشاوره و سلامت است.

وی با اشاره به بیاناترهبر انقلاب با این مضمون که باید به‌گونه‌ای عمل کنیم تا ایران جزو ۱۰ کشور برتر هوش در دنیا قرار بگیرد، گفت: هم‌گام با پیشرفت سریع فناوری‌های دیجیتالی، با پیدایش تحول‌های جدید در این زمینه و ظهور هوش مصنوعی در کاربردهای واقعی، انقلابی در فناوری اطلاعات رخ داده است، به طوری که بسیاری از کارها در جهان امروز، با به کارگیری ابزارها و روش‌های هوشمند انجام می‌شود.

صالحی بیان کرد: در سال‌های گذشته بسیاری از دانشگاه‌های کشور گام‌های کوچک یا بزرگی به سمت هوشمندسازی برداشتند و تلاش می‌شود با گسترش این اقدامات، بهبود سطح کمی و کیفی ارائه خدمات به دانشجویان احساس شود.

مدیرکل دفتر توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم افزود: در این راستا، پروژه‌های هدف‌گذاری شده امسال، با تمرکز بر به‌کارگیری ابزارهای هوش مصنوعی در حوزه مشاوره و سلامت شامل دستیار هوشمند (ربات گفت‌وگو محور) مشاوره، اعتبارسنجی و تحلیل داده‌های کارنامه‌های جسم و روان به منظور سنجش ریسک روانی، جسمی و تحصیلی دانشجویان و پیش‌بینی رفتارهای پر خطرشان است.

صالحی در این مراسم ضمن قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری این همایش سه روزه، اظهار کرد: باید چالش‌های فراروی مراکز را با همکاری و همفکری یکدیگر برطرف کنیم و همه دانشگاه‌ها مکمل همدیگر باشیم.

برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی و نشست‌های پرسش و پاسخ شرکت کنندگان پیرامون مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشجویان از دیگر برنامه‌های این همایش ملی بود.

کد خبر 748113

دیگر خبرها

  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی