Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی طاهری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با دهه امامت و ولایت ۲۰ جشن غدیرخم در موسسه‌های قرآنی استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: خطبه‌خوانی غدیر، طرح مسئله ولایت و بیان سیره عملی پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) در خصوص واقعه غدیر از جمله مباحث فکری در این جشن‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون قرآن و عترت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و ولایت و زمزمه دعای فرج برای تعجیل در ظهور حضرت مهدی(عج) از دیگر برنامه‌های این جشن‌های مردمی است.

وی با اشاره به اهمیت واقعه غدیر، بیان کرد: مسئله ولایت یکی از شاخصه‌های دین مبین اسلام است که باید توجه ویژه به آن در دهه ولایت و امامت صورت گیرد.

مهدی طاهری اعلام کرد: از عموم مردم دعوت می‌شود تا در برنامه‌های غدیر مشارکت جدی داشته باشند.

وی گفت: تلاش خواهیم کرد تا در این برنامه‌های معنوی بتوانیم به شناخت نسل امروز با مسئله ولایت اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی طاهری غدیرخم موسسه های قرآنی جشن عید غدیرخم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد

به همت میراث فرهنگی استان اردبیل، اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075932 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود