Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو شورای شهر تهران توضیحاتی درباره سقوط کودک ۴ساله در چاهی ۵۰ متری در منطقه ۱۵ ارائه کرد.

«مهدی اقراریان» عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا درباره حادثه فوت یک کودک ۴ ساله به دلیل سقوط در چاهی با عمق ۵۰ متر در منطقه ۱۵ گفت: این حادثه ناگوار در فضای سبزی در حاشیه اتوبان در منطقه ۱۵ اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این موضوع در شورای شهر تهران در حال بررسی است، ادامه داد: ما در شورای شهر این موضوع را هم از سازمان مدیریت بحران و هم شهرداری منطقه پیگیری کرده‌ایم. باید بررسی‌های فنی صورت بگیرد تا علت این حادثه مشخص شود.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه چند احتمال درخصوص وقوع این حادثه مطرح شده است، تصریح کرد: یکی از احتمالات دزدی دریچه است. متاسفانه ما در شهر تهران شاهد هستیم که تجهیزات مدیریت شهری به صورت روزانه سرقت می‌شود. همچنین احتمال فرونشست نیز داده می‌شود. در زیر شهر تهران قنات‌هایی وجود دارد که بعضا این قنات‌ها دچار فرونشست می‌شوند.

اقراریان خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به این احتمالات مطرح شده، موضوع در دست بررسی است و بلافاصله پس از اینکه گزارش شهرداری به دست شورا برسد، قطعا در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مهمترین نکته این است که با نظارت مستمر توسط نواحی و مناطق شهرداری تهران باید از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری کرد. امیدواریم که دیگر شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: اگر سهل‌انگاری در وظایفی که شهرداری منطقه برعهده داشته است، صورت گرفته باشد حتما با عوامل این موضوع برخورد خواهد شد. جان شهروندان تهرانی خط قرمز ما است.

تماشاخانه ببینید| نبرد شگفت‌انگیز خفاش و عقربی که سم‌اش انسان را از پا در می‌آورد عید قربان/ مسلمانان ترکیه در جست‌و‌جوی گوشت قربانی/ بسیاری در طول سال قادر به مصرف گوشت نیستند فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شورای شهر تهران عضو شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: ظهر امروز وقوع یک فقره حریق و انفجار گاز پیک نیک در طبقه سوم ساختمان مسکونی واقع در محله حکم آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: به محض اطلاع از وقوع این حادثه تیم‌های عملیاتی آتش نشانی به محل اعزام شدند.

ململی بیان کرد: به دلیل وقوع انفجار صورت گرفته در این ساختمان، بخشی از دیوار‌ها تخریب شده و به وسایل منزل آسیب رسیده بود.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین عنوان کرد: در این حادثه به علت شدت انفجار سیلندر پیک نیک یک نفر خانم مصدوم شده بود که توسط عوامل اورژانس حاضردرمحل به بیمارستان منتقل شد.

ململی گفت: علت دقیق حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • فرونشست دومتری منطقه جنوب غرب کشور طی ۹ سال
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود