Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده با بیان اینکه تلاش داریم تا صدور مجوز کسب و کار تسهیل شود گفت: مشکلات زنان معلول و ماداران دارای فرزند معلول در کمیته‌ای که تشکیل دادیم بررسی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند نرجس بختیار صبح امروز در نشست معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اقشار مختلف بانوان خراسان جنوبی اظهار داشت: به منظور رسیدگی بهتر به مطالبات زنان کارگر کارگروه رفاه وامنیت در وزارت خانه تشکیل شده تا به شکل تخصصی به این مطالبات پرداخته شود و تلاش داریم تا صدور مجوز کسب و کار تسهیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مجوز برخی مشاغل و کسب و کارهای خانگی آنی و برخی حداکثر تا سه روز صادر می‌شود افزود: مشکلات زنان معلول و مادران دارای فرزند معلول هم دغدغه دیگری در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که کمیته‌ای را با حضور مادران دارای یک یا چند معلول و یا زنان معلول تشکیل دادیم و مشکلات آنها در دست پیگیری است.

خزعلی: دورکاری ‌بانوان را ‌برقرار می‌کنیم/ دستور رئیس‌ جمهور برای رفع مشکلات زنان "کار‌آفرین، ‌بی‌سرپرست و بدسرپرست"جلیلی: با شعار دادن مشکلات زنان حل نخواهد شد

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده گفت: اقداماتی در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تسهیل راه‌اندازی شغل انجام شده  از جمله اینکه مجوز کسب و کارهای خانگی در کمترین زمان ممکن صادر می‌شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی نیز در این نشست با بیان اینکه در روستاهای مرزی خراسان جنوبی هر خانه یک پاسگاه است افزود: اگر توانمندی بانوان به نحو احسن شکل بگیرد موجب مهاجرت معکوس و امنیت پایدار کشور خواهد بود. 

فرشته اسدزاده افزود: ظرفیت عظیم نیروی انسانی در استان خراسان جنوبی وجود دارد لذا شاهد حضور هنرمندان و صنعتگران زیادی در عرصه‌های مختلف هستیم و ادعا داریم که می‌توانیم مرز شرقی را مدیریت کنیم.

وی با اشاره به توانمندی بانوان این دیار بیان کرد: همراهی استاندار نشان از اهمیت حوزه بانوان در استان دارد که باعث دلگرمی ما است.

انتهای پیام/254/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی مشکلات زنان زنان معلول کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دستور رئیس جمهور درباره ارائه خدمات به کارگران نخبه بیان کرد: در جشنواره روز کارگر شاهد بودیم که بسیاری از کارگران از دست رئیس جمهور کشورمان نشان دریافت کردند که اینها تماما نشان دهنده استفاده از اهمیت دادن به این قشر است و انشالله از توانمندی هایشان نیز استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: نخبگان در هر حوزه ای نخبه هستند  طبیعی است که خدماتی که نیاز داشته باشند به آنها ارائه خواهد شد البته نخبگانی که روز گذشته با رئیس جمهور دیدار کردند همه شاغل بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • ثبت نام ۶۲۳۸ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • تجلیل از مادران جوان زیر ۴۰ سال و دارای چندفرزند در هفته جمعیت
  • وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت
  • مرتضوی: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • وزیر تعاون: بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
  • بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال