Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا روز دوشنبه در دیدار سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور، ضمن ارائه گزارشی از آخرین روند مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان خواستار تخصیص اعتبارات لازم برای طرح‌ها و پروژه‌های مهم این سفر شد و گفت: پیگیری و اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری از اولویت‌های مهم مسئولان استان است و در این راستا نیازمند مساعدت ویژه برای تخصیص اعتبارات لازم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام نیا در ادامه ضمن مطالبه گری در خصوص تجهیز کامل و راه اندازی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام، خواستار مساعدت لازم در اختصاص اعتبارات از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت و شرکت‌های بزرگ وابسته جهت توسعه استان شد و گفت: وزارت نفت و شرکت‌های بزرگ وابسته در صورت عمل به تعهدات خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی می‌توان بسیاری از مسائل و مشکلات حوزه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استان را حل و فصل نمود.

در ادامه این نشست سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری ضمن تشکر از گزارش استاندار ایلام و روند مطلوب در پیگیری مصوبات سفر ریاست‌جمهوری در استان در پاسخ به موضوعات مطرح شده، دستورات لازم برای تسریع در روند اجرایی پروژه‌های سفر رئیس جمهور به استان هم از حیث اجرایی و هم مالی صادر کرد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در ادامه طی نامه‌های جداگانه ای به وزرای بهداشت و نفت خواستار تسریع در تجهیز کامل و راه اندازی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام و اختصاص مبلغ قابل توجهی برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه نفت و شرکت‌های وابسته در استان ایلام شد.

کد خبر 5535552

منبع: مهر

کلیدواژه: ایلام استانداری ایلام خدمات درمانی سید صولت مرتضوی عید سعید قربان بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت کرمانشاه ویروس کرونا دعای عرفه نماز عید قربان آمار کرونا سنندج خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی اردبیل حجاب و عفاف مشهد ریاست جمهوری رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ابوطالب شفقت دقایقی پیش با حضور در محل پروژه ساخت بیمارستان نیایش خرم‌آباد از روند ساخت آن بازدید کرد .

وی افزود: این پروژه از پروژه های بزرگ غرب است که در دولت قبل در سال ۹۳ کلنگ زنی و تا سال ۱۴۰۰ تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما سال ۱۴۰۰ تا به امروز پیشرفت این پروژه به ۶۵ درصد رسیده و به اندازه ۱۰ سال گذشته در این پروژه کار عمرانی و ساخت و ساز صورت گرفته است.

استاندار لرستان ادامه داد : این پروژه با سرعت بسیار رضایت بخشی توسط قرارگاه خاتم با ۲۸۰ نفر پرسنل فعال با پرسنل و مهندسین مجرب و متخصص در حال ساخت است و سال ۱۴۰۴ قطعاً تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

دکتر دلفان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این بازدید نیز از بیمارستان نیایش بعنوان بزرگترین مراکز درمانی غرب کشور نام برد و گفت : بیمارستان نیایش یک بیمارستان مدرن و با دارا بودن همه بخشهای پزشکی از جمله سوختگی خواهد بود که با افتتاح آن بخش زیادی از نیازهای آموزشی و درمانی استان مرتفع خواهد شد . ‌

وی افزود: انتظار می رود با حمایت استاندار و از طریق اعتبارات دولتی منابع مالی این پروژه تامین یابد تا سرعت ساخت پروژه نسبت به حال حاضر دوچندان شده و تلاش می کنیم در حوزه منابع مالی اعتبارات بموقع طرح تخصیص یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ پروژه با ۱۶۸ هزار مترمربع مساحت در سطح استان در حال اجراست که در صورت بهره‌برداری تحول کم سابقه‌ای در حوزه بهداشت و درمان استان ایجاد خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901054

دیگر خبرها

  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری