Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فروند شناور تجاری باری با امداد رسانی یگان شناوری ناوتیپ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در نزدیکی سواحل پارسیان از غرق شدن نجات یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، حوالی ظهر یکشنبه 19 تیرماه یک فروند شناور تجاری باری با ‌امداد‌رسانی یگان شناوری ناوتیپ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در نزدیکی سواحل پارسیان از غرق شدن نجات و برای رفع مشکل به اسکله شناوری منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شناور باری که از مقصد بندر دبی امارات به سمت بندر گناوه با 100 تن بار لوازم خانگی در حرکت بود، در موقعیت نزدیک سواحل شهرستان پارسیان دچار آبگرفتگی شدید می‌شود و ساعت 11:00  مورخه 19 تیرماه درخواست کمک می‌کند که با حضور به موقع و کمک‌رسانی شناورهای ناوتیپ 412  ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه از غرق شدن نجات می‌یابند.

حادثه برای شناور تجاری ایران در خلیج فارس‌/ 6 خدمه از غرق شدن در امواج متلاطم ‌نجات یافتندهواشناسی سیستان و بلوچستان نسبت به خطر غرق شدن قایق‌ها هشدار دادنیروهای دریابانی کیش مانع از غرق شدن یک لنج صیادی شدند

بر همین اساس، شناور مذکور برای انجام تعمیرات مربوطه و رفع مشکل موتوری پیش آمده به اسکله بندر پارسیان منتقل می شود و تمامی خدمه و ملوانان شناور در صحت و سلامت کامل هستند.

ملوانان و خدمه شناور مربوطه از اقدام جهادی و انسان دوستانه دلاوران ازجان گذشته نیروی دریایی سپاه تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی دریایی سپاه شناور تجاری غرق شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های سپاه و ارتش از زمین و هوا کار ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را انجام می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • اخباری از حمله به کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در آب‌های یمن
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان