Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، بعضی بازیگران هالیوود ما را چنان میخکوب بازی استادانه خود می‌کنند که دیگر به اینکه در پشت صحنه کار چه اتفاقی افتاده فکر نمی‌کنیم. با این حال، آنها به راحتی به این درجه نرسیده‌اند و موانعی که در مسیر خود با آنها مواجه شدند و ریسک‌هایی که کردند این بازیگران را به سوپراستاری که امروز هستند بدل ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱- دواین جانسون در اولین تجربه بازیگری خود نقش پدرش «راکی» را بازی کرد

جانسون در فصل اول سریال «شوی دهه هفتاد» (That ‘۷۰s Show) در اپیزودی به نام «شوی کُشتی» نقش پدر خودش «راکی» را بازی کرد. این اولین تجربه بازیگری او بعد از ورودش به دنیای کُشتی و ادامه دادن راه پدرش در این ورزش بود. بازی او در این سریال مورد توجه قرار گرفت و او ۲ سال بعد توانست نقشی در فیلم «بازگشت مومیایی» (The Mummy Returns) بگیرد.

۲- دنیل رادکلیف به عینک شخصیت هری پاتر حساسیت داشت

دنیل رادکلیف در مصاحبه ای با جی. کی. رولینگ فاش کرد که اولین عینک شخصیت هری پاتر به او حساسیت داد. او در اینباره گفت: «اولین عینک هری پاتر به من حساسیت داد. دور چشم هایم دو تا حلقه ی سر سفید با چند تا لکه درست شد و یک هفته طول کشید تا فهمیدیم از عینک بوده.»

بدترین فیلم‌های تاریخ سینما را بشناسید

۳- جنیفر لارنس برای نقش «بلا» در مجموعه فیلم «گرگ و میش» تست داده بود

فیلم های «گرگ و میش» (Twilight) به موفقیت زیادی دست یافتند و طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا پیدا کردند. کریستن استوارت با نقش «بلا» خیلی ها را شیفته ی خود کرد، اما بازیگران بااستعداد زیادی دیگری هم برای این نقش تست داده بودند که موفق به گرفتن آن نشدند. جنیفر لارنس یکی از آن ها بود و او گفته این فیلم ها تحسین و شگفتی او را برانگیختند.

۴- تام هنکس برای بعضی سکانس‌های «فارست گامپ» از جیب خودش هزینه کرد

تام هنکس به خاطر بازی اش در فیلم «فارست گامپ» (Forrest Gump) اسکار گرفت، اما او در زمان ساخت این فیلم مجبور شده بود از جیب خودش هم هزینه کند. به گفته ی هنکس، شرکت فیلمسازی پارامونت زیر بار تأمین هزینه ی بعضی بخش های فیلم نرفت، مثل سکانس دویدن فارست در نقاط مختلف آمریکا. به همین دلیل، او و کارگردان فیلم که به اهمیت این سکانس واقف بودند، مجبور شدند هزینه ی آن را خودشان پرداخت کنند.

بهترین فیلم‌های سال ۲۰۲۲ که حتما باید آنها را ببینید

۵- رابین ویلیامز در فیلم «خانم داوت فایر» بداهه‌پردازی‌های زیادی کرده بود

همه می دانیم که رابین ویلیامز چه کمدین فوق العاده ای بود، بنابراین تعجبی ندارد که بسیاری از سکانس های معروف او بداهه بوده باشد. در حقیقت، کارگردان تصویر کافی برای ارائه ی نسخه های مختلفی از فیلم خود را در اختیار داشت، یکی همانی که در فیلمنامه آمده بود و بقیه آن هایی که حاصل بداهه پردازی های ویلیامز بودند. کارگردان حتی هنگام ضبط سکانس ها از دوربین های متعددی استفاده می کرد تا مطمئن شود واکنش بقیه ی بازیگرها هم ثبت شده است، چون آن ها معمولاً از کاری که ویلیامز می خواست کند یا چیزی که می خواست بگوید خبر نداشتند.

۹ بازیگر هالیوودی که در نقش جنس مخالف ظاهر شده و درخشیدند | بازی غیر قابل تشخیص مریل استریپ در نقش یک خاخام یهودی

۶- کریس پرت لباس‌های نقشش در فیلم «نگهبانان کهکشان» را کش می‌رفت تا بتواند از کودکان بیمار در بیمارستان‌ها عیادت کند

ستاره ی فیلم «نگهبانان کهکشان» (The Guardians of the Galaxy) در مصاحبه ای اذعان کرد در زمان فیلمبرداری این فیلم لباس های نقشش «پیتر کوییل/ استار-لرد» از جمله کت او را از سر صحنه کش می رفت و با خود به خانه می برد. او این کار را می کرد تا بعداً اگر فیلم پرفروش شد، بتواند در لباس یک ابرقهرمان از کودکان بیمار در بیمارستان ها عیادت کند.

کد خبر 689298 برچسب‌ها سینمای جهان هالیوود فیلم خارجی بازیگران سینما و تلویزیون جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان هالیوود فیلم خارجی هری پاتر فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان امروز نوزدهمین حضور خود در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را مقابل استقلال ملاثانی برگزار خواهد کرد.

سپاهان در این مرحله 18 بار بازی کرده است و 13 پیروزی و پنج شکست تجربه کرده است و آمار خوبی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی دارد و در بازی فردا مقابل استقلال ملاثانی هم کار سختی نخواهد داشت مگر اینکه شگفتی در این جام خلق شود.

آخرین باری که سپاهان در این مرحله حضور داشت مقابل پرسپولیس قرار گرفت که در 30 دقیقه وقت اضافه مقابل این تیم شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت و یکی از تلخ‌ترین شکست های این تیم در جام حذفی بود.

امروز سپاهان مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی که شرایط عجیبی دارد به میدان خواهد رفت، این تیم در آخرین بازی مقابل فجرسپاسی حاضر نشد و به دلیل اینکه ورزشگاه برای برگزاری مسابقه در اختیار آنها قرار داده نشد بدون بازی به بازی با سپاهان رسید.

البته ملاثانی در بازی قبل صنعت نفت را در آبادان حذف کرده است و می‌تواند حریف سرسختی برای سپاهان باشد، آنها قبلا هم در جام حذفی پیش روی خوبی داشته اند.

دیگر خبرها

  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏
  • حمله به بازیگران زن معروف در تجمع امـروز دانشجویـان تهرانی | تصویر
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • حقایقی درباره خوابیدن که شاید نمی‌دانید (فیلم)
  • درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود